Mikä merkkilaukku vauvan hoitolaukuksi, max 1000e?
Mitä laukkuja teillä muotimammoilla on käytössä vauvojen hoitolaukkuina?
Perinteiset hoitolaukut ovat kaikki aika karseita.
Haluan hyvännäköisen laukun, jota voi käyttää vauva-ajan jälkeenkin. Laatulaukkuun olen valmis panostamaan rahallisesti vähän enemmän.
3.1 Philip Limin Pashli Satchel löytyy largena, mikä on tällä hetkellä varmaan se ykkösvaihtoehto,
tai yksi Mulberryn vintage laukku löytyy myös, joka olisi tarpeeksi tilava,
mutta jos olisi suosituksia johonkin vielä käytännöllisempään, niin ottaisin vinkit kiitollisena vastaan.
Perus Vuittonin Neverfullit, joo, mutta ne on aika avoimia, ja joka toisella feikkinä.
Tyyliltään mieluummin yksinkertaisen tyylikäs, kuin mikään logohirvitys.
Eikä hinta tarvitse olla tuo 1000e, jos osaatte suositella "merkitöntä" laukkua, joka olisi hillityn tyylikäs, niin käy sekin. Käy myös perusmerkit, tyyliin Hilfiger, DKNY, Boss, Armani Jeans, jos vaan sopiva malli löytyy :)
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Mul on Birkin. Suosittelen.
Mäkin ehdotan Birkiniä, Weekend-malliin varmaan just ja just mahtuis
http://www.mirror.co.uk/3am/celebrity-news/kim-kardashian-tweets-pictur…
Vierailija kirjoitti:
Miksi käyttäisin yhtään pennin jeesusta laukkuun, josta tiedän, etten tule sitä enää lapsen kasvettua käyttämään?
Mieluummin laitan vähän lisää rahaa, ja saan hyvän laukun myös tulevaisuuden käyttöä varten.
Kiitos asiallisista vastauksista, lisääkin ehdotuksia saa toki laittaa.
ap
Ei siin sit mitään. Onhan se tietty kivempaa sitä merkkilaukkua pestä ja puhdistaa, jos esim. maitopullo kaatuu laukunpohjalle tai sosepurkk/korviketetra hajoo. Ei ehkä yleistä, mutta mahdollista...
Tai sitten vauva pulauttaa hienon merkkilaukkusi päälle oksut tai ripulit, jos sattuu olemaan laukku hollilla. Tai sitten sinä vahingossa niillä oksun/ripulin kyllästämilläsi kätösillä alat kaivamaan pyyhettä tai puhdistusliinoja laukusta, kun et muistanut ekana niitä ottaa lähettyville ja olet paikassa missä ei ole lavuaaria... kaikkea sattuu ja kaikkeen pitää olla varautunut.
En osaa sanoa onko näin hienosti "merkatulla" laukulla enää mitään käyttöä/arvoa vaippavuosien jälkeen, mutta ehkä sinä tiedät paremmin, kun minä en merkkilaukkujen perään mitään ymmärrä. Olen paljon käytännönläheisempi naisihminen...
Mulla toimii Hamilton erinomaisesti :)
http://ruusuillatanssimistasittenkin.blogspot.fi/2016/02/michael-kors-h…
Siitä olen yhtä mieltä, että minun mielestäkin kaikki vaippakassit on aika kamalan näköisiä ja loppujen lopuksi kuitenkin aika lyhytkäyttöisiä!
Esikoisen kanssa sellaisen ostin jo etukäteen, kun luulin että sitä ilman ei voisi elää, koska joka mammalla näkyi sellainen olevan...
Mutta nyt kun sain toisen, pitkän "vauvattoman" tauon jälkeen, viskasin vanhan vaippakassin kirpparille ja ostin tilalle ihan normaalin käsilaukun. Adax merkkinen näkyy olevan, minulle merkki ei ollut oleellinen kun muitakaan merkkilaukkuja en omista. On tuollainen iso, musta ja nahkainen ja minusta tuollainen klassisen tyylikäs, eli menee hyvin käytössä ilman vauvaakin. Ja on sekä lyhyt hihna, että voi helposti kannella käsivarrella tai olalla vaikka vaunujen kanssa liikkuessa tai ilman vauvaa, mutta myös pitkä hihna jonka saa heitettyä olan yli, jos joutuu kassia ja lasta kantelemaan samaan aikaan niin helpottaa huomattavasti. Hinta oli vähän yli 200euroa.
Mulla kassissa on pienessä pussukassa varavaatekerta (sukkikset, body ja housut), pari vaippaa, pikkupaketti kosteuspyyhkeitä sekä kertakäyttö vaihtoalusta. Ruokia en ole kuljetellut isompia määriä mukana, vuoden imetin ja sen jälkeen kun alettiin kiinteitä syömään, jos lähedettiin johonkin ruoka-aikaan, heitin kassiin yhden rasian ruokaa pakastimesta minigrip pussissa ja mukaan kertis ruokalapun.
Kertaakaan ei ole vauva laukun päälle oksentanut/ripuloinut ja ei ole ruokapurkkikaan hajonnut (pidän kuitenkin minigrip pussissa koska kuljetan mukana jäisiä ja niistä tulee kosteutta sulaessaan), eikä ole ydinpommikaan päälle tipahtanut. Toki nahka on aika helppo pyyhkäistä jos sellainen katastrofi pääsisi käymään, ei yhtään sen hankalampaa kun vaippakassinkaan pyyhkiminen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi käyttäisin yhtään pennin jeesusta laukkuun, josta tiedän, etten tule sitä enää lapsen kasvettua käyttämään?
Mieluummin laitan vähän lisää rahaa, ja saan hyvän laukun myös tulevaisuuden käyttöä varten.
Kiitos asiallisista vastauksista, lisääkin ehdotuksia saa toki laittaa.
ap
Ei siin sit mitään. Onhan se tietty kivempaa sitä merkkilaukkua pestä ja puhdistaa, jos esim. maitopullo kaatuu laukunpohjalle tai sosepurkk/korviketetra hajoo. Ei ehkä yleistä, mutta mahdollista...
Tai sitten vauva pulauttaa hienon merkkilaukkusi päälle oksut tai ripulit, jos sattuu olemaan laukku hollilla. Tai sitten sinä vahingossa niillä oksun/ripulin kyllästämilläsi kätösillä alat kaivamaan pyyhettä tai puhdistusliinoja laukusta, kun et muistanut ekana niitä ottaa lähettyville ja olet paikassa missä ei ole lavuaaria... kaikkea sattuu ja kaikkeen pitää olla varautunut.
En osaa sanoa onko näin hienosti "merkatulla" laukulla enää mitään käyttöä/arvoa vaippavuosien jälkeen, mutta ehkä sinä tiedät paremmin, kun minä en merkkilaukkujen perään mitään ymmärrä. Olen paljon käytännönläheisempi naisihminen...
Ei, kaikkeen ei tarvitse olla varautunut! Maailma ei kaadu, jos jotain yllättävää tapahtuu, vauvankaan kanssa. Ihan yhtä hankalaa ne puhdistusliinat on kaivaa oksukäsillä sieltä vaippakassista kun tavallisesta laukusta ja puhdistaa se pitää vaippakassistakin sotku...
Ei kannata tehdä asioista liian vaikeita, on vauva-aika huomattavasti leppoisampaa kun ei varaudu koko ajan ihan jokaiseen katastrofiin...
Laitokseltakin tuli joku pikkulaukku, on mulla sukkavarastona :)