Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka syvään kurjuuteen te uskotte Suomen tippuvan?

Vierailija
21.01.2016 |

Itse epäilen tilanteen olevan paljon pahempi kuin monet tajuavat.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1453346794781.html

Ja uskon että Suomi tulee tippumaan samalle tasolle kuin Romania ja Bulgaria. Monet eivät halua nähdä todellisuutta koska se on liian pelottava.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nythän oli tutkittu, että köyhät eivät enää hanki jälkikasvua (niin paljon kuin ennen.) Ainakin vähääkään järkevät sen tajuaa, ettei tyhjän päälle kannata lapsia hankkia. Kuulun itse tähän ryhmään. On paljon muitakin syitä, miksi olen vela. Mutta eipä se hääppöistä tule olemaan kenelläkään. Lopun aikoina tapellaan luonnonvarojen rippeistä.

Vierailija
22/40 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaseen kurjuuteen että vasta 20 kun olen, minulla on vielä onneksi aikaa harkita perustaisinko perheeni ihan toiseen maahan kuin Suomi. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kait ne miljardit ole maailmasta minnekään kadonneet paitsi rikkaiden ja ulkomaalaisten tileille?

Ei ne rahat ole tileillä vaan ne rahat on käytössä ja tuottamassa jossain.

Suomesta ne rahat viedään pois kun niitä ei voi laittaa tuottamaan ( ja samalla luomaan työpaikkoja ) täällä kun meidän ympäristö on niin huono ja raha tuottaa muualla paremmin. Suomi tyhjenee rahasta ja ihmisistä.

Vierailija
24/40 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan kurjuuteen usko. Kaikki merkit viittaavat amerikkalais tyyppiseen yhteiskuntaan. Poiketen siitä, että vientisektori on hyvin vaatimaton. Sosiaalietuuksia ei ole. Kaikki koulutus maksaa. Ihmiset sinnittelevät. Matkailupuolella pientä kasvua. Rikollisuus suurta, turvatonta kulkea, levotonta kaikkialla.Koulutettua väkeä muuttanut pois. Asuntojen hinnat laskeneet paitsi pääkaupunki seudulla. Kansalaispalkka säädetty. Siihen palkkalisä, jos töissä. Ulkolaisia halpa ruokakauppoja tullut lisää. Kaikki työt tehdään globaalisti halvalla. Paljon eläkeläisiä, jotka pitävät kotimaista kysyntää yllä.

Vierailija
25/40 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskipalkka tulee putoamaan 3.000 €:sta tuonne 2200 korville. Työttömyys nousee noin 12-16 %:iin.

Vierailija
26/40 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikan kohtalo odottaa...

Vierailija
27/40 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamassa vuodessa me mukavat, jalot suomalaiset hukumme omaan vereemme.

Ainoa mitä voisi tehdä on vallankaappaus, jossa kaikki maanpetturijohtajat mestattaisiin, haistatettaisiin pitkät EUlle, pankeille ja jenkeille NATOineen ja liittouduttaisiin Putinin kanssa...

Vierailija
28/40 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpa taas melkoinen usko koulutuksen kaikkivoipaisuuteen. Jos tämän maan on joku ajanut tähän jamaan, on se se että joka paikkaan vaaditaan se paperi tai muuten ei pääse. Oikein kunnon itse itseään ruokkiva koulutususkovainen järjestelmä, äärimmäisen joustamaton ja nepotistinenkin.

En mä sitä reiluksi väittänytkään. Mutta totta se on silti. Ei pelkästään koulutus takaa mitään. Voi olla vaikka tuplatohtori ja työtön, jos ei pysty hommaamaan itselleen duunia. Kuitenkin se missä vauhdissa Suomi syöksyy turmioon on vähän eri eri ihmisryhmille. Köyhillä menee huonosti jo nyt, tulee menemään vielä huonommin ennen kuin rikkailla menee edes välttävästi. Minä en ole joutunut luopumaan vielä mistään. Enkä aio luopua. Onneksi tuli koulut käytyä, ja vielä sellaiselle alalle, että töitä riittää. Jos ei riitä, kielitaitoa sen verran, että voi lähteä ulkomaille töihin.

Vierailija
29/40 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta nythän oli tutkittu, että köyhät eivät enää hanki jälkikasvua (niin paljon kuin ennen.) Ainakin vähääkään järkevät sen tajuaa, ettei tyhjän päälle kannata lapsia hankkia. Kuulun itse tähän ryhmään. On paljon muitakin syitä, miksi olen vela. Mutta eipä se hääppöistä tule olemaan kenelläkään. Lopun aikoina tapellaan luonnonvarojen rippeistä.

Nostan hattua siitä päätöksestä, että et ole tehnyt lapsia ihan vaan sen vuoksi, että saat kaupungin vuokra-asunnon jonon ohi. On aivan oikein, että ei tehdä lapsia jos ei ole edellytyksiä itse niitä kasvattaa.

Vierailija
30/40 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutetuille se ongelma koittaa nopeammin nääs koulutettua valvottua työtä on helppo kurjistaa. Ne ei tiedä mun nimee tyypit taas huseeraa mitä haluaa. Ne ei tiedä mun nimee tyypit ovat myös kouluttaneet itsensä alalleen, mutta eivät siitä meteliä pidä kun kateelliset elämänkoululaisiksi haukkuvat heikkoitsetuntoiset täystuhot eivät osaa tehdä sähkö putki kirvesmies töitä, myös olutta siideriä uistimia kalakukkoja, varaosia, korjaamisia, musiikkia taidetta voi tehdä.

Vierailija
31/40 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin syvälle että kaikki nuoret jotka vaan pystyy,muuttaa pois

Vierailija
32/40 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokkaerot kasvaa. Niillä onni joilla töitä ja niillä kurjuus joilla ei ole töitä.

Meillä oli onni mutta ei ole enää.

Voidaan vielä syvemmälle tippua jos ei töitä saada. Ikää on tarpeeksi niin ei olla halutuimpien joukossa.

Vierailija
33/40 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu ongelmiin: Pakolaiset maksamaan ylläpidostaan + pommitetaan Syyria sileäksi -> mamut takaisin kotia rakentamaan -> vientiä sinne missä ei ole mitään -> Suomi nousuun.

Vierailija
34/40 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ainoa toivo on voittaa lotossa ja lähteä sen jälkeen johonkin järkevämpään maahan.

Vierailija
35/40 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomea on kurjistettu porvareiden ahneudella jo vuosia. Mitään alarajaa ei ole näkyvissä.

ymmärsitkö lukemaasi? Veronkorotukset ja mamutus (josta seuraa lisää veronkorotuksia ja turvattomuutta) syynä ankeuteen ja Suomen liittyminen euroon (sdp ja kok). Suomessa ei ole kuin yksi porvaripuolue ja se on rkp.

Vierailija
36/40 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kait ne miljardit ole maailmasta minnekään kadonneet paitsi rikkaiden ja ulkomaalaisten tileille?

Ei ne rahat ole tileillä vaan ne rahat on käytössä ja tuottamassa jossain.

Suomesta ne rahat viedään pois kun niitä ei voi laittaa tuottamaan ( ja samalla luomaan työpaikkoja ) täällä kun meidän ympäristö on niin huono ja raha tuottaa muualla paremmin. Suomi tyhjenee rahasta ja ihmisistä.

Itse asiassa Suomessa pankien tileillä makaa käyttämätöntä rahaa noin 80 miljardia.

Toki pankit käyttävät tätä rahaa,mutta ne kannattaisi sijoittaa  pikemminkin osakkeisiin, jolloin tuotto olisi reilu (tänäkin keväänä tullaan jakamaan ennätyssuuret osingot, viime vuonna n. 15 mrd.) ja nekin rahat voisi yritykset käyttää investointeihin.

Suomalaiset ovat arkoja sijoittajia.

Vierailija
37/40 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin syvään kuin Sipilä jaksaa kyykyttää.

Vierailija
38/40 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sotaan. :(

On vain ajan kysymys, milloin sota syttyy. Sanokaa sitten että näinhän se yks av-mamma sanoi jo tammikuussa 2016.

Ei kannata, ei kukaan usko av-mammaa. Ei muakaan uskottu, kun syyskuussa sanoin, että ensi keväänä alkaa massamuutto itärajan kautta, ei puhutakaan enää kymmenistä tuhansista, vaan miljoonista. 

Sen jälkeen saatte sellaiset pakkolait, että palkkaa ei makseta enää kellekään! 

Vierailija
39/40 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla on asennevamma. Täällä oikeasti liian suuri osa kansasta uskoo siihen, että suomalainen ihminen ei osaa ajatella itse. Kaikki toiminta on ylhäältä päin määrätty ja järjenkäyttö kielletty. Tulee mieleen esim. terveydenhoitojärjestelmä, jossa on määrätty, että lääkäri tarvitaan ihan kaikkeen. Diagnostiikasta tulee mieleen esim. se, että potilaan pitää ensin mennä sairaanhoitajalle, joka sitten määrää hänet lääkärille, joka sitten määrää hänet tutkimuksiin, jonka jälkeen uudestaan samalle arvauskeskuslääkärille, joka sitten määrää erikoislääkärille. Koko homman saisi hoitumaan murto-osalla kustannuksista jos potilas saisi saman tien mennä vaivansa erikoislääkärille, tai edes sairaanhoitajan lähetteellä asianomaiselle erikoislääkärille. Ilmiselviäkin juttuja pallotellaan ees taas, vaikka jokainen vastaanottoaika maksaa sekä potilaalle että järjestelmälle.

Vierailija
40/40 |
21.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisellään tästä kansankodista tulee uusi Kolumbia, kiitos kokkareiden. Rikkailta tai näiden jälkikasvulta  menee täällä henki, ja siitäkin pitää kiittää näiden äänestämää puoluetta. Köyhät liittyvät yhteen mamujen kanssa, ja vaikka osa näistä menisi kiltisti sinne oikseiston partiopoikiin a la vanha kunnon isänmaa ym.muuta kokkarisontaa, niin kurjistuminen ajaisi sekä mamut että köyhälistön oikeistoa kannatteiden kimppuun, koska siellä suunnalla on myös eniten ryöstettävää. Ihmisoikeuksia ja sivistystä halaavat vasurit karkaavat tästä maasta jo nyt, eihän niillä ole muuta tekemistä täällä kuin toimia oikeiston syntipukkina sen omista päätöksistä. Valtioita luodessa ja niitä hajoitettaessa on suurimmat rahat liikkeellä, nykyinen oikeisto yrittää lähinnä kusettaa keskiluokkaa siksi, että ne rotat, jotka ovat vastuussa nykytilanteesta saisivat vielä tilaisuuden "sosialisoida" koko kapitalisminsa, esim. just nää  700 000 Kataisen myöntämät apurahat sinne aatetoverille l. Himaselle, jotta tää filosofisoisi vähän enemmän ns. kvantitatiivisesti sinne kokkarien laariin. Laadulla ei ole täällä ollut väliä pitkään aikaan, kaikki muuhan lopulta turhaa, paitsi ne vitun innovaatiot ym. joiden kautta saadaan rahaa lisää näille ahneille Efialteksille. Kaikilta paitsi Efialteen suojateilta vaaditaan yhä uhrauksia, mutta miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän