Onko muita ahdistuneita?
Olen taistellut kovasti vastaan, että ahdistus valtaa miletäni ja pelot nouse pintaan, mutta nyt taas tuntuu viimeyön jälkeen, että ne vie voiton. En saanut nukutuksi kun pelkäsin kaikkea; sairauksia,kuolemaan, uskottomuutta ihan siis laidasta laitaan. Nyt en saa enää syötyä, oksettaa.Mitä ihmettä tämä on?
Soitin heti aamulla psykiatrille aikaa ja sain vasta 23.3!! Onneksi tuttu terapautti lupasi soittaa tänään niin voin jutella. Olenkohan sekoamassa vai miksi tälläiseksi muutun?
Meillä vauva ja 4 v! Mies aina töissä jne. Luulen, että traumaattinen lapsuus alkaa painaa tällä tavoin päälle.
Kommentit (2)
Minulla pitkään jatkuva stressi laukaisee ahistuksen, joka kaksi kertaa on johtanut masennukseen. Ahdistus alkaa minulla ensin aina fyysisin oirein ja juuri illat ja yöt ovat vaikeimpia. Kun yöllä ei saa nukuttua joutuu helposti oravanpyörään, jossa elimistö stressaantuu vain enemmän.
Minulla on myös mies töissä pitkiä päiviä eikä osallistu hirveästi kotihommiin. Itse opiskelen ja pojat (1.5v ja 3v) päivisin hoidossa.
ahdistusta, välillä se poissa ja sitten se iskee taas..kerta kerralta kovempana.
pelkään että joku hirveä asia tai häpeä lankeaa päälleni. menneisyys vaivaa ja koen olevani huono ihminen.