Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmaat hiukset

Vierailija
22.01.2016 |

Olen ihmetellyt nuorten naisten vaaleiden hiusten väriä.Katukuvassa näkyy paljon harmaansävyisiä vaaleita hiuksia.Onko tämä joku muotitrendi vai värjäys mennyt pieleen? Miksi joku nuori haluaisi värjätä mummovärin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotia.

Vierailija
2/8 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on liukuvärjätyt hiukset. Tyvestä tummanruskeat ja liukuu harmaaseen. Mä ainakin tykkään. Kampaajan mukaan vaativa sävy värjätä ja siitä olis huonolla tuurilla voinut tulla vihreä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on oma väri tuhkanvaalea (nopealla silmäyksellä aika harmaa) ja oon nyt antanut sen kasvaa kun on jopa muotia ja värjäys muutenkin rasitti hiuksia. Silti tuntuu vähän hassulta että tällainen sävy on kuuminta hottia josta porukka maksaa ittensä kipeeksi jossain Nykin ja Lontoon huippusalongeissa... :D

Vierailija
4/8 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa tätä bloggaajaa, upea nainen harmailla hiuksilla.

http://neulovanarttu.blogspot.fi

Vierailija
5/8 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaa on nyt muotia.

Vierailija
6/8 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotia on.Kyllähän miehetkin ajelivat klaniksi.Nyt on raas muodissa paksu sivulle kammattava tukka miehillä.Komeeta

Vierailija
7/8 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mun kaverille tuli harmaat hiuksen kun se blondas :D

Vierailija
8/8 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmaa on kaunis väri! pitää olla aikalailla jumiutunut jos ei näe harmaan värin kauneutta. Vanhusten kanssa työskennellessä näkee ihania kiiltäviä harmaita hiuksia! Jos mun päänahka ei oireilis värjäysten yhteydessä niin värjäisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä