Olen testannut asian n. 10 miehellä, yksikään ei sanout ei
eli ehdottanut seksiä. Sinkuille ja naimisissa oleville. Junassa, kahvilassa ym.
Sellaista miestä arvostaisi joka kieltäytyisi.
Ettekö miehet osaa sanoa ei?
En siis harrastanut seksiä heidän kanssaan.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Siinä teille miehet pieni muistutus kuinka ettei voi ymmärtää edes perusasioita vaan aina ollaan niin itsekkätä ja narsistisia ja omat halut on tärkeitä! Hauska video jossa asia selitetään hyvin yksikertaisesti!
En jaksanut katsoa kuin 40 sekkaa, tajuttoman tylsä video. Enkä tajua, miten tuo liittyy ap:n aloitukseen.
Ap, k o s k a m i n ä voin tulla laukeamaan pakaroillesi, etkö pysty edes näin yksinkertaiseen kysymykseen vastaamaan?
Uskomatonta millaisen reaktion tämä saa aikaan :)
Pientä viatonta kiusoittelua jonka kyllä aikuinen mies ymmärtää, pikku pojat ei.
Pukeudun seksikkäästi eli annan silmäniloa ja saan kohteliaisuuksia, onko sekin liian vihjailevaa käytöstä?
Samoin itse nautin näkymästä kun mies pukeutuu hyvin ja tuoksuu hyvältä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta millaisen reaktion tämä saa aikaan :)
Pientä viatonta kiusoittelua jonka kyllä aikuinen mies ymmärtää, pikku pojat ei.
Pukeudun seksikkäästi eli annan silmäniloa ja saan kohteliaisuuksia, onko sekin liian vihjailevaa käytöstä?
Samoin itse nautin näkymästä kun mies pukeutuu hyvin ja tuoksuu hyvältä.
ap
Pieni kiusoittelu ja seksin ehdottaminen ovat kaksi eri asiaa, luepas oma aloituksesi uudestaan. Vaikutat aika omahyväiseltä, ja jotenkin saan sellaisen kuvan sinusta, "seksikkäästi pukeutuvasta", että olet keski-ikäinen melko pyöreä neitonen, joka käyttää paljon leopardikuvioita, pinkkiä ja liian lyhyitä hameita. Nam nam.
Jaa, no minä olen kyllä saanut pakit reilusti yli puoleen ehdotuksistani. Nämä ei ole edes olleet mitään tuntemattomille tehtyjä, vaan esim. juttelun tai flirttailun jälkeen tehtyjä ehdotuksia. Ja ihan normaalipainoinen, tavallisen näköinen nainen olen.
Vierailija kirjoitti:
Ei seksiä ole tarvinnut suoraan esittää/kysyä miehiltä :)
elekielellä voi vihjailla, miehet hoitaa loput ja tarttuu kyllä syöttiin, niin sanoakseni.
Minulle se ei ole itsetunto kysymys. En tunne itseäni halutummaksi, kun ehdotetaan seksiä.
Kuka haluaa olla vain numero jonkun listalla?
ap
Eli et ole edes kysynyt (ja saanut "kyllä" vastausta), olet vain olettanut että olisit saanut seksiä näiltä miehiltä :D. Todellisuus olisi voinut olla jotain muuta; jos minäkään en olisi kysynyt suoraan, niin jokaisesta noista vonkaamistani olisin luullut että kyllä heruu (ja siksi kysyinkin)...
t. Se yli puoleen ehdotuksista pakit saanut
Testini sai alkunsa siitä kun suurin osa työpaikan naisista meni 100% takuuseen ettei heidän miehensä pettäisi koskaan missään tilanteessa.
Minulla on vain hyvä itsetunto ja itsevarmuus on minusta seksikästä.
Voin mielihyvin näyttää ulkomuotoni sinulle joka sitä pohdit ..en todellakaan ole maailman kaikkeuden kaunein.
Eikä sitä vaadita miehen naruttamiseen.
Jokaisella meistä on heikko kohta?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Testini sai alkunsa siitä kun suurin osa työpaikan naisista meni 100% takuuseen ettei heidän miehensä pettäisi koskaan missään tilanteessa.
Voin mielihyvin näyttää ulkomuotoni sinulle joka sitä pohdit ..en todellakaan ole maailman kaikkeuden kaunein.
Jokaisella meistä on heikko kohta?Ap
No mutta kun et edes ole testannut yhtään mitään, vaikka aloituksessasi niin väititkin! Olet flirttaillut miehille ja siitä päätellyt, että jokainen niistä hyppäisi kanssasi sänkyyn.
Morjens :D On joo itsetuntoa, kuten myöskin liikoja luuloja itsestäsi.
N34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella meistä on heikko kohta?Ap
No mutta kun et edes ole testannut yhtään mitään, vaikka aloituksessasi niin väititkin! Olet flirttaillut miehille ja siitä päätellyt, että jokainen niistä hyppäisi kanssasi sänkyyn.
Morjens :D On joo itsetuntoa, kuten myöskin liikoja luuloja itsestäsi.
N34
Nimenomaan näin. Isot on puheet, mutta voisi olla hiljaista tyttöä jos oikeasti olisi kokeillut että tuleeko sitä munaa vai ei.
Olen todella ujo tyttö, en edes osaisi vietellä miestävtai uskaltaisi..
Ehkä juuri se onkin se taika. Miehet tykkää haasteista tai "jahtaamis" vaiheesta? Liian tyrkyt turn off?
Rakkaat miehet, yritän vain kartoittaa käytöstänne, se mielenkiintoista vai saanko nyt piiskaa kun olin tuhma tyttö
Ap
N34 vaikuttaa katkeralta. Eikö käy flaksi vaikka kuinka yrität?
Mielikuva sinusta. Baareissa viihtyvä, tupakoiva, huppelissa räyhäävä farkkunainen. Osuiko?
Miehet on visuaalisia olentoja.
Naiset rakastuu korvien kautta, miehet silmien.
Ap
Vierailija kirjoitti:
N34 vaikuttaa katkeralta. Eikö käy flaksi vaikka kuinka yrität?
Mielikuva sinusta. Baareissa viihtyvä, tupakoiva, huppelissa räyhäävä farkkunainen. Osuiko?
Omistan tasan yhdet farkut, pidän enemmän 50-luvun tyylisistä mekoista. Baarissa kävin viimeksi lokakuussa, poltan kyllä. Flaksi kävi viimeksi eilen. Sorry :)
En vain tajua ap:n pointtia, miksi tehdä aloitus "testistä", mitä sitten ei ole edes tehnyt? Kertoo ehdottaneensa seksiä, muttei sitten olekaan? Ja miksi herran nimessä miehiä edes pitäisi jotenkin testata? Jos sinä tällä perusteella luulet mua katkeraksi, sulla on toki oikeus vääriin luuloihin ja mielipiteeseesi.
N34
Tämähän oli täysin turha aloitus, kun et ole edes lähestynyt miehiä mitenkään. Ja jos olisit oikeasti kysynyt haluaako mies harrastaa seksiä kanssasi mutta olisit antanut pakit myöhemmin, niin se olisi ollut kyllä vittumainen temppu. Kuvittele itsesi sellaiseen tilanteeseen missä silmää miellyttävä, verbaalisesti lahjakas ja kaikinpuolin mukava mies tulisi iskemään sinua. Valloitettuaan sydämesi hän sanoisi että sori, tämä oli vain testi, en ole susta oikeasti kiinnostunut.
Toisten kustannuksella ei ole kiva pilailla.
Tuollainen haiskahtaa epäilyttävältä. Nainen yrittää houkutella johonkin, missä ei ole silminnäkijöitä, mutta pari aseistettua heppua puhumassa rahoista, hengistä ja muusta sellaisesta.
Wursti kirjoitti:
Tuollainen haiskahtaa epäilyttävältä. Nainen yrittää houkutella johonkin, missä ei ole silminnäkijöitä, mutta pari aseistettua heppua puhumassa rahoista, hengistä ja muusta sellaisesta.
Mitäs nappeja sä olet vetänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei seksiä ole tarvinnut suoraan esittää/kysyä miehiltä :)
elekielellä voi vihjailla, miehet hoitaa loput ja tarttuu kyllä syöttiin, niin sanoakseni.
Minulle se ei ole itsetunto kysymys. En tunne itseäni halutummaksi, kun ehdotetaan seksiä.
Kuka haluaa olla vain numero jonkun listalla?
ap
Eli et ole edes kysynyt (ja saanut "kyllä" vastausta), olet vain olettanut että olisit saanut seksiä näiltä miehiltä :D. Todellisuus olisi voinut olla jotain muuta; jos minäkään en olisi kysynyt suoraan, niin jokaisesta noista vonkaamistani olisin luullut että kyllä heruu (ja siksi kysyinkin)...
t. Se yli puoleen ehdotuksista pakit saanut
Miehen kuuluu vastata kyllä, ettei loukkaa naista. Mutta jos se alkaa näyttää että oikeasti pitää toteuttaa niin sitten on eri asia, sen joutuu sitten muuten hoitamaan.
Miksi siitä täytyisi kieltäytyä. Yksiavioisuus ja vain yhden kanssa touhuaminen on luonnotonta, siksi niin moni eroaa. Feromonit hyrrää ja niin miehet kuin naisetkin ovat onnellisempia vapaana liihottaessa kukasta kukkaan. Yksiavioisuus on suurin syy miksi maailmassa on niin paljon sotia, väkivaltaa ja sortoa.
Vierailija kirjoitti:
Yksiavioisuus on suurin syy miksi maailmassa on niin paljon sotia, väkivaltaa ja sortoa.
Miksi sitten esim. muslimit taistelevat, vaikka miehelle on sallittua ottaa niin monta vaimoa kun haluaa, kunhan pystyy tarjoamaan jokaiselle saman elintason? Plus eiköhän nuo diktaattorit kautta aikojen ole saaneet(tai ottaneet) pillua ihan niin paljon kuin mieli tekee (erään listauksen mukaan Fidel Castro olisi maannut 35000:n naisen kanssa, mutta epäilen kyllä luvussa käytetyn hieman värikynää) Logiikkasi ei oikein toimi.
-ohis
Siinä teille miehet pieni muistutus kuinka ettei voi ymmärtää edes perusasioita vaan aina ollaan niin itsekkätä ja narsistisia ja omat halut on tärkeitä! Hauska video jossa asia selitetään hyvin yksikertaisesti!