Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lassukat ovat vaarallisia,. Kuinka tunnistat lassukan?

Vierailija
19.01.2016 |

Toisessa ketjussa puhuttiin mm. Elliot Rodgerista ja Marc Lepinestä, jotka ovat siis sarjamurhaajia koska ovat lassukoita. Tai kumpi onkaan syy ja kumpi seuraus, ehkä ne kulkevat käsi kädessä. Lisää esimerkkejä saa laittaa.

Miten lassukan sitten tunnistaa? Kerätäänkö merkkejä tunnistaa aito lassukka? Netistä ei listaa löydy, tehdään sellainen. Jokaisen tavallisen ihmisen, oli mies tai nainen, olisi ilmiön yleistyttyä hyvä osata vältellä näitä potentiaalisesti vaarallisia ihmisiä.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispelko22 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naispelko22 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naispelko22 kirjoitti:

Olen lassukka.

Terveisin Naispelko22

Tiesimme sen jo. Viesteistäsi päätellen se on eräs määräävimmistä piirteistä sinussa, ts. asia jota eniten täällä viestität itsestäsi on juuri naisviha.

En sanoisi sitä vihaksi. Maailmassa on todella vähän ihmisiä joita voisin sanoa vihaavani, varmaan kaksi sellaista ihmistä löytyy joita vihaan ja molemmat on miehiä. Kärsin siis varmaan mielestäsi miesvihasta. Naisiin olen vain pettynyt ja turhautunut, en vihaa heitä/teitä. Lassukan kriteerit täytän muuten aika kevyesti, en kuitenkaan ole lukenut tämän Laasasen juttuja joita kai tarvitsee opiskella jos lassukaksi haluaa, hänestä käsittääkseni tuo nimitys tulee.

Terveisin Naispelko22

Siinä mielessä vihaat naisia, että sinulta puuttuu empatia ja kyky nähdä heidät yksilöinä, muinakin kuin sukupuolensa määrittäminä olentoina. Jos sinulla aidosti olisi kyky/halu myötäelämiseen, ymmärtäisit että sekä miehet että naiset ovat  ensisijaisesti ihmisiä, kaikki omansa laisia. Ihmettelen hiukan, että et tajua tätä, olet teksteistäsi päätellen kuitenkin älykkäämpi kuin nämä muut palstalassukat etkä pelkästään copypasteta samoja kuluneita sloganeita ilman minkäänlaista sisälukutaitoa ja analyyttisyyttä. 

Empatiasta olen eriävää mieltä. Omasta mielestäni osaan aika hyvinkin asettua toisen osaan ja tunteisiin. Naisia en oikein halua nähdä yksilöinä nimenomaan sen takia, koska minulle suurin osa kokemuksistani vastakkaisen sukupuolen edustajien kanssa on ollut niitä ikävämpiä kokemuksia. Jotenkin helpompi yrittää ajatella, että kaikki naiset olisivat samanlaisia. Kyllä minä sen tiedän, että kaikki ihmiset ovat yksilöitä, ne naisetkin, mutta ajattelen elämäni olevan helpompaa tunteellisesti kun ajattelee kaikki naiset samanlaisiksi. Hauskaa sinällään, koska luultavasti se on vaan vaikeampaa tunteellisesti kun haluaa uskoa naisten hyvyyteen, mutta samalla haluaa ajatella kaikki samanlaisina.

Terveisin Naispelko22

Et sinä ole lassukka, äläkä muutu sellaiseksi! Jos olisin sinkku, ottaisin yhteyttä ja näyttäisin (yrittäisin ainakin) sulle miten kivoja me naiset osataan olla :)

Sinä vaikutat oikeasti kivalta mieheltä, ehkä kun olen lukenut useamman sinun kommentin ja sieltä paistaa se pettymys naisia kohtaan, johtuen niistä huonoista kokemuksista joita et ole ansainnut, eikä semmoinen pelkkä ilkeys ja omien ajatusten pohtimattomuus niinkuin "aidoilta" lassukoilta.

Toivon kaikkea kivaa sinulle naispelko22, varsinkin sen kivan naisen jonka ansaitsisit!

Vierailija
62/63 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

What the fuck is lassukka?

Se on vain yksi sadoista miehiä alentavista tai syyllistävistä lyhenteistä joita täällä viljellään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä av:lla on ollut useampi keskustelu siitä, että lassukoiden joukossa on oikeudessa tuomittuja pedofiileja. Kaksi heistä on mainittu nimeltäkin, toisen nimen muistan mutta en sano sitä täällä. Ja lisäksi on ollut linkki lassukkablogin sivulle, jossa mm. vaaditaan suojaikärajan laskemista. 

Lassukkuuteen kuuluu pedofilia, tällä hetkellä konsesus ainakin amerikkalaisilla lassukoilla on, että noin 7-vuotiaasta ylöspäin on ok panna.

Seksikkäin "nainen" on 13-15-vuotias. Se selitetään aivopieremällä jotain hedelmällisyydestä, vaikka hedelmällisin nainen on 20-30-vuotias ja myös raskaus on tuon ikäisenä helpoin (lapsi-ja teiniraskauksissa on paljon ongelmia, ja iso vammaisuuden riski). 

Mutta siis lassukoilla riittää selityksiä lasten panemiseen, ja ne jakaa ihan avoimesti vinkkejäkin siihen miten ostaa lapsilta seksiä kehitysmaissa, mm. rokissa on ollut tuollaisia keskusteluja.

Mielenkiintoista tuossa on se, että tilastollisesti pedofiliaan liittyy erittäin alhainen äo, joten alhainen äo + lassukkuus + pedofilia + väkivalta kulkevat käsi kädessä.

Hedelmällisin. HedelmälliSIN. 13 eteenpäin tytöt ovat hedelmälliSIÄ, joten siitä eteenpäin on täysin luonnollista tuntea seksuaalista vetovoimaa. Kaikki dissaukset ovat täysin meidän kulttuurimme luomia normeja. Ei, ei ole minusta okei hässiä alle 18veetä enkä itse moisesta innostu, mutta sen sijaan innostun surkeiden argumenttien lyttäämisestä.