Huomattava ero äitinaisissa ja muissa naisissa.
Tässä kaveripiirissä on alkanut tulla lapsia pariskunnille ja lasten myötä kauneimmat naiset on vaihtuneet. Ei sille voi mitään että äitiys vie naisesta säteilyn, seksikkyyden ja energian.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä selkeesti kalikka kalahti taas..
Höpö höpö, typeryys ja lapsellisuus vaan v*tuttaa, sori.
Olen kyllä täysin eri mieltä tästä.
Äideillä on parhaat lantiot plus vaikuttavat naisellisemmilta (en tarkoita tässä yhteydessä nyt irtoripsiä ja muuta pissismäisyyttä) ja mukavammilta.
Naisellisuus ja seksikkyys ja kauneus ovat kaikki aivan toisistaan erillisiä asioita.
Mua ei äitiys ainakaan kaunistanut, myönnän sen. Ylipainoa jäi parikymmentä kiloa, eikä se minulle kertynyt ainakaan ns. oikeisiin paikkoihin vaan lähinnä vatsaan.. Rinnat roikkuu navassa tyhjinä ja arpisina, ja vatsanahka on tosiaan kuin pakanamaan kartta. 5 kaunista, ihanaa lasta olen silti synnyttänyt, enkä hetkeäkään kadu. Tunnen silti itseni kauniiksi, vaikka en ehkä kauneusihannetta vastaakaan. Ainakin olen maailman kaunein nainen oman mieheni silmissä vieläkin.
So? Mulle on ainakin tärkeämpää onko lapsella kaikki hyvin kuin että oonko MÄ MILF?!! Ette ole ihmiset tosissanne...? Kyllä on hullua tämä nykyaika...