Kääk! Miespuolinen työtoveri antoi puhelinnumeronsa... mitä mä nyt teen?
varmaan pakko tänään jotain viestiä laittaa, on muuten aika outo tilanne huomenna töissä..? vai?
Kommentit (16)
Vielä oudompi tilanne on se että laitat viestiä vain sen takia että huomenna olisi "outo" tilanne töissä. Jos mies on varattu tai et vain ole kiinnostunut niin huomenna ei ole mitään outoa kun et ole tehnyt numerolla mitään.
Työnnät sen sinne rolodexiin tai puhelinluetteloosi ja käytät sitä, kun tulee työasiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vittu te naiset olette avuttomia.
onneksi meillä on miehet:)
Soitat tietysti ja ehdotat seksiä?
On mullakin työkavereitten omat numerot, niistä saa kiinni iltaisin ja viikonloppuisin jos esim. ylitöissä tulee ongelmia tai tulee muuta hektistä asiaa työhön liittyen ja työpuhelin ei vastaa (kannatko itse kahta puhelinta marjametsään tai kauppareissulla?). Kyllä ap sitten huomaa, jos työkaveri antoi numeron siinä mielessä...
Minullakin on kaikkien työkavereiden numerot. Mutta tee ap kuten minä ja anna pillua työkaverille. Senpä jälkeen ei olekaan ollut yhtään outoa tilannetta töissä...
Vierailija kirjoitti:
On mullakin työkavereitten omat numerot, niistä saa kiinni iltaisin ja viikonloppuisin jos esim. ylitöissä tulee ongelmia tai tulee muuta hektistä asiaa työhön liittyen ja työpuhelin ei vastaa (kannatko itse kahta puhelinta marjametsään tai kauppareissulla?). Kyllä ap sitten huomaa, jos työkaveri antoi numeron siinä mielessä...
Voi voi, pahimpaan aikaan muutama vuosi sitten kannoin töiden takia pahimmillaan jopa 5 eri puhelinta mukana ja kaikkiin oli oltava 24/7 valmiudessa.
pistä kiertoon se numero. kai sille joku soittaa.
Vierailija kirjoitti:
pistä kiertoon se numero. kai sille joku soittaa.
Hahahaaaaaaah....
Niin siinä kävi, että yhdessä ollaan nyt.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, pahimpaan aikaan muutama vuosi sitten kannoin töiden takia pahimmillaan jopa 5 eri puhelinta mukana ja kaikkiin oli oltava 24/7 valmiudessa.
Syy?
Vierailija kirjoitti:
ap
Nythän niitä outoja tilanteita töissä vasta tuleekin!
Ihanaa teinirakkautta xoxoxo <3
2 viikkoa sitten saatiin puhelinnumero ja nyt ollaan "yhdessä" :DDDD
Itsehän olen katkera vanhapiika ja naislassukka.
ANNAT ÄIJÄN RASSATA SUA JÄNNÄREIKÄÄN
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Nythän niitä outoja tilanteita töissä vasta tuleekin!
ihkuuuu:)
Vittu te naiset olette avuttomia.