Kahdelle leikkimielinen tulkinta
Ja palautetta sitten kiitos :)
Huumorilla mennään
Kommentit (31)
Kerro minulle? Parisuhde? Terveys? Työ? Lapset?
Kiitos :)
Ja siis kerron kyllä miten osuu :)
Kakkonen
Vierailija kirjoitti:
Kerro minulle? Parisuhde? Terveys? Työ? Lapset?
Kiitos :)
Olet opetellut uusia taitoja, jotta pääsisit pitkän aikavälin tavoitteeseesi. Kärsivällisyyttä vaatinut "projekti". Olet ehkä opiskellut lisää jotta pääset tavoitteeseesi. Olet edennyt ylöspäin työssäsi tai jopa saanut uuden työpaikan ? Kaikki se mitä olet raatanut, kantaa tulevaisuudessa hedelmää.
Näen hyvän sosiaalisen elämän. Juhlia ja hauskanpitoa ystävien kanssa. Käyt paikoissa joissa tapaat uusia ihmisiä. Terveys on hyvällä mallilla. Koet sen ainakin aikaisempaa paremmaksi. Olet onnekas monesta ystävästäsi ja he antavat sinulle sisältöä elämään. Olet sosiaalisesti ja verbaalisesti lahjakas. Sinusta kumpuaa uusia ideoita.
Edessä on aika matka menneisyyteen. Joku ystävä tai läheisempi ihminen palaa takaisin. Mietit paljon lapsuutta. Ponnistelut ja uudet opitut taidot kantavat hedelmää. Kysymys joka pyörii mielessäsi, saat vastauksen samankaltaisesta menneestä tilanteesta. Ehkä myös muuttoa lähemmäksi kotipaikkaa mielessä.
Tän verran sain. .. hieman epävarma olo tuli, osasinko tulkita kaikkea oikein.
Minulla on juuri nyt hankala elämäntilanne. Helpottaako?
Kakkonen:
Moni asia osui. Vaihdoin ammattia aikuisena. Vanhoja ystäviä kaipaan välillä, ehkä otan heihin yhteyttä.
Olen tulossa mummoksi ja mietin kyllä omaa lapsuutta.
Minulla on krooninen vakava sairaus jossa löytynyt hoitotasapaino.
Kiitos!
Mullekin kelpaisi jos vielä jaksat. :)
Vierailija kirjoitti:
Miulle kanssa!? :)
Sinulle kotoinen viihtyvyys tärkeää ja oletkin ehkä äidillinen kevään lapsi. Lohduttajan taito.
Mukaudut helposti uusiin asioihin. Reipas ja innostus herkästi. Kyllästyt myös kenties aika pian.
Elämään tulossa uskollinen ystävä/romantiikkaa. Tuo mukanaan paljon tilaisuuksia joihin kannattaa tarttua.
Enempää en saanut..
Vierailija kirjoitti:
Ensiksi haluan toivoa sinulle kaikkea hyvää elämääsi. Älä luovuta, vaikka vaikeaa nyt onkin.
Olet saanut jonkun projektin onnistuneesti valmiiksi ja se on kuluttanut voimavaroja. Olet saavuttanut paljon. Remonttia tai muuttoa tms ollut lähimenneisyydessä.
Joku tärkeä läheinen tai kenties sinä itse olet herkästi innostuvaa sorttia. Se näkyy myös pitkästymisenä ja turhautumisena.
Tulevaan näen onnellisuutta ja jälleen näkemisen riemua. Jotain flirttiä ilmassa joka voi johtaa rakkaussuhteeseen tai jos olet jo suhteessa niin sen syvenemiseen. Kenties raskaus? Sairaus helpottaa, paranee ja löytyy tasapaino. Näin mielikin voi paremmin. Tulossa sukujuhla... ehkä häät..ristiäiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensiksi haluan toivoa sinulle kaikkea hyvää elämääsi. Älä luovuta, vaikka vaikeaa nyt onkin.
Olet saanut jonkun projektin onnistuneesti valmiiksi ja se on kuluttanut voimavaroja. Olet saavuttanut paljon. Remonttia tai muuttoa tms ollut lähimenneisyydessä.
Joku tärkeä läheinen tai kenties sinä itse olet herkästi innostuvaa sorttia. Se näkyy myös pitkästymisenä ja turhautumisena.
Tulevaan näen onnellisuutta ja jälleen näkemisen riemua. Jotain flirttiä ilmassa joka voi johtaa rakkaussuhteeseen tai jos olet jo suhteessa niin sen syvenemiseen. Kenties raskaus? Sairaus helpottaa, paranee ja löytyy tasapaino. Näin mielikin voi paremmin. Tulossa sukujuhla... ehkä häät..ristiäiset.
Kiitos! Sinulla on lahjoja, osa osui ihan nappiin. :)
Mitä siellä näkyy mun rakkauselämästä? :)
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla ollut raskas ja työntäyteinen elämä? Raskaita velvollisuuksia. Kannat huolta toisten murheista. Vaikeita jaksoja takana mutta olet saanut työsi hoidetuksi vaikka se vaati myös veronsa. Et ole säästynyt ahdistukselta ja terveysongelmilta. Velvollisuuksia ollut jossain vaiheessa niin paljo että on ollut pakko tehdä kompromisseja ja luopua joistain.
Olet saavuttanut aineellisen turvallisuuden. Jotai rahaongelmaa mutta ne selkiytyvät kyllä ja tasapaino palaa. Toimeentulo turvattu. Jotain säästössäkin. Tai ehkä mietit säästämistä.
Jotenkin työ ja vauraus näkyy kaikissa korteissa. Myös tulevaisuudessa. Onnellinen perhe-elämä ja erinomaiset suhteet sukupolvien välillä. On mahdollista että jokin tärkeä tulossa... avioliitto tai jokin sukuperinteen jatkaminen. Näen myös perinnön ja suvun omaisuuden jotenkin liitettynä tulevaan. ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miulle kanssa!? :)
Sinulle kotoinen viihtyvyys tärkeää ja oletkin ehkä äidillinen kevään lapsi. Lohduttajan taito.
Mukaudut helposti uusiin asioihin. Reipas ja innostus herkästi. Kyllästyt myös kenties aika pian.
Elämään tulossa uskollinen ystävä/romantiikkaa. Tuo mukanaan paljon tilaisuuksia joihin kannattaa tarttua.
Enempää en saanut..
Vautsi :D Jos joltain tutultani kysyttäisiin millainen olen, tuo ensimmäinen rivi kokonaisuudessaan olisi varmaan vastaus. Innostun herkästi ja kyllästyn nopeasti myös, siksi vaikea joskus viedä asioita loppuun.
Toivottavasti elämään tulossa ystävä tai jopa romantiikkaa ja paino sanalla uskollinen.. Näiden lohduttomien pettymysten jälkeen olen sellaista itselleni yrittänyt povailla.. Kiitos ap! :)
Hei! Voisitko vielä minullekin katsoa... Asiat kun eivät tunnu etenevän ja pelkään....
T. Saara
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla ollut raskas ja työntäyteinen elämä? Raskaita velvollisuuksia. Kannat huolta toisten murheista. Vaikeita jaksoja takana mutta olet saanut työsi hoidetuksi vaikka se vaati myös veronsa. Et ole säästynyt ahdistukselta ja terveysongelmilta. Velvollisuuksia ollut jossain vaiheessa niin paljo että on ollut pakko tehdä kompromisseja ja luopua joistain.
Olet saavuttanut aineellisen turvallisuuden. Jotai rahaongelmaa mutta ne selkiytyvät kyllä ja tasapaino palaa. Toimeentulo turvattu. Jotain säästössäkin. Tai ehkä mietit säästämistä.
Jotenkin työ ja vauraus näkyy kaikissa korteissa. Myös tulevaisuudessa. Onnellinen perhe-elämä ja erinomaiset suhteet sukupolvien välillä. On mahdollista että jokin tärkeä tulossa... avioliitto tai jokin sukuperinteen jatkaminen. Näen myös perinnön ja suvun omaisuuden jotenkin liitettynä tulevaan. ..
Ensimmäinen kappale osui melko hyvin. Olen joutunut kantamaan vastuuta jo lapsena enemmän kuin lapsi jaksaa.
Aineellinen turvallisuus ei ehkä ihan osunut. On kyllä velkainen talo ja autot yms. mutta rahahuolia on pahasti. Mutta toivottavasti tuo selkiytyminen pitää paikkansa. :)
Työ ja vauraus on jännä, mä en ole ollenkaan työihminen. Siis käyn töissä kyllä mutta se on mulle välttämätön paha. Perhe-elämäni on onnellista, siitä saan voimia jaksaa ahdistukseni keskellä.
Kiitos, jään mielenkiinnolla odottamaan tulevaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Onkos siellä menneisyydessä ollut rahapulaa, taloudellista tappiota.. et ole onneksi joutunut yksin miettimään asiaa. Ehkä etsit aluksi helpotusta tilanteeseen väärästä paikasta... mutta asiat järjestyi pikkuhiljaa kun uusia tilaisuuksia sait eteesi.
Aina on olemassa toivoa, jotain muutakin, jopa silloin kun on vaikeaa. Toiveet täyttyvät, eivät tosin aina nii kuin itse kuvittelee niiden täyttyvän. Yllätykset voivat koitua hyväksi. Terveytesi on hyvä. Kiintymystä ilmassa. Jokin lahja, ei aineellinen. Mutta sinussa on jotain lahjoja. Käytä niitä hyödyksesi. Elämä on ihmeellinen kun annat sen näyttää mitä uusia ulottuvuuksia se kätkee sisälleen.
Näen menestyksekkään ja kukoistavan kumppanuuden. Yhteisymmärrys vie eteenpäin. Menestystä ja projektien edistymistä yhteysymmärryksessä kantaa hedelmää. Positiivisuus yhä enemmän ohjaa sinua.
Olisipa hauska saada tulkintaa minullekin. Elämä on niin umpikujassa, että olisi kiva tietää mitä tarot siitä sanoo.
Jos vaan ehdit/jaksat vielä, niin olisin tosi kiitollinen avusta, tienviitoista...
Elämäntilanne on junnannut samassa tienhaarassa niin kauan että se käy raskaaksi. Miten näet tämän kevään ja vuoden, sairastamiseen liittyvän? Saammeko sen, mitä eniten toivomme?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkos siellä menneisyydessä ollut rahapulaa, taloudellista tappiota.. et ole onneksi joutunut yksin miettimään asiaa. Ehkä etsit aluksi helpotusta tilanteeseen väärästä paikasta... mutta asiat järjestyi pikkuhiljaa kun uusia tilaisuuksia sait eteesi.
Aina on olemassa toivoa, jotain muutakin, jopa silloin kun on vaikeaa. Toiveet täyttyvät, eivät tosin aina nii kuin itse kuvittelee niiden täyttyvän. Yllätykset voivat koitua hyväksi. Terveytesi on hyvä. Kiintymystä ilmassa. Jokin lahja, ei aineellinen. Mutta sinussa on jotain lahjoja. Käytä niitä hyödyksesi. Elämä on ihmeellinen kun annat sen näyttää mitä uusia ulottuvuuksia se kätkee sisälleen.
Näen menestyksekkään ja kukoistavan kumppanuuden. Yhteisymmärrys vie eteenpäin. Menestystä ja projektien edistymistä yhteysymmärryksessä kantaa hedelmää. Positiivisuus yhä enemmän ohjaa sinua.
Kiitos tästä! Nyt on tosiaan vaikeaa, mutta on siis toivoa, ja kiva että näkyi näin positiivisia juttuja!
Eikö kukaan ? :)
Tarot kortteja harjoittelen