Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävän ulostusäänet...

Vierailija
19.01.2016 |

Muuten ihana tapaus, mutta vessassa käydessää kuuluu punnertamisen ääniä. Pörinää. Änkäämistä. Molskahduksia ja järkyttävää lorottelua. Pitäisköhän laittaa ulkoruokintaan, kun ei osaa edes vieraiden aikana ääniä vaimentaa... Ei myös uskoisi että noin kaunissta naisesta lähtee niin pahoja hajuja. Pieni sillä on persekin, mutta paskan määrä on aivan valtava. Mikä teitä naisia vaivaa?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tää sama...

Vierailija
2/27 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taasko tää sama...

Mikä sama? On se kumma kun ei aikuinen nainen osaa käydä kummituskakalla... Ei mua haittaa sillon jos ollaan kahdestaan, mutta vieraat kahvipöydässä ja vessasta kuuluu BRÄÄÄÄÄÄÄÄÄTSSSS! Jokin raja pitää olla tässäkin asiassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Taas joku luulee että tytöt kävis paskalla. Sinua on juksattu.

Vierailija
4/27 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä paljon seksiä ?

Vierailija
5/27 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sille äänenvaimennin.

Vierailija
6/27 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä paljon seksiä ?

On kyllä. Joka yö nuolen pillua (ollaan aika uusi pari, niin panettaa paljon) ja yritän mahdollisimman usein myös munaa antaa. Raskas duuni, niin ihan joka yö ei jaksa painaa. Musta vaan tuntuu ettei se tajua, että ne äänet kuuluu ei tässä muuta...

Vierailija
7/27 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä pystyt ku toinen on tollanen paskalinko

Vierailija
8/27 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en viitti laittaa ees vessan ovea kiinni. Jos ei mies kestä ni vaihtoon vaan!

Vierailija
9/27 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä huvita kakkoseen vedellä kun lerssi on ihan ruskeana.

Vierailija
10/27 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyks se Lady Gagalla  tsihihii

Vierailija
11/27 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hoikempi, litteävatsaisempi ja sporttisempi muija, sitä enemmän se paskoo koska aineenvaihdunta on kunnossa. Munkin mies joskus järkyttyi siitä kun kerroin (hän kysyi, en ihan huvikseen näitä jutustele :D) että mun tarvitsee kakata aina 1-2 kertaa päivässä, useimmin kerran. Sen ainoastaan jotain kolme kertaa viikossa.

Toki aina voi olla jotain häiriöitäkin, esimerkiksi laktoosituotteet saa joillakin mahat sekaisin.

Vierailija
12/27 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en viitti laittaa ees vessan ovea kiinni. Jos ei mies kestä ni vaihtoon vaan!

Mua ei haittaa, monesti muija istuu aamulla paskalla ja harjaan itse hampaita siinä vieressä, kun on ahdas kämppä ja molemmilla kiire. Ei mua se paskanhaju häiritse, kun se tulee sellaisen ihmisen perseestä jota rakastan. Ihmeellisen sietokyvyttömiä on nykyajan ihmiset...

Vierailija
13/27 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just.

Joillekin miehille tuntuu olevan ylivoimaisen hankalaa käsittää, että niistä kauniista ja pienistäkin pyllyistä tulee kakkaa. Ja pieruja.

Tiukimmassakin pimpissä on virtsaputken aukko, josta pissi tulee ulos.

Menkää miehet anatomiaa ja fysiologiaa opiskelemaan, opitte tietämään että virtsaaminen ja ulostaminen ovat normaaleja ruumiintoimintoja.

Vierailija
14/27 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa miten estoisia ihmiset voivatkaan olla.

Meillä pissi- ja kakkajutuista revitään loputtomasti huumoria ja nauretaan miehen kanssa vedet silmissä.

Vierailija
15/27 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle  ap, sitten kun paskan haju loppuu maailmasta, niin alkaa asiat olla jo vähän huonommin.. ja usko pois, me naisetkin käymme paskalla. Huoh teidän miesten kanssa..

Vierailija
16/27 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄITIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!IIIII

Vierailija
17/27 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se EMAKKO!

Vierailija
18/27 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahahahahah :DDDDD

Vierailija
19/27 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienessä perseessä paljon paskaa, joka vielä haisee pahalta. Naiset on kyllä hauskoja.

Vierailija
20/27 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tuo on ainut ärsyttävä asia naisessa niin koitappa sopeutua elämään asian kanssa :D