Onko hän jo liian komea?
Mun mielestä ei. Söötti kyllä, mutta kyllä mä komeampiakin oon nähny.
Kommentit (51)
TOTTA BULL ON AINOO TOSIMIES SUOMESSA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aikamoinen luigi. Ei kiehdo ollenkaan, vaikka varmasti täyttää muotitalojen toiveet.
Pidän myös itse Bullista. Sopivan lihaksikas.
Vierailija kirjoitti:
Pidän myös itse Bullista. Sopivan lihaksikas.
Ah, onpa hienoa nähdä, että Bull on näin suosittu. Luulin olevani ainoa, no, liityn joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen luigi. Ei kiehdo ollenkaan, vaikka varmasti täyttää muotitalojen toiveet.
Mä mietin kans et italialaisen ravintolan tarjoilija Lontoossa. Myy pastaa naamallaa :)
N'in kerran BULLIN r-kioskilla oli kyllä komea!
En osaa oikein ottaa miehenä komeuteen kantaa mutta huomaa hänen tietävän mikä vetoqa naisiin!!
Tv. Di
Parta ja viikset - hyiiii!
Hymy ällöttävä.
Luihu.
Komea on, mutta joku särmä puuttuu. Tykkään vähän rosoisemmista miehistä. Mutta siis aivan varmasti kiinnittäisi huomiota jos vastaan kävelis, sitä nyt on turha kenenkään kiistää.
Vierailija kirjoitti:
Parta ajamatta ja 10 vuotta liian vanha. Ei jatkoon.
Haluat siis 16-vuotiaan pojanklopin? O_o
Ei ole liian. Näyttää vähän Brendan Frazerilta, pullanaama vain piilossa parran alla. :)
Bull vie mennen tullen (kirjaimellisesti myös)
On komea, mutta tyyli ei iske yhtään. Siis tuo tukka (pahin) ja kuteet. Ei mikään unelmien täyttymys, mutta ei kyllä rumaksikaan voi sanoa.
Kävelee kuin olis köntsät housuissa.
Vierailija kirjoitti:
On komea, mutta tyyli ei iske yhtään. Siis tuo tukka (pahin) ja kuteet. Ei mikään unelmien täyttymys, mutta ei kyllä rumaksikaan voi sanoa.
Enkä pidä ruskeista silmistä :D
Ei yhtään mitään Bull Mentulaan verrattuna, tuo on aivan liian kaunis ruipelo. Bull on Suomen ainoa tosimies!