Mies ei halua lapsia
Se tykkää vaan juoda ja hillua baareissa kavereiden kanssa, joka viikonloppu. Minun kiero suunnitelma on, että jättäisin pillerit väliin ja tulisin "vahingossa" raskaaksi. Ehkä sitten miehen asenne muuttuisi? Raittiiksi isäksi! Haluan niin kovasti lapsen, kaikki ystävät /kaveritkin on raskaana tai niillä on muksuja!
Olen puhunut miehelleni tästä, mutta ei haluaa vaan odottaa, että ikää tulee lisää! Baarit kiinnostaa enemmän ja Blaablaaa >;(
Ollaan parikymppisiä molemmat. Voisinko onnistua millään saamaan lapsen??
Kommentit (11)
No sitten pitää vaihtaa miestä tai odottaa, että mieskin haluaa lapsia.
Kannattaa lukea ensin väsynyt äiti ketjut ennen suunnittelee "vahinko" raskautta.
Varaudu sitten käytännössä yksinhuoltajuuteen. Voi hyvin olla että se parikymppinen bilejätkä ei aio isäksi ryhtyä vaikka tulisit raskaaksikin vaan häippäsee kuvioista.
Voit saada lapsen nyt, jos vaihdat sellaiseen mieheen, joka on siihen valmis (ja olettaen, että raskaus alkaisi heti). Vähän päälle parikymppisenä itse kuumeilin kihloista, häistä ja lapsistakin, mutta mies ei halunnut. Sanoi vain "sitten joskus". Odottavan aika tuntui todella pitkältä, mutta muu ei auttanut, koska halusin lapsia nimen omaan hänen kanssaan. Painostaminen ei kannata, ehkäisyllä huijaaminen vielä vähemmän. Jos yh-arjen haluat ja välit ko. mieheen katkaista, huijaa sitten. Lastenhankinta on iso päätös ja tulevaisuutta kannattaa miettiä kaikkine skenaarioineen. Suosittelisin nyt keskittymään omiin harrastuksiin, opiskeluun ja uraan, niiden avulla jaksat odottaa useamman vuoden. Ne joutuvat ainakin hetkellisesti hyllylle, jos lapsia hankit nyt.
Itse tällä hetkellä 28v ja raskaus toiveissa. Ihanaa, kun mies on nyt täysillä mukana ja haaveilee kanssani ipanasta! Hän on valmis ottamaan vastuuta lapsen hoidosta ja arjesta, ja olemme hankkimassa lasta yhdessä.
Minusta sun kuuluisi nyt viettää nuoruutta ihan rauhassa, ilman hätäilemättä yhtään mitään...... Kyllä sä vielä kerkiät saamaan lapsia vielä elämäs aikana...
Toi on kyllä maailman paras syy tehdä lapsia kun "kavereillakin on" ! Onnea ap valitsemallesi tielle.
Joo ei kannata alkaa huijamaan. Siitä ei mitään hyvää seuraa.
Juopporenttu menee vielä poikaystävänä jos ei ole kovin suuria ododuksia miehen suhteen.
Mutta isäksi sellaisesta ei ole.
Ottaa nii päähän tuo että "vahingossa" tullaan raskaaksi miehen selän takana!! Vaihda mies jos haluat lapsen juuri nyt tai sitten odotat...
Joo Porvoon aluesairaalaan sit synnyttämään!!