Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihminen, joka ei väittelyssä ymmärrä, että ymmärrän toisenkin näkökannan mutta olen silti eri mieltä

Vierailija
23.01.2016 |

Hänen mielestään olen tuuliviiri, joka vaihtaa mielipidettä. Miksi voi olla niin vaikea ymmärtää, että ymmärrän useampia näkökantoja ja oma mielipide löytyy silti?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan jäävät loppuiäkseen vähän lapsen asteelle ja katsovat maailmaa hyvin mustavalkoisesti ja jyrkkärajaisesti. 

Onhan tämä aika rumasti sanottu mutta minkäs teet :/

Vierailija
2/5 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan voisit selvittää kyseiselle tyypille tämän seikan. Jos olet jos tehnyt niin, niin ei voi mitään. Onhan meitä kaikenlaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samanlainen kuin ne, jotka eivät tajua ettei teon motiivien ymmärtäminen ole sama kuin teon hyväksyminen.

Vierailija
4/5 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan voisit selvittää kyseiselle tyypille tämän seikan. Jos olet jos tehnyt niin, niin ei voi mitään. Onhan meitä kaikenlaisia.

Joo, olen selittänyt. Väittelimme yhden tekstin tulkinnasta. Hän siis ei käytä sanaa tulkinta, koska se ei kuulu hänen sanavarastoonsa. Hänen mielestään minun medialukutaitoni on huono, kun en löydä vain sitä yhtä tulkintaa tekstistä niin että olisin vieläpä samaa mieltä kuin hän. Hän toistelee omaa kantaansa mutta ei kuuntele minun. Kuinka tulen nauttimaan sellaisen ihmisen seurasta, joka kykenee älyllistämään. ap

Vierailija
5/5 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän samanlainen kuin ne, jotka eivät tajua ettei teon motiivien ymmärtäminen ole sama kuin teon hyväksyminen.

Naulan kantaan. ap