Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei sängyssäsi ole päiväpeittoa?

Vierailija
23.01.2016 |

Erään isokokoisen bloggaajan kotipostauksesta tuli mieleeni, miksi ihmeessä jotkut eivät hanki sänkyynsä päiväpeittoa vaan vuosikaudet petaavat pussilakanaiset peitot päällimmäisiksi? Kertokaa mulle, oi te päiväpeitottomat!

Todella viimeistelemättömän ja epäsiistin näköistä! En ymmärrä, onko kyse tottumuksesta vai kulttuurieroista?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nyt päiväpeitto käytössä, koska lapsella on synttärit ja talossa vieraita (istun koneella pois tieltä esiteinien temmellyksestä). Muuten en yleensä edes petaa, vaan annan sängyn tuulettua.

Vierailija
22/27 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi? Ei mua häiritse, että on "epäsiistin" näköistä, eikä mulla käy vieraitakaan, jotka tästä päiväpeiton puutteesta voisivat järkyttyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelin pitkään ulkomaisten liinavaatebrändien parissa, ja niin niitä lakanoita siunaantui työn kautta itsellekin, aika paljonkin. Pidän päiväpeittoa sängyn alaosassa, koska olisi sääli peittää kauniit lakanat kokonaan päivän ajaksi.

Mutta ymmärrän kyllä, että aloittaja puhuu varmaan joistain virttyneistä finlaysoneista.

Vierailija
24/27 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväpeitto oli aiemmin käytössä, mutta kahden kissan hankkimisen jälkeen puuvillalakanat ovat parempi vaihtoehto kynsien vuoksi. Päiväpeitto on nyt pestynä kaapissa. 

Eläinsuojeluyhdistyksestä haetut kissat kävivät aluksi helmalakanankin kimppuun. Kaksi raapimispuuta, niin tilanne helpottui.

Pellavalakanat viehättävät, mutta en tiedä, miten ne kestävät kissojen kynsiä.

Vierailija
25/27 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No meillä ei ole päiväpeittoa koska ei sitä tarvita. Sängyssä ollaan vaan kun nukutaan tai harrastetaan seksiä. Jos tulee vieraita laitetaan makkarin ovi kiinni että sinne ei näe.

Ovi visusti kiinni, että "pysyy luurangot piilossa"? Tuntuuko susta, että joudut selailemaan muitakin asioita elämässäsi? Jos nimittäin olisit ihan sinut petaamattoman sänkysi kanssa, et varmaankaan laittaisi ovea kiinni kun tulee muita ihmisiä paikalle?

Ööö... On meillä joka päivä sänky pedattu, ei vain ole päiväpeittoa. Sitäpaitsi makuuhuone on aika henkilökohtainen tila joten ei sinne vieraiden tarvitse nähdä tai tunkea oli päiväpeitto tai ei.

Vierailija
26/27 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sen petaisi, kun makkarista poistutaan heti herättyä ja sinne mennään seuraavan kerran sillä hetkellä kun käydään yöunille ja pujahdetaan peiton alle. Tuntuisi hölmöltä petailla sitä tyhjille seinille sievän näköiseksi.

Päiväpeitto löytyy, mutta se kaivetaan esiin vain silloin jos on tulossa enemmän väkeä, ja joutuu makkarinkin avaamaan oleskelutilaksi. 

Juuri näin. Ihan turhaa hienostelua.

Vierailija
27/27 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No meillä ei ole päiväpeittoa koska ei sitä tarvita. Sängyssä ollaan vaan kun nukutaan tai harrastetaan seksiä. Jos tulee vieraita laitetaan makkarin ovi kiinni että sinne ei näe.

Ovi visusti kiinni, että "pysyy luurangot piilossa"? Tuntuuko susta, että joudut selailemaan muitakin asioita elämässäsi? Jos nimittäin olisit ihan sinut petaamattoman sänkysi kanssa, et varmaankaan laittaisi ovea kiinni kun tulee muita ihmisiä paikalle?

Olen sinut leveän ahterinikin kanssa, mutta en silti näytä sitä kaikille vierailleni.