Olen testannut asian n. 10 miehellä, yksikään ei sanout ei
eli ehdottanut seksiä. Sinkuille ja naimisissa oleville. Junassa, kahvilassa ym.
Sellaista miestä arvostaisi joka kieltäytyisi.
Ettekö miehet osaa sanoa ei?
En siis harrastanut seksiä heidän kanssaan.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Mulle on tarjottu, kieltäydyin ja kieltäytyisin vaikka kuka ja minkänaköinen tulis tarjoomaan. Oma kulta paras ja aina tarjolla. M48
Älä yritä, mä vedän häntä ensin takaapäin laueten pakaroille ja sen jälkeen laukean hänen rinnoilleen, sitten saat pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vahvistit vain sen tosiasian, että naiset saavat aina seksiä halutessaan . Mutta miehet harvoin, miltei ei koskaan. Nytkin 10 miestä halusi seksiä kanssasi, mutta kukaan ei saanut. Tilasto on pieni mutta silti kuvaa oikein tilannetta seksin saannissa. Pistetäänpä otos toisin päin: Keskinkertainen mies kysyy kymmeneltä naiselta. Kaikki sanovat ei ja osa hälyttä poliisin paikalle. Kysehän on ilmiselvästä naisten ahdistelusta.
Komea mieskään ei saa tuolla videolla seksiä kysymällä sitä naisilta. Mutta katsokaapas, kun sama mies kysyy, että voisitko olla tyttöystäväni: https://www.youtube.com/watch?v=q7qc9BimT-M
Tulos on selvästi parempi. Tuota kokeilisin kyllä itse, mutta en taida näin suomalaisena oikein uskaltaa. Nainen taas saisi varmaan lähes pelkästään kieltäviä vastauksia, jos alkaisi kysellä suoraan että aletaanko seurustelemaan.
Ihan testimielessä ne miehetkin on sanoneet kyllä... Eivät olisi oikeasti alkaneet kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä aivot on housuissa. Se on vain fakta.
En ole kovin nuori enää, mutta ok näköinen.
ap
Selittäppäs AP nyt meille sitten, että mitä vikaa on seksissä ja seksuaalisuudessa? Minusta on väärin leimata miehiä tälläistä kautta. Oletko jotenkin katkera jostain? Itse kysyt niin eikö saisi suostua! -nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Selittäppäs AP nyt meille sitten, että mitä vikaa on seksissä ja seksuaalisuudessa? Minusta on väärin leimata miehiä tälläistä kautta. Oletko jotenkin katkera jostain? Itse kysyt niin eikö saisi suostua! -nainen
Näinpä! Jos mulle olis sinkkuna ollessa fiksun olonen, hauska ja kiva mies ehdottanut naimista, niin miksikäs ei? Seksi on kivaa! Itseasiassa pari kertaa näin kävikin.. ja totta helvetissä sanoin että mennään vaan :D
- nainen 34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Näinpä! Jos mulle olis sinkkuna ollessa fiksun olonen, hauska ja kiva mies ehdottanut naimista, niin miksikäs ei? Seksi on kivaa! Itseasiassa pari kertaa näin kävikin.. ja totta helvetissä sanoin että mennään vaan :D
- nainen 34
Siinäpä on kiva nainen. Kunpa moni muukin nainen ajattelisi niin, että seksiin ei välttämättä niin syviä tunteita tarvita.
Ei seksiä ole tarvinnut suoraan esittää/kysyä miehiltä :)
elekielellä voi vihjailla, miehet hoitaa loput ja tarttuu kyllä syöttiin, niin sanoakseni.
Minulle se ei ole itsetunto kysymys. En tunne itseäni halutummaksi, kun ehdotetaan seksiä.
Kuka haluaa olla vain numero jonkun listalla?
ap
Olen testannut asian n 10 naisella, yksikään ei antanut. 10 naista tarjosi minulle seksiä, testimielessä sanoin kyllä (en siis olisi pannut). Yksikään ei antanut. Olen pettynyt naisiin, kyselevät valheellisia kysymyksiä.
Naisilla on aivojen paikalla mekanismi, joka on tarkoitettu valehteluun ja petoksiin.
Halusin vain "todentaa" sen että miehille kelpaa kuka vain ja sanovat todennäköisesti aina kyllä, eivät kieltäydy.
Näittekö sen ohjelman jossa yli 80v nainen harrasti seksiä 20v miesten kanssa. Hänelle yli 40v olivat "vanhoja".
Niin kuin yllä joku mainitsi. Vaikka mummon bingokaveri käy kun haluaa seksiä.
Ja tiedoksi, en ole miesten vihaaja, päinvastoin. Haluan vain ymmärtää heitä ja heidän käytöstä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Halusin vain "todentaa" sen että miehille kelpaa kuka vain ja sanovat todennäköisesti aina kyllä, eivät kieltäydy.
Näittekö sen ohjelman jossa yli 80v nainen harrasti seksiä 20v miesten kanssa. Hänelle yli 40v olivat "vanhoja".
Ja tiedoksi, en ole miesten vihaaja, päinvastoin. Haluan vain ymmärtää heitä ja heidän käytöstä.
ap
No minkä vuoksi sä et anna mun laueta takaapäin sun pakaroille? Kauanko tässä pitää ruinata.
Vierailija kirjoitti:
ap
Voitko sanoa miksi pitäisi kieltäytyä, jos on sinkku ja elää puutteessa? Tuskin nälkäinen ihminen kieltäytyy annetusta ruuasta. Miehelle seksin saaminen on pirun vaikeaa, niin miksi tarjotusta seksistä kieltäytyisi?
Hihhh mäkin yhdessä vaiheessa ehdottelin vaikka kenelle. Mutta kun ei osata flirttailla eikä tajuta, että se on vaan peliä. Vastakaikua sellaiseen pelleilyyn on vaikea saada. Mulle se tuottaa syvää tyydytystä ja huvia arkeen.
Vierailija kirjoitti:
eli ehdottanut seksiä. Sinkuille ja naimisissa oleville. Junassa, kahvilassa ym.
Sellaista miestä arvostaisi joka kieltäytyisi.
Ettekö miehet osaa sanoa ei?
En siis harrastanut seksiä heidän kanssaan.
Et ehdottanut minulle. Olen useaan kertaan kieltäytynyt lähtemästä jatkoille naisen luo kotiin. Näissä tapauksissa naisen ulkonäössä ei ollut mitään vikaa eikä humalatilakaan ollut häiritsevä tai omastani poikkeava. Mulla vaan sattuu olemaan kriteerinä se, että seksiä harrastetaan vasta kun on luottamusta toiseen. Näissä tilanteissa sitä ei ollut eikä mahdollisuutta ensin tutustua neutraalilla maaperällä ilman kiirettä sänkyyn.
On varsin ikävää kun toinen antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa. Mä en halunnut antaa ymmärtää siinä vaiheessa, kun jo lähtökohtien eli ylenmääräisen kiireen perusteella jatko oli nimenomaan minun minun vaatimusteni vuoksi hyvin epätodennäköinen. Mä en ole mies joka ei osannut sanoa ei.
Älä siis hermostu jos kohdalle joskus sattuu mies joka sanoo ei. Hän ei vain ehtinyt väistää sinua riittävän nopeasti. Jos ehdottelet liian monelle niin ne nirsommat miehet huomaavat sen ja yleensä onnistuvat välttelemään seuraasi varsin tehokkaasti. Lähellesi valikoituu niitä miehiä, joiden mielestä pikainen seksiehdotus ilman edeltävää tutustumista on se varsinainen syy käydä lauantai-iltana soittoruokalassa.
Mä panisin tollasen kullinkiusaajan takaapäin seisaalteen orgasmisateeseen.
Vierailija kirjoitti:
ap
Mutta nainen joka ei ymmärrä erilaista asetelmaa, ei omista aivoja lainkaan. Miehelle se halukkuus, on asetettu arvo joka pitää saavuttaa keinolla millä hyvänsä, pitää esittää sitä vaikka ei olisikaan. Pitää olla viriili mies, muuten on pohjasakkaa.
Äärimmäisen yllättävässä tilanteessa pitää toimia vaistonvaraisesti, vaikka joutuisi sitten toimimaan omia periaatteitaan vastaan. Kokeile kysyä niiltä vähemän puleeratun näköisiltä miehiltä, niin voit yllättyä.
Minulle on kerran tehty tuollainen ehdotus, silloin kieltäydyin kun arvelin tekijän olevan laisesi nainen. Seuraavalla kerralla suostun, onko siis aivot vaihtaneeet paikkaa?
Ei siihen tarvitse, kuin laittaa sormus jälleen sormeen ja tukka hyvin.
Vierailija kirjoitti:
elekielellä voi vihjailla, miehet hoitaa loput ja tarttuu kyllä syöttiin, niin sanoakseni.
Minulle se ei ole itsetunto kysymys. En tunne itseäni halutummaksi, kun ehdotetaan seksiä.
ap
Aloituksessasi nimen omaan kerrot ehdottaneesi itse seksiä. Ja sitten et tunnekaan itseäsi halutuksi, jos mies suostuisi?
:D
Eli ihan tahallasi kiusaat, ja sitten mökötät. Sä olet varmaan semmonen tyyppi, joka tarjoaa vieraille kakkua, ja sitten murjottaa, kun kakku on syöty. No älä helvetissä tarjoa sitä kaakkua, jos kerran haluat syödä sen ihan yksin! Tajuatko pointin?
"Minulle se ei ole itsetuntokysymys" HAH! Jotainhan yrität itsellesi tuollaisella käytöksellä todistaa. Että kylläpä vaan ne kaikki miehet haluaa nih. Kuule se on ihan normaalia käytöstä mieheltä suostua seksiin jokseenkin täyspäisen ja kohtalaisen näköisen daamin kanssa. Se ei tee kaikista miehistä sikoja, varsinkin kun otantasi on ihan peräti 10 miestä.
Pus pus :)
N34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Aloituksessasi nimen omaan kerrot ehdottaneesi itse seksiä. Ja sitten et tunnekaan itseäsi halutuksi, jos mies suostuisi?
:D
Eli ihan tahallasi kiusaat, ja sitten mökötät. Sä olet varmaan semmonen tyyppi, joka tarjoaa vieraille kakkua, ja sitten murjottaa, kun kakku on syöty. No älä helvetissä tarjoa sitä kaakkua, jos kerran haluat syödä sen ihan yksin! Tajuatko pointin?
"Minulle se ei ole itsetuntokysymys" HAH! Jotainhan yrität itsellesi tuollaisella käytöksellä todistaa. Että kylläpä vaan ne kaikki miehet haluaa nih. Kuule se on ihan normaalia käytöstä mieheltä suostua seksiin jokseenkin täyspäisen ja kohtalaisen näköisen daamin kanssa. Se ei tee kaikista miehistä sikoja, varsinkin kun otantasi on ihan peräti 10 miestä.
Pus pus :)
N34
Tunnen tarvetta yhtyä sinuun ;)
Mulle on tarjottu, kieltäydyin ja kieltäytyisin vaikka kuka ja minkänaköinen tulis tarjoomaan. Oma kulta paras ja aina tarjolla. M48