Suhisevat silmälasit - apua!
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Suhise takaisin
Kannatan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhise takaisin
Kannatan.
Ei auttanut mitään, oikeastaan tuntuu että suhina olisi vain kiihtynyt. Minua oikeasti pelottaa! :( Ap
Sano laseillesi, että olette jo niin läheisiä, että seurassasi voi pöräyttää ihan vapautuneesti.
Avaa vasemman linssin vierestä ylipainesuutin , yleensä auttaa.Voit jatkossa noin kerran viikossa hiukan availla ruuvia.Älä kuitenkaan jätä sitä auki vaarana on että lasit alkavat viheltämään.
Tuo viestii sitä, että lasejasi stressaa jokin. Soita niille rentouttavaa klassista musiikkia.
:) oisko laakereissa jotain hemmetin hämminkiä?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, haluatko tulla katsomaan? Pelottaa olla yksin näiden suhisijoiden kanssa. Ap
Yritä säikäyttää ne, jos hiljenisivät edes hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Skitsofrenia?
Silmälaseilla??? Ei kai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skitsofrenia?
Silmälaseilla??? Ei kai?
Pitäisiköhän niille nyt kuitenkin varmuuden vuoksi varata psykologiaika...
Tää on taas tätä! Sammuta pyyhkijät, ei niitä näillä pakkasilla tarvita! Siitä oikean sangan vierestä....noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, haluatko tulla katsomaan? Pelottaa olla yksin näiden suhisijoiden kanssa. Ap
Ihan ekaks: rauhoitu! Älä anna niiden haistaa sun pelkoa, usko mua, se voi johtaa johonkin kamalaan...! Pystyykö ottamaan ne pois päästä vai tappeleeko ne aggressiivisesti vastaan? Jos saat ne pois, laita väh vuorokaudeksi pakastimeen rauhoittumaan. Jos kovin tappelevat, soita apua niin saatte ne vahingoittumina pois. Sit kylmään rauhoittumaan.
Vuorokauden kylmähoidon jälkeen, ota yhteys lähimpään psykiatrian akuuttiyksikköön ja näytä tämä ketju.
Tsemppiä rillisisko!!!
Jospa vaan juttelet niille lempeästi. Ehkä ne luulevat, että koirasi on sulle tärkeämpi kuin ne. Silittele lasejasi ja ota viereen nukkumaan. Yritä ymmärtää, että heillä on oma tapansa suhista, älä pakota heitä suhisemaan sinun tavallasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ekaks: rauhoitu! Älä anna niiden haistaa sun pelkoa, usko mua, se voi johtaa johonkin kamalaan...! Pystyykö ottamaan ne pois päästä vai tappeleeko ne aggressiivisesti vastaan? Jos saat ne pois, laita väh vuorokaudeksi pakastimeen rauhoittumaan. Jos kovin tappelevat, soita apua niin saatte ne vahingoittumina pois. Sit kylmään rauhoittumaan.
Vuorokauden kylmähoidon jälkeen, ota yhteys lähimpään psykiatrian akuuttiyksikköön ja näytä tämä ketju.
Tsemppiä rillisisko!!!
En kestä :DDDDDDDD
Mä kyllä uhkaisin niitä, että jos eivät lopeta suhinaa heti, käytän toisia laseja kunnes osaavat käyttyä. Eli lasit menisivät jäähylle. Lasit kannattaa kasvattaa heti pienestä pitäen ja kitkeä tuommoiset käytöshäiriöt heti pois!
Suhise takaisin