Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mukavin julkkis, jonka olet tavannut?

Vierailija
22.01.2016 |

Itse tapaamistani mukavin Jari Sillanpää, epämukavin ex-ministeri Henna Virkkunen

Kommentit (498)

Vierailija
461/498 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jon Bongiovi.

Tämän kirjoittaja tuskin on enää kuulolla, mutta kiinnostais että missä on Jompan tavannut?

En ole se Bon Jovin tavannut, mutta veikkaanpa, että työkeikan merkeissä nähtyjä. Itse olen tavannut niiden perästä Offspring-kitaristi Noodlesin. Työskentelin roudaushommissa viime kesänä festareilla ja bäkkärillä kun seikkaili niin siellä näin ja uskaltauduin juttusille. Tuossa tilanteessa harvoin tietty häiritsen bändejä elleivät itse tule juttusille ja esittäytymään. Tuossa tapauksessa tein poikkeuksen kun bändiä kuitenkin enemmänkin fanittanut niin halusin vaihtaa muutaman sanan. Eikä tippaakaan ylimielisyyttä hänessä tai maailmantähden elkeitä. 

Nimeä en mainitse, mutta samaisilla festareilla erään pienemmän suomalaisbändin jäsen tuli juttusille kun istuskelin bäkkärin taukokahvilassa syömässä. Hän taas vaikutti ylimieliseltä ja suhtautuminen faneihinsa oli aika nuivan oloista. 

Vierailija
462/498 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttelijä Timo Torikka

Tätä komppaan sillä muutaman kerran hänen siviiliminään törmännyt. Oli nimittäin perheemme mökkinaapuri takavuosina. En uskalla sanoa kuinka tuttu kun ei välttämättä joka kesä ollut samaan aikaan mökillään kun me, mutta ne kerrat kun oltiin samaan aikaan niin sai oikein mukavan kuvan ja kaikki ne roolitkin olivat harteiltaan pois, että ihan Tavis-Timona nähtiin. :) Monesti kävi meidän mökillä kyläilemässä ja kahvilla silloin kun samaan aikaan oli. Lapsena tietty tuntui ensin häkellyttävältä kun ei ollut tavannut tuolloin henkilökohtaisesti julkkiksia, että nyt Tv:ssä nähty tyyppi istuu samassa pöydässä kanssani. Uskaltauduin jopa nimikirjoituksenkin häneltä pyytämään ja senkin kirjoitti sitten minulle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/498 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasiassa kaikki tapaamani kotimaiset ja ulkomaiset julkimot (lähes kaikki muusikoita) ovat olleet mukavia, mutta aivan erityisen positiivinen kuva on jäänyt Aku Hirviniemestä!

Vierailija
464/498 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael Monroe ja Katri Sorsa. Symppiksiä molemmat!

Vierailija
465/498 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommi Mäkinen.

Vierailija
466/498 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toni Wirtanen oli niin mukava 16-vuotiaalle minulle, kun päästiin ennen keikkaa hakemaan nimmareita. Arvostan suuresti, oli kiva sellaisella hyvin tavallisella tavalla, ei yrittänyt mielistellä faneja vaan suhtautui kuin ihminen ihmiseen :)

Vierailija
467/498 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho

Vierailija
468/498 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pertti Salovaara.

Vierailija
469/498 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remu ja Siltsu.

Vierailija
470/498 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joel Melasniemi

Vierailija
471/498 |
24.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti Nykänen.

Vierailija
472/498 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti Tuomas Holopainen!

Mulla on tästä herrasta hyvin erilainen kuva.

Tällä palstalla on taidettu lukea liikaa mielipiteitä Holopaisen niin sanotusta sovinismista. Vitut se mitään sovinismia on jos bändiin sopimaton henkilö potkitaan pellolle, oli sitten nainen tai ei. Flooristahan Tuomaksella on pelkkää hyvää sanottavaa ja tuntuukin paljon ammattimaisempi olevan kuin molemmat edeltäjänsä. M22

Ootapa vuos, pari.

Tarjan erottaminen oli todella vittumaisesti tehty. Onneks edes jollain tasolla myönsi asian vuosia myöhemmin. Kyllä se jotain kertoo, et molemmat naiset lähteny itkua pusertaen meneen...

Olisiko nyt jo odoteltu tarpeeksi? Mitä piti tapahtua?

Vierailija
473/498 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirka.

Vierailija
474/498 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepe Willberg

Vierailija
475/498 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut koko ketjua kahlata, mutta Mauri Antero Numminen :)   Kati Outiselta sain nimmarin kun istahti leffassa viereeni.

Vierailija
476/498 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna Tukiaine. Todella lämminhenkinen ja  iso sydäminen ihminen. Keikan jälkeen oli aikaa halata kaikki fanit ja ottaa kuvia. 

Vierailija
477/498 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirja oli tosi mukava, oltiin faneja. Jorma Kääriäinen, tavattiin ei-musiikkikuvioissa ja oli ystävällinen ja huomaavainen

Vierailija
478/498 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bea Toivonen, hyvä lutkuttaan. Missä lie oppinut?

Vierailija
479/498 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös Michael Monroen kanssa ollut erittäin miellyttävä kohtaaminen. Todella vaatimaton ja ystävällinen, vaikka oli silloin vaikeassa elämäntilanteessa entisen vaimon sairastuttua vakavasti.

Vierailija
480/498 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavia ainakin Remu Aaltonen (haastateltiin pitkät tovit eräillä festareilla) sekä Jari Sillanpää.

Víttumaisimpia on paljonkin.. Paula vesala ehdoton ykkönen. Naama mutkalla kävelee ja kuvittelee olevansa jotain, jonka varjolla voi olla pskapää kaikille.

Eikös Paula Vesala ole se maalaislikka Kärsämäeltä?

Muistan, että ei koko paikassa ollut muuta kuin yksi huoltoasema, jossa Kainuun prikaatin sotilaiden lomakuljetus pysähtyi perjantaisin. Varusmiehet sai ostaa kaljaa ja sipsejä.

Taitaa Paulan vitutus olla peräisin noilta ajoilta, kun asui ihan metsän keskellä eikä mitään ollut missään, paitsi tuo yksi huoltoasema.

Kuinkahan kehtaa diivailla nyt kun ihmisten ilmoille päässyt, olisi vaan tyytyväinen. Taitaa olla likka arka luonteeltaan ja yrittää peittää tuota itseluottamuksen puutetta ylimielisyydellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi