Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille käynyt tori-ostajien kanssa näin?

Vierailija
23.01.2016 |

Huoh. Eli sovitaan että tulee ostamaan tavaraa. Annoin osoitteen ja puhnumeron. Sovimme että tulisi eilen klo 12. Ei kuulunut, ei vastannut viestiin ja puheluun. Tuli sitten eilen ilalla klo 21 soittamaan ovikelloa, että teillä oli se pöytä. Jatkossa en todellakaan anna osoitetta ennen kuin on pakko. Sama käynyt aiemminkin, että sovitaan kelloaika; ei näy eikä kuulu ja sitten ilmoittamatta tulee oven taakse parin kolmen tunnin kuluttua ja sönköttää jotain että oli pihanhoitoa ei kerinny.
Vittu mitä skeidaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt montakin kertaa. Ilmoitan, että tuotteen saa se, joka ensimmäisenä tulee hakemaan. Jos joku lupaa tulla klo 12, mutta tulee klo 21, niin vaikka se tuote olisi vielä minulla, niin sanon, että se meni jo. Muistuttaisin, että teletiedoista näkyy, että yritin ottaa yhteyttä päivällä ja koska minulle ei vastattu, katsoin sopimuksen purkautuneen.

Vierailija
2/10 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä myy ihmiselle jonka ulosanti vaikuttaa viesteissä/puhelussa sellaiselta, että jotain tuollaista saattaisi sattua. Sillä saa eliminoitua suuren osan noista sankareista. Yleensä jos ihminen kommunikoi kohteliaasti ja korrektisti ilman suurempia kirjoitusvirheitä ja välimerkkien älytöntä viljelemistä, ihminen on sitä myös muuten. Ei tietenkään aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kerran ei tullut vaikka piti. Odoteltiin sovitun ajan jälkeen vielä tunnin verran, enempää ei pystytty, sillä oli aika kiireinen aikataulu.

No tyyppi soitteli sitten kolmen tunnin päästä, että tulisi nyt hakemaan tavaraa, sanottiin, että enää ei ole mahdollista, annetaan mualle pois. Tästäkös tämä suuttui ja alkoi haukkua, että MEILLÄ on aoutamista ja huopaamista. Löi vielä luurin korvaan.

Sukulaiselle annettiin tavara ja tätä sama tyyppi soitti parin päivän päästä, että tulee nyt hakemaan sen tavaran. Sanottiin, että ei ole meillä enää koko tavaraa, ei tarvitse tulla. Oltiin jo muutettu poiskin, että en tiedä oliko mennyt kolkuttelemaan ovelle vai ei.

Vierailija
4/10 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sellaisia ketkä ei tule ollenkaan, on paaaaljon. En muista että kukaan noin myöhässä olisi tullut. Jos noin kävisi, en avaisi ovea. :)

Vierailija
5/10 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää jos on välinpitämättömyyttään noin käyttäytynyt. Tuli kuitenkin kellonajoista mieleen (12 ja 21), että eihän ole voinut käydä niin, että kellonaika on sovittu jossain tekstiviestissä/sähköpostissa, ja on mennyt vahingossa numerot väärinpäin?

Meinaan että jos hän ei mitenkään kommentoinut myöhästymistään, niin voisiko tällainen inhimillinen moka (jota hän ei alkuunkaan huomannut) olla mahdollinen? Tietysti voi olla huonoa käytöstäkin, mistä sen tietää.

Itselläni on kyllä torista vain hyviä kokemuksia.

Vierailija
6/10 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törkeää jos on välinpitämättömyyttään noin käyttäytynyt. Tuli kuitenkin kellonajoista mieleen (12 ja 21), että eihän ole voinut käydä niin, että kellonaika on sovittu jossain tekstiviestissä/sähköpostissa, ja on mennyt vahingossa numerot väärinpäin?

Meinaan että jos hän ei mitenkään kommentoinut myöhästymistään, niin voisiko tällainen inhimillinen moka (jota hän ei alkuunkaan huomannut) olla mahdollinen? Tietysti voi olla huonoa käytöstäkin, mistä sen tietää.

Itselläni on kyllä torista vain hyviä kokemuksia.

Siis sanoi kyllä että sori kun näin myöhässä tulin en pystynyt soittamaan takaisin. Eli kelloajat eivät menneet sekaisin. -ap

Vierailija
7/10 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilen. Nouto sovittu tiettyyn kellonaikaan. Ei tullut, ei vastannut puhelimeen. Ärsyttää.

Vierailija
8/10 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torin kautta en myy enää mitään, en jaksa niitä urpoja ihmisiä, vaan myyn huuto.netin kautta. Aika monta kertaa on ostaja tullut hakemaan tavaraa ja vain kerran tyyppi oli kunnolla myöhässä (1 h). Olin kotona tuon päivän ja sovittiin, että tyyppi laittaa viestiä kun on tulossa. Laittoi viestiä, että on ihan näillä näppäimillä perillä ja minä kiiruhdin lähikaupasta pois kauheaa kyytiä, että olen sitten kotona kun hän tulee. Ei häntä alkanut näkyä ja kun hän sitten tulla lompsotteli tunnin päästä, hän sanoi, että piti käydä kaupassa matkalla. Olin ihan että wtf, hänhän laittoi viestiä, että on ihan juuri perillä. Tavarakin oli sen kokoinen (kännykkä), että sen kanssa olisi voinut käydä kaupassa, ei siis tarvinnut raahata mitään painavaa/hankalaa mukanaan.

Vierailija
9/10 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo onhan noita sattunut :D Viimeksi myin facekirpparilla 20euron talvitakin, ostaja alkoi samantien (kirjoitusvirheitä viljellen) vaatimaan että toisin kyseisen talvitakin hänelle kotiinsa seuraavaksi aamuksi klo 8.00 :D Sanoin ettei onnistu, olen töihin menossa ja muutenkaan en lähe takkia kenenkään kotiin kuskaamaan, saa itse tulla hakemaan jos noin nopeasti sen tarvitsee. Hänen mukaansa minun olisi helppo ollut "tiputtaa se takki hänelle". Hah, yhtä helppoa se olisi itsekkin tulla hakemaan! 

Ehdotin että ostaja tulisi noutamaan takin samantien. Ei käynyt, rahat tulevat vasta seuraavana päivänä. No vastahakoisesti suostuin siihen, että hän hakee takin seuraavana aamuna kauppakeskuksen edestä klo 7.20, joka on työmatkani varrella. Varoitin, että minun täytyy jatkaa matkaani viimeistään klo 7.30.

No, tietenkin tyyppi laittaa paria minuuttia ennen sovittua tapaamisaikaa, että tule sittenkin toiselle puolella kauppakeskusta (kauppakeskus ei ollut vielä auki, joten ulkokautta kierto). Eikä hän tietenkään ollut sielläkään. No, odotin 10min, laitoin viestiä että tuletko, jatkan ihan kohta matkaa. Vielä kehtasi yrittää, että tulisin jonkun toisen kauppakeskuksen automaatille vastaan. Juu en tule, myöhästyn töistä.

No kyllähän hän sitten tuli (jos olisi vielä minuuttikin mennyt niin olisin häipynyt), otti takin ja antoi rahan. Huokaisin, nyt on takki sitten myyty, jatkoin töihin.

Tuli vielä kiitosviestiä jälkikäteen, hänellä kun itsellään oli myöhäisempi herätys niin vaikea pitää aikataulusta kiinni (se tuskin mun ongelma :D iteppähän takin tarvitsi aamuksi), mutta totetsin vaan että ole hyvä.

No oliskin loppunut siihen :) Mut seuraavana päivänä tuli viesti, "takki ei istu mulle, haluan palauttaa". Huoh. Itseppähän tuli noutamaan sillä tavalla että ei kerennyt sovittaan. No olin kummiskin niin kiltti että suostuin palautukseen, mutta se pitäisi sitten hoitaa ilman mitään venkoilua = tullaan sovittuna aikana sovittuun paikkaan. Hän oli ihan ihmeissään "mitä venkoilua" mutta oli että joo.  Hän kysyi käykö tänään. Sanoin olevani myöhään töissä. "No käykö kahen aikaan". Ei (idiootti) kun olen myöhään töissä. Mutta kysyn mieheltä, hän on kotona. No sanoin sitten että tuo meille, mies on kotona. Se oli ok.

Sitten tietty laittaakin puol neljä, että hakeekin neljältä. Ja siihen mennessä hänen olisi se pitänyt hakea, kun kahden jälkeen lähti sitä hakemaan...Sanoin että 16.00 on sit vika mahdollisuus, ei mun miehen tarvi kotona päivystää hänen takiaan. Onneksi sit kävi sen palauttamaan.

Mutta kyl tuollaisten ruljanssien jälkeen miettii, että kannattaako myydä ylipäätänsä mitään facekirpparilla, torilla jne...

Vierailija
10/10 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin muuton vuoksi tavaroita ja sovittiin, että ostaja tulee katsomaan yhtä nojatuolia ja ostaa jos ostaa. Ei näkynyt tai kuulunut sovittuna aikana, kyselin miksei tullut niin ei ollutkaan varma tahtooko ostaa. Sitä jahkailua ja päivämäärien vaihtelua kesti jonkin aikaa kunnes menetin hermoni ja peruin koko kaupan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi