Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun 40-vuotias mies tekee rusetin samaan tapaan kuin pikkulapset, siis kaksi "pupunkorvaa" ja ne solmitaan" :O

Vierailija
21.01.2016 |

En ole huomannut aiemmin vaikka jo 10 v yhdessä. On kuulemma aina tehnyt niin, ei ole koskaan oppinut muuta tapaa.

Kommentit (384)

Vierailija
61/384 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jees

Vierailija
62/384 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mäkin teen ja varmaan joka toinen ihminen. Mitä sen on väliä, miten sen tekee?

Minä teen myös vasenkätisenä ja ikää on 52v. En vain ikinä mallioppinut "oikeaa" rusetintekoa oikeakätisten opettamana. Ja sitten se jäikin jo tavaksi ja en välittänyt opetella aikuisena muuta tapaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/384 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen samoin. Niin sen silloin 1970-luvulla opin. Aina on vähän hävettänyt, mutta ovat ne nauhat kiinni pysyneet. t. nainen 40+

Vierailija
64/384 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä tuli taas liian pitkään sinkun vaatimuslistaan yks detalji lisää. Pitää muistaa heti ekoilla treffeillä kysyä, että mites kengännauhat ja entäpä jos joku tekeekin pupunkorvat. Jos jälkimmäinen on ongelma niin ei oo mua varten se kaveri.

Vierailija
65/384 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut aiemmin vaikka jo 10 v yhdessä. On kuulemma aina tehnyt niin, ei ole koskaan oppinut muuta tapaa.

Olen tyytyväinen että sinun miehesi vielä yltää solmimaan kengännauhat eikä ole iso vatsa tai heikko selkä esteenä. Osa ihmisistä näkyy nimittäin jossain vaiheessa luopuvan nauhakengistä.

Vierailija
66/384 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä tuli taas liian pitkään sinkun vaatimuslistaan yks detalji lisää. Pitää muistaa heti ekoilla treffeillä kysyä, että mites kengännauhat ja entäpä jos joku tekeekin pupunkorvat. Jos jälkimmäinen on ongelma niin ei oo mua varten se kaveri.

Suosittelen katsomaan tv-sarjaa Seinfeldia, jonka päänelikolla löytyy mitään uskomattomampia syitä seurustelun päättymiseen.

Vierailija
67/384 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ap:lla isot murheet ja ongelmat...

Vierailija
68/384 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiiä onko toinen vai kolmas tapa, mut mä teen eka toiseen nauhaan lenkin, laitan lenkittömän nauhan sen yli ristiin ja vedän sen nauhan sieltä lenkin alta läpi niin, että siihenkin nauhaan muodostuu lenkki. Sit kiristän. Oliko edes ymmärrettävästi selitetty?

Noin minäkin sen teen.

Ap:n aloitus on älytön. Mitä välii, miten aikuinen kengännauhansa solmii, kunhan ei kompastele niihin nauhoihin, eikä pyydä muita niitä solmimaan.

Vierailija
69/384 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kravattisolmun osaan solmia kolmella tavalla, mutta kengännauhat solmin jatkossakin pupunkorville. Elämä hallinnassa.

Vierailija
70/384 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiiä onko toinen vai kolmas tapa, mut mä teen eka toiseen nauhaan lenkin, laitan lenkittömän nauhan sen yli ristiin ja vedän sen nauhan sieltä lenkin alta läpi niin, että siihenkin nauhaan muodostuu lenkki. Sit kiristän. Oliko edes ymmärrettävästi selitetty?

Ok.

Lopputulos on aivan sama kuin silloin kun tehdään kaksi lenkkiä ja solmitaan ne.

Vierailija
71/384 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen katsomaan tv-sarjaa Seinfeldia, jonka päänelikolla löytyy mitään uskomattomampia syitä seurustelun päättymiseen.

Tuli katsottuakin silloin kun se tuli joskus 90-luvulla. Pikku kertaus ei tekis pahaa.

Vierailija
72/384 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mikä on pupunkorvarusetti. Itse solmin kengännauhat siten, että esim. vasenta nauhaa kaksinkerroin, kierretään nauha oikealla nauhalla, veto alta ja kiristys. Valmis. Muuta tapaa en tiedä. Oli nyt sitten aikuisten tai lasten, niin toimii. 

Vierailija
73/384 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin teen! Enpä ole koskaan ajatellutkaan, että se on "lasten tapa". Olen toki tiennyt, että toisellakin tavalla voi tehdä. Ihan normaaliälyinen aikuinen ihminen olen.

Vierailija
74/384 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt joku se toinen tapa?! N29

Vierailija
75/384 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se pupunkorvatapahan on jotenkin paljon hankalampi, en ymmärrä miksi lapsille opetetaan se ensin.

Onneksi en tiedä mikä tämä pupunkorvatapa on. Tuli opetettua lapsillekin oikea tapa alusta pitäen...

Ellen sitten tietämättäni tee juuri pupunkorvaa :D

Vierailija
76/384 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umpisolmu on paras, niin ei löysty vahingossa. Muistaa vain jättää nauhat sen verran löysälle, että voi sujauttaa kengän jalkaan.

Vierailija
77/384 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Lopputulos ihan samannäköinen.

Vierailija
78/384 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole muuta tapaa oppinutkaan. Teen ensin yhden ja sitten toisen ja vedän ne yhteen. Mikä sitten olisi "oikea" tapa?

Vierailija
79/384 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäte se sika.

Vierailija
80/384 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkää en osaa solmia muilla tavoin kenkiä 😂 en oo kyllä ikinä aatellukkaa et se ois outoo, mut kai jotku kattoo.

N21

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän