Onko hän jo liian komea?
Mun mielestä ei. Söötti kyllä, mutta kyllä mä komeampiakin oon nähny.
Kommentit (51)
Jätkällä on niin paljon vaatteita, että alan epäillä homoksi. Ei heterot ihan noin paljoa vaatteita rakasta???
Tuoltahan melkein kaikki miesmallit näyttää, treenattu kroppa, sama hiusmalli ja parta. Ei mitään uutta, mutta naisiahan tuolla varmasti riittää niin paljon kuin tarvitsee.
Terveisin Naispelko22
Raidoitetut hiukset ja tuuheat viikset näyttävät vähän hölmöiltä. Ihan komea kyllä muutoin on. Muttei liian.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ei. Söötti kyllä, mutta kyllä mä komeampiakin oon nähny.
Drool!!! Herranjestas miten komea mies:O
Ja ap:lle: paskat sun kanssa et varmana oo nähny upeampaa miestä!!
Naispelko22 kirjoitti:
Tuoltahan melkein kaikki miesmallit näyttää, treenattu kroppa, sama hiusmalli ja parta. Ei mitään uutta, mutta naisiahan tuolla varmasti riittää niin paljon kuin tarvitsee.
Terveisin Naispelko22
Tuo mies on naimisissa ja vauvan isukki.
Ei vetoa muhun kyllä juurikaan. Kiva hymy mutta miesihanteeni on toisenlainen.
Ei liian komea,vaan liian pliisu.Siis komea,mutta ei miehekkäällä tavalla.Ehkä kuvien mies on pikemminkin kaunis?
Vierailija kirjoitti:
Tuo nilkat paljastava tyyli on karsea miehillä.
Se on kamala kaikilla.
Mies on kyllä aivan komea, ehkä jopa panisin. Vaatteet vaan on kyllä aika karseat että niitten puolesta tuskin kiinnittäisin edes kummempaa huomiota jos vastaan kävelisi jossain. Liian komeaksi ei voi sanoa.
Hiuksista tuli mieleen 80-luvun Miami Vice. Lienee muotia nyt?
Muuten ihan jees, mutta jalat liian lyhyet (ylä- ja alatorsot yhtä pitkät. itse tykkään siitä, että alatorso on pidempi). Hassua, että suosii lahkeiden käärimistä, mikä vielä lyhentää jalkoja.
Luultavasti paukuttelee tiukkaperseisten öljyttyjen hinureiden suklaarusinoita mennen tullen.