Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mukavin julkkis, jonka olet tavannut?

Vierailija
22.01.2016 |

Itse tapaamistani mukavin Jari Sillanpää, epämukavin ex-ministeri Henna Virkkunen

Kommentit (498)

Vierailija
241/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä olen kuullut pelkästään hyvää: Kirka, Kikka, Mika Myllylä, kaikki edesmenneitä :( Hyviä ihmisiä ovat myös Arvi Lind, Matti Nykänen, Jare Tiihonen (cheek), Jonne Aaron.

Vierailija
242/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle Päätalo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljänsuoran bändin pojat ovat aivan uskomattoman kohteliaita. Tähän listaan voi lisätä myös Tiihosen Jaren ja Brädin.

Epämiellyttävimpiä ollut Martina Aitolehti ja Laura Voutilainen. Martina oli joskus samalla lennolla Thaimaahan ja koko lennon valitti kuinka ruoka on pahaa, vesi on pahaa, jalat turpoavat jne.

Lauran tapasin kaupassa ja toivon ettei toiste tarvitse. Asenne asiakaspalvelijaa kohtaan oli aivan käsittämätön, eikä tervehtiminen ilmeisesti kuulu käytöstapoihin. Pakettia noutaessa myyjä kysyi henkkareita (kuten heidän täytyy kaikille tehdä) ja naamasta pystyi näkemään "etsä tiedä kuka mä luulen olevani" -asenteen. Ei puhunut myyjälle mitään koko kaupassaoloaikana, ei vastannut tämän kysymyksiin eikä kyllä sanonut mitään kaupasta lähtiessään.

Vierailija
244/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saku Tuomista näin usein 90-luvulla. Oikein ystävällisen oloinen tyyppi.

Anni Sinnemäki on erittäin rento ja mukava ja lisäksi todella fiksu.

Vierailija
245/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saku Tuomista näin usein 90-luvulla. Oikein ystävällisen oloinen tyyppi.

Anni Sinnemäki on erittäin rento ja mukava ja lisäksi todella fiksu.

Saku Tuomisen olen itsekin tavannut ja sain hyvän vaikutelman. Asiallinen ja ystävällinen tyyppi. Ei tee itsestään mitään numeroa.

Vierailija
246/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavimmat ovat olleet Mike Monroe, Pate Mustajärvi, Ben Zyskowicz ja Elli Haloo.

Kamalimmat ovat olleet Timo Jutila, Jari Kurri, Anne ja Jari Hedman (ja heidän yhteiset tyttäret ja Annen tytär edellisestä liitosta), Johnny McMetal, Tomi Metsäketo ja Ninja Sarasalo.

Saanko kysyä että millä perusteella noi tyttäret? Ai koska ovat kauniita niin ärsyttää?

Vierailija
247/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti mukavin on ollut Aki Sirkesalo, inhottavin Laura Voutilainen.

Vierailija
248/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista mukavin Michael Monroe! Piti mulle seuraa kun Espoon keskuksen juna-asemalla, kun kummatkin myöhästyttiin omista junistamme :)

Antti Tuisku oli myös todella ystävällinen ja iloinen tyyppi, kun hänet tapasin, joskin siitä on aikaa. 

Inhottavin on limainen känniääliö Tomi Metsäketo. Lenita Airisto oli myös todella töykeä ja oikeasti sanoi mulle "etkö sä tiedä kuka mä olen" :D

Jukka Puotilasta ja Marco Bjurströmistä on vaikea sanoa millaisia ovat, vaikka olen kummankin kanssa jutellut. 

Vierailija
249/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin mukava Sinikka Sokka. Ystävällinen ja hyväntahtoinen ihminen. Epämiellyttävä Riki Sorsa. T. Aspa Itä-Helsingistä

Vierailija
250/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin mukava Sinikka Sokka. Ystävällinen ja hyväntahtoinen ihminen. Epämiellyttävä Riki Sorsa. T. Aspa Itä-Helsingistä

Täältäkin pisteet Sinikka Sokalle! Lapsena kuulin Sinikan laulamia taistolaislauluja ja nyt törmään välillä saman henkilöön joka ihailee söpöä koiraani. :-)

Vierailija
251/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael Monroesta olen minäkin kuullut Turun suunnassa asuvilta ystäviltä vain hyvää. Aivan mielettömän mukava ja suhtautuu nöyrästi "taviksiin".

Mies tuntuu työnsä puolesta paljon nimekkäitä näyttelijöitä ja sanoo aina, että vain Lymi tuntui nuivalta akalta. Tosin asiallinen hänkin oli, mutta tuntui kuulemma siltä, että saattaapi heittäytyä ilkeäksi, jos kaikki ei mene putkeen. Sitten rentoja on ollut moni kuten vaikka Kari Väänänen.

Paula Koivuniemestä on omakohtainen kokemus ja ei mikään päivänsäde. Useimmat tapaamani julkkikset on kuitenkin ihan asiallisen ystävällisiä. Erityisen mukava muuten oli takavuosina tunnetumpi laulaja Anneli Saaristo.

Vierailija
252/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältäkin pisteet Sinikka Sokalle! Lapsena kuulin Sinikan laulamia taistolaislauluja ja nyt törmään välillä saman henkilöön joka ihailee söpöä koiraani. :-)

Samassa taistolaisgenressä on muitakin mukavia kuten Eija Ahvo ja Kristiina Halkola.

Vierailija
253/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saku Koivu. Todella mukava ja ystävällinen. En yhtään ihmettele, että kantoi kapteenin statusta uransa aikana.

Vierailija
254/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
</p>

<p>Outi Mäenpää on myöskin herttainen, vähän hosuli nainen. Tunnen poikansa ja sitä kautta Outin.[/quote kirjoitti:

Itse ainakin sain niin karsean kokemuksen rouvasta, kun tämä käveli sattumalta vastaan. Oma ulkonäköni ei miellyttänyt taiteilijan herkkää silmää ja sain niin halveksivaa mulkoilua päästä varpaisiin. Tuli täysin selväksi, että olen täyttä roskaa. Törkeää käytöstä.

Sama kokemus Outi Mäenpäästä. Tämän olen kertonut täällä samantyyppisessä ketjussa ennenkin, mutta se ketju sitten yllättäen katosi... Olin eräässä hiihtokeskuksessa töissä. Outi Mäenpää oli siellä lomalla, ilmeisesti perheensä kanssa. Seurueeseen kuului muutama aikuinen ja useampi teini. Yleistä huonoa käytöstä kaikilta, piereskelyä ja kovaäänistä muiden arvostelua ja halveksuntaa. Ravintolassa viedessäni ruokia viereiseen pöytään, totesi Outi isoon ääneen "Oho,onpa lihava tarjoilija". Myönnettäköön että minulla on 15 kiloa ylipainoa, ja kärsin siitä kovasti ilman tuollaisia toteamuksiakin. Vaikutti siltä, että lausahdus oli tarkoitettu myös minun kuultavakseni. Huomattuaan, että olin kuullut hänen sanansa, hän katsoi suoraan minuun päin ja yhtään häkeltymättä nauroi ilkeästi. Onneksi teki niin, ei jäänyt ajatusta, että olisi ollut vaan ajttelematon heitto, vaan kertoi kaiken, minkä hänestä haluan tietää. Tämän kohtaamisen jälkeen on ollut helppo hypätä hänestä kertovien lehtijuttujen yli. Kertakaikkisen epämiellyttävä ja huonokäytöksinen henkilö.

Miellyttävän vaikutelman olen saanut Mike Monroesta, Juha Tapiosta ja Samuli Edelmanista.

Vierailija
255/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arja Koriseva! Siitä on varmaan 20 vuotta, kun olin hänen keikallaan. Keikan jälkeen jakoi nimmareita hymyssäsuin ja jaksoi urhoollisesti poseerata valokuvissa myös semmoisesten köhöm, vähän tunkeilevien setien kanssa. Minulle, joka olin silloin lapsi, oli aivan erityisen herttainen.

Vierailija
256/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikkialalla mukavimpia tapaamiani ihmisiä ovat olleet Topi Sorsakoski, Eija Kantola, Anne Mattila, Jonne Aaron, Jorma Kääriäinen, Erja Lyytinen ja Kai Pulliainen (Agentsin basisti). Sitten Suomessa ei niin tunnettu, mutta Elviksen kanssa basistina vajaat 100 keikkaa tehnyt Duke Bardwell oli aivan fantastinen heppu.

Vierailija
257/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi kun te ootte tavanneet hirveesti julkkiksia. Minä en juuri ketään, ainakaan niin että olisin niitten kanssa jutellut.

Mutta jos saisi toivoa, haluiaisin jutella seuraavien henkilöiden kanssa: Mokoman Marko Annala (keikoilla erittäin kunnioittavasti puhuu yleisölle, vaikka onkin ns. "möykkämusiikin" edustaja, vrs. esim. punk-bändien laulajat, jotka suoraan v*ttuilee yleisölle, vaikkakin se kuuluu toki tyyliin) Apulannan Sipe ja Toni (vaikuttavat tosi älykkäiltä ihmisiltä mielestäni), Michael Monroe ja Lenni-Kalle Taipale. Naisista ehkä Haloo Helsingin Elli. 

Vierailija
258/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas tekis yhteenvedon, että kuka julkkis on av mammojen mielestä kivoin julkkis ja kuka sai eniten ärsytys pisteitä:)

Vierailija
259/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti Nykänen nykyisin kaupassa on ainakin hyvin ystävällinen ja juttelee mielellään ihmisten kanssa.

Vierailija
260/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitsi kun te ootte tavanneet hirveesti julkkiksia. Minä en juuri ketään, ainakaan niin että olisin niitten kanssa jutellut.

Mutta jos saisi toivoa, haluiaisin jutella seuraavien henkilöiden kanssa: Mokoman Marko Annala (keikoilla erittäin kunnioittavasti puhuu yleisölle, vaikka onkin ns. "möykkämusiikin" edustaja, vrs. esim. punk-bändien laulajat, jotka suoraan v*ttuilee yleisölle, vaikkakin se kuuluu toki tyyliin) Apulannan Sipe ja Toni (vaikuttavat tosi älykkäiltä ihmisiltä mielestäni), Michael Monroe ja Lenni-Kalle Taipale. Naisista ehkä Haloo Helsingin Elli. 

Toimittajan työssä tapaa koko ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan