Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitini huijaa minulta rahaa

Vierailija
23.01.2016 |

Olen siis 24-v opiskelija, jolta äiti huijaa rahaa. Sain säästettyä ajokorttirahat vasta ollessani 22-v, joten kortin sain vasta silloin. Nyt kun olin 2. vaihe, kövin sen ja jostain syystä lasku meni äidin osoitteeseen. Asun siis opiskelupaikkakunnalla, ja kotipaikkakunnalle meni (olikohan heillä väärä osoite?) no, äiti sanoi maksavansa jos siirrän hälle rahat. No mä siirsin, äiti sanoi summaksi vaikka 500€. kun menin kotiin, lasku olikin vain 400€. Ihmettelin, ja äiti suuttui. Ja näitä juttuja on jatkuvasti!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltähän tuo näyttää. Hoida ksikki raha-asiasi tädtä lähtien täysin itse. Sopivalla hetkellä voidit puhua äitisi kanssa, onko hänellä rahaongelmia. Ongelma voi olla vaikka peliriippuvuus, mutta sitä hän tuskin myöntää.

Vierailija
2/3 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset