Mikä on miehen rooli kerrostaloasunnossa?
Lunta ei voi luoda, puita ei voi pilkkoa, nurmikkoa ei voi ajaa, kattoa ei voi putsata, mitään ei voi rempata... Voi vaan tiskata ja siivota, jotka ovat naisten juttuja.
Kommentit (26)
Auton renkaiden vaihto ja hajulukon avaaminen (jos muistaa/jaksaa). Ei naiset ymmärrä, kuinka rankkaa on! Kun mies käy vielä töissäkin!
Tätä minäkin olen usein miettinyt. Ehkä he ovat niitä pleikkarin pelaajia ja äidiltä tyttöystävän passattaviksi siirtyneitä sohvasankareita, joille tärkeämpiä ovat omat harrastukset. He voivat myös yrittää saada miehistä jalansijaa jollakin kokkaamisella ja jopa punttisalilla käymisellä. He ovat miehiä pienellä m-kirjaimella.
Vierailija kirjoitti:
Auton renkaiden vaihto ja hajulukon avaaminen (jos muistaa/jaksaa). Ei naiset ymmärrä, kuinka rankkaa on! Kun mies käy vielä töissäkin!
Jep. Mä avasin hajulukon toissapäivänä. Meni 5 minuuttia aikaa. :) N 41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Mä avasin hajulukon toissapäivänä. Meni 5 minuuttia aikaa. :) N 41
Mäkin kuulin vasta vähän aikaa sitten, että on "miesten työ." Itse olen aina hajulukot putsannut vessan perusteellisen pesun yhteydessä.
Vie roskat, remppaa kämppää, vie matot ja tamppaa ne
Onneksi on sentään elektroniikka! Sehän on varsinaista miesten hommaa, pulata johtojen ja kaapeleiden ja viritysten kanssa tärkeänä.
Viittaatko Hesarin yleisänosastokirjoitukseen, jonka mukaan kodin sisätyöt on naisen, koska hänellä on niistä miestä suurempi kokemus. Sen sijaan vaativat autonkatsastukset ja muut kesken työpäivää osuvat tehtävät on luontaisesti miehen vastuulla.
Työssä käy, harrastukset, auttaa lapsia koulutehtävissä, kuljettaa harrastuksiin välillä, sitä tavallista kun vaimo työssä niin imurointia, astioita laittaa tiskikoneeseen, pyykkikoneeseen, ikkunanpesua, matonpesua jne.
Vierailija kirjoitti:
Lunta ei voi luoda, puita ei voi pilkkoa, nurmikkoa ei voi ajaa, kattoa ei voi putsata, mitään ei voi rempata... Voi vaan tiskata ja siivota, jotka ovat naisten juttuja.
Pakko mennä lähibubiin vaikkei haluttais. Samallatavalla se ölvi vie, sen seksin halun kuin naistenhommat. Kaikki tyytyväisiä :)
Vierailija kirjoitti:
Viittaatko Hesarin yleisänosastokirjoitukseen, jonka mukaan kodin sisätyöt on naisen, koska hänellä on niistä miestä suurempi kokemus. Sen sijaan vaativat autonkatsastukset ja muut kesken työpäivää osuvat tehtävät on luontaisesti miehen vastuulla.
Oli kyllä huvittava vuodatus, kun miehen pitää kalaverkotkin laskea ITSE ja ITSE perata mahdollinen saalis ja ITSE rakentamassaan grillissä valmistaa - koskee ehkä kolmea promillea miehistä?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on sentään elektroniikka! Sehän on varsinaista miesten hommaa, pulata johtojen ja kaapeleiden ja viritysten kanssa tärkeänä.
Näitä näyttää olevan monilla, lisäksi muutamat pelivehkeet, tietokoneet ja telkkarit joka huoneessa. Jossakin huoneessa on myös se pakollinen kuntoiluväline, kuntopyörä tai joku muu yhtä ruma viritys. Pölyä keräämässä.
He ovat myös niitä ah niin miehekkäitä ostoskeskusmiehiä, joiden mielestä on mukavaa viettää aikaa viikonloppuisin ostoskeskuksissa.
Meillä nainen hoiti aina auton katsastukset silloin kun ajeltiin vanhoilla ritsoilla. Nyt on autot jo sellaisia, ettei läpi menosta ole huolta vaikka minäkin kävisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä huvittava vuodatus, kun miehen pitää kalaverkotkin laskea ITSE ja ITSE perata mahdollinen saalis ja ITSE rakentamassaan grillissä valmistaa - koskee ehkä kolmea promillea miehistä?
Ja tämä perheen elintärkeä ruokkiminen tapahtuu noin 3 kertaa kesässä!
En ihan ymmärtänyt sitä, miksi miehen pitää viedä auto huoltoon työaikana. Minä nainen olen aina voinut viedä auton huoltoon ennen töiden alkamista ja hakea sen pois töiden jälkeen.
Mies voi olla ihana partneri ja kumppani. Mies voi laittaa saunan päälle ja sanoa "minäpä puhdistan nyt tuon viemärikaivon, kun siellä on sinun hiuksia".
Voit vaihtaa miehen tilalle naisen ja toimii sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihan ymmärtänyt sitä, miksi miehen pitää viedä auto huoltoon työaikana. Minä nainen olen aina voinut viedä auton huoltoon ennen töiden alkamista ja hakea sen pois töiden jälkeen.
Nainen tietenkin voi, mies ei. Mies ei liiku julkisilla. Autot ovat miesten aluetta ja siksi mies ajaa autolla ja vie sen huoltoon. Nainen voi liikkua bussilla. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen tietenkin voi, mies ei. Mies ei liiku julkisilla. Autot ovat miesten aluetta ja siksi mies ajaa autolla ja vie sen huoltoon. Nainen voi liikkua bussilla. ;)
Tai sitten mies ei ole kuullut sijaisautosta, jonka saa käyttöönsä päivän ajaksi.
Mun kaveri perheineen asuu omakotitalossa. Hänen miehensä ei tee mitään taloon tai pihaan tai edes autoon liittyviä juttuja. Minun mieheni tekee heille kaikki remonttihommat:D
Hyödyntää 'sohva' -nimistä investointia jotta sen yksikkökäyttöhinta (€/h) alenisi.