Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka "unohdatte" vastata yhteydenottoihin.

Vierailija
23.01.2016 |

Tuntuuko teistä koskaan, että loukkaisitte käytöksellänne toista?
Vai onko käytöksenne vain lapsellista valtapeliä?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä, jos "unohtuu". Se unohtuu tahallaan. Ei vois vähempää kiinnostaa. Helpompi unohtaa, kun keksiä valheita vastaukseksi. Uskon, että odottava puoli lopulta tajuaa vinkin 

Vierailija
2/32 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä nyt erityisen hyvä mieli tule, joskaan ei yöuniakaan menetä. yleensä käy niin että ei vaan kinnosta vastata ja sitten oikeasti unohtaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim facessa, jos joku kysyy moi mitä kuuluu? Olet huonossa tilanteessa, ja lyöt keskustelun kiinni. Viikon päästä katsot viestejä, ja näet sen moin. Iskee häpeä, etkä kehtaa enää vastata.

Vierailija
4/32 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tajuan, että se voi loukata. Mutta minkäs unohdukselle mahtaa?

Enkä harrasta pelejä. Jos inhoaisin sinua, tietäisit sen takuulla ilman mitään leikkimistäkin.

Vierailija
5/32 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos rehellisistä vastauksistanne.

a.p

Vierailija
6/32 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se yhteydenottaja voisi pysähtyä miettimään missä vika: olenko ehkä liian aktiivinen? Mitä jos toinen ei jaksa aina keskustella? Mitä jos toinen ei tahdo vieraita, kun kuitenkin ilmoitat tulevasi kylään.

Ainoa keino rajoittaa yhteydenpitoa on olla vastaamatta yhteydenottoon.

Vierailija
7/32 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy niin, että jos en just sillä hetkellä pysty/ehdi vastata, niin sitten oikeasti helposti unohdan. Viikon päästä on jo noloa palata asiaan. Ei sisällä mitään pelejä.

Vierailija
8/32 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se yhteydenottaja voisi pysähtyä miettimään missä vika: olenko ehkä liian aktiivinen? Mitä jos toinen ei jaksa aina keskustella? Mitä jos toinen ei tahdo vieraita, kun kuitenkin ilmoitat tulevasi kylään.

Mistään tällaisesta ei ole ollut kyse. Itsekin hermostuisin vastaavasta.

a.p

Vierailija
9/32 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle käy niin, että jos en just sillä hetkellä pysty/ehdi vastata, niin sitten oikeasti helposti unohdan. Viikon päästä on jo noloa palata asiaan. Ei sisällä mitään pelejä.

Ok. Selitys hyväksytty.

a.p

Vierailija
10/32 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos "unohdan" eli tietoisesti jätän vastaamatta yhteydenottoihin niin en todellakaan koe sitä valtapeliksi vaan ei vain kiinnosta kyseiselle ihmiselle vastailla ja yleensä se ihminen on antanut hyvän syyn. Muuten saatan oikeasti unohtaa vastata joihinkin juttuihin ja siitä tunnen syyllisyyttä kun tajuan että vieläkin soittamatta takaisin jollekkin joka jo kolme päivää sitten yritti tavoittaa minua.

Vierailija
11/32 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on usein niin kiire, että jos en ehdi just sillon vastata kun viesti tulee, voi mennä päiviä ennen kuin muistan palata asiaan. Tämä ihan parhaidenkin ystävien kanssa. Just kävin syömässä kaverin kanssa, jonka viesti oli unohtunut kuukaudeksi vastaamatta...

Vierailija
12/32 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla usein unohtuu oineesti ihan vahingossa kun tulee viesti ja olen Juuti vaikka pukemassa lasta tms.enkä heti kerkeä siihen vastaamaan ja sitten se unohtuu. Sitten aikaa menee eteenpäin ja mieleen tulee sellainen ajatus että ehkä sillä ei enää ole niin kiire..ja sitten se taas unohtuu ja sitten lopulta vastaan pahoitellen. Tosi typerää ja tulee huono omatunto enkä missään nimessä pidä sitä minään valtataisteluna tai halua pahoittaa toisen mieltä. Myös minulle tehdään tätä enkä siitä suutu, ymmärrän sitä mutta silti saattaa ärsyttää välillä.

Vierailija
13/32 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt myös jokunen kerta niin että on ollut huono paikka vastata ja sitten unohtuu. Tosin otan kyllä aina yhteyttä heti kun asian muistan, vaikka viikon päästä, ja pahoittelen tyhjää päätäni.

Usko pois ap, ei se unohtelija tee sitä tahallaan! Ainakaan minun kohdallani. Enkä loukkaannu jos joku ei vastaa minulle. Eletään ruuhkavuosia kaveriporukassa niin ei aina kaikkea voi muistaa.

Vierailija
14/32 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy riippuu viestistä. Joskus se unohtuu, kun ei heti ehdi vastata, vaikka haluaisi vastata. Esimerkiksi töissä saatan huomata, että joku on laittanut aamulla jonkun tekstarin ja pitäisi vastata pidempään, joten ajattelen vastaavani työpäivän jälkeen. Työasioihin vastaan toki heti, kun se kuuluu asiaan. Aiemmassa työssä toimistossa ehti paremmin vastata, nykyinen on sellaista non-stop -kuormitusta, jossa ei oikeasti ole energiaa vähinä taukoina näpytellä kännyä. Sitten kun ei heti vastaa, se jää roikkumaan.

Toinen ryhmä on sitten nää, joille pitäisi kieli keskellä vastata jotain ja laiskottaa sillä hetkellä muuten vaan. Usein kyse on vähemmän kiinnostavista tyypeistä tai rasittavista tai muuten vaan aina jotain vaativista.

Vierailija
15/32 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en mä vihainen ole. Halusin vain tietää syitä..

Paha mielihän siitä tulee, mutta kun nuita perusteluja luki, niin inhimillistä..

Paitsi nuo "en tykkää, niin en vastaa". Mutta nuo nyt eivät varsinaisesti sopineet kuvaan, niin skippasin ne suoraan pois..

a.p

Vierailija
16/32 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan asiallisiin kysymyksiin. Jaarittelu ja minimanakeeraus ei vaadi vastauksia.

Vierailija
17/32 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan asiallisiin kysymyksiin. Jaarittelu ja minimanakeeraus ei vaadi vastauksia.

Oletpas sä tärkeä ihminen. Elämäsi on varmasti kovin hektistä.

Kansanedustajako?

Vierailija
18/32 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistään tällaisesta ei ole ollut kyse. Itsekin hermostuisin vastaavasta.

a.p

Mitä ihmeen alapeukkuja? Itsehän kuitenkin elämäni ja tekemiseni tiedän ja tuollainen en ole ollut.

a.p

Vierailija
19/32 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan että aloituksessa on kyse siitä kun tahallaan "unohtaa" vastata. Teen itsekin tätä joskus, yleensä kyse on ihmisestä, joka sinnikkäästi haluaa tavata ja pitää yhteyttä vaikka itseäni ei yhtään kiinnosta. Parisuhteen voi lopettaa, ystävyys-/tuttavuussuhdetta ei oikein, ei ainakaan jos mitään dramaattista ei ole tapahtunut. Jos siis joku, ketä en halua tavata, kysyy mitä teen lauantai-iltana, enkä halua valehdellakaan, saatan vain jättää vastaamatta. Valtapeleistä ei todellakaan ole kyse.

Vierailija
20/32 |
23.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletan että aloituksessa on kyse siitä kun tahallaan "unohtaa" vastata. Teen itsekin tätä joskus, yleensä kyse on ihmisestä, joka sinnikkäästi haluaa tavata ja pitää yhteyttä vaikka itseäni ei yhtään kiinnosta. Parisuhteen voi lopettaa, ystävyys-/tuttavuussuhdetta ei oikein, ei ainakaan jos mitään dramaattista ei ole tapahtunut. Jos siis joku, ketä en halua tavata, kysyy mitä teen lauantai-iltana, enkä halua valehdellakaan, saatan vain jättää vastaamatta. Valtapeleistä ei todellakaan ole kyse.

Oletat!? :D

No kuule ei liity mihinkään tuollaiseen, miksi liittyisi?

a.p

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä