Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä merkkilaukku vauvan hoitolaukuksi, max 1000e?

Vierailija
19.01.2016 |

Mitä laukkuja teillä muotimammoilla on käytössä vauvojen hoitolaukkuina?

Perinteiset hoitolaukut ovat kaikki aika karseita.
Haluan hyvännäköisen laukun, jota voi käyttää vauva-ajan jälkeenkin. Laatulaukkuun olen valmis panostamaan rahallisesti vähän enemmän.

3.1 Philip Limin Pashli Satchel löytyy largena, mikä on tällä hetkellä varmaan se ykkösvaihtoehto,
tai yksi Mulberryn vintage laukku löytyy myös, joka olisi tarpeeksi tilava,
mutta jos olisi suosituksia johonkin vielä käytännöllisempään, niin ottaisin vinkit kiitollisena vastaan.
Perus Vuittonin Neverfullit, joo, mutta ne on aika avoimia, ja joka toisella feikkinä.

Tyyliltään mieluummin yksinkertaisen tyylikäs, kuin mikään logohirvitys.

Eikä hinta tarvitse olla tuo 1000e, jos osaatte suositella "merkitöntä" laukkua, joka olisi hillityn tyylikäs, niin käy sekin. Käy myös perusmerkit, tyyliin Hilfiger, DKNY, Boss, Armani Jeans, jos vaan sopiva malli löytyy :)

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alepan muovikassi. 

Vierailija
2/26 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovikassi minullakin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hoitolaukussa on tarkoitus kuljettaa? Mulla on vain parit vaipat ja pyllypyyhkeet, menee ihan kätevästi isohkoon käsilaukkuun.

Vierailija
4/26 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään teknisen laitteen kantolaukku oli hyvä, ilmainen.

Vierailija
5/26 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen lapsi tulossa, joten en itse asiassa tiedä, mitä kaikkea siellä olisi tarkoitus kuljettaa :)

Jotenkin olen vaan ajatellut, että pitää olla vaippoja, alusta, mahdollisesti pulloja/ruokia (aion kyllä imettää mikäli se vaan onnistuu) ja vaihtovaatteita?

Ainakin tuntemillani mammoilla on iiiisot laukut täynnä vauvakamaa.

Ap

Vierailija
6/26 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen lapsi tulossa, joten en itse asiassa tiedä, mitä kaikkea siellä olisi tarkoitus kuljettaa :)

Jotenkin olen vaan ajatellut, että pitää olla vaippoja, alusta, mahdollisesti pulloja/ruokia (aion kyllä imettää mikäli se vaan onnistuu) ja vaihtovaatteita?

Ap

no ostat sitten vain jonkun ison laukun. Miksi sen pitää olla merkkilaukku? Itsekin omistan muutaman merkkilaukun joten ymmärrän miksi maksaa niistä yleisesti laukku ostaessa mutta anteeksi vain, hoitolaukkuna se ainoastaan huutaa imagopönkitystä ..

Vierailija
7/26 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän se kannattaa hommata kontrabasson kotelo. Ja tissiliivit voit unohtaa kokonaa niin että voit huoletta läväyttää koko komeuden tiskiin kun julkisella paikalla alat ilmettämään.

Vierailija
8/26 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lily jaden caroline-laukku on mun oma suosikki mut linkitän sulle nyt pari sivua mistä voit hakea inspistä laukun ostoon

http://dailymom.com/shine/luxury-diaper-bags-for-stylish-moms/

http://www.purseblog.com/celebrities/many-bags-celebrity-moms/

Vierailija
9/26 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä IHMEEN takia sen hoitolaukun täytyy olla merkkilaukku ja kalliskin vielä? Siinä kuljetetaan vauvan vaippoja, soseita, pyllypyyhkeitä jne...

Kyllä nykyään ihan perus hoitolaukut ovat ihan nättejä, lastentarvikeliikkeistä ostettuna..

Esim http://www.bellabambina.fi/hoitolaukku-hoitolaukut?p=2

Vierailija
10/26 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.jollyroom.fi/produkter/travel-buddies-vedettava-matkalaukku-…

Tällainen. Ja jos sattuisi löytymään sellainen sivuvaunullinen versio, niin siihen saisi sitten itse vauvankin mukaan kyytiin. 

Vierailija
11/26 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee tutit, pullot ja vaihtovaipat kätevästi Marc Jacobs Carolyn Crocodilessa ja siskoni, joka on vähän boheemimpi tyyppi, tykkää käyttää LV Tribute Patchwork Bagiä, kun siinä on kivat taskut kaikelle pikkutavaralle. Nämä saattavat kyllä mennä vähän yli hintahaarukasta, mutta köyhän ei kannata ostaa halpaa. 

Vierailija
12/26 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Storsakilla on kivoja, ja julkkisten suosima.

Vierailija
13/26 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo ollu vauvojen kamoille hoitolaukkua. Tavalliseen käsilaukkuun olen ottanut tarpeelliset tarvikkeet mukaan ja miettinyt, mitä oikeasti tarvitsen, joten ei sitä tavaraa tosiaan ole paljoa! Itse tykkään pakata tarvikkeet erillisiin nyssyköihin (oikeasti meikkilaukkuja), jotka on kätevä siirtää tarvittaessa sellaisenaan laukusta toiseen. Mulla on nyssykät yhdelle vaipanvaihtokerralle ( vaippa, kertakäyttöalusta, kosteuspyyhkeitä minipakkaus, muovipussi) ja taaperon välipalanyssykkä (pussismoothie, välipalakeksi, ruokalappu, kosteuspyyhe).

Vierailija
14/26 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on Birkin. Suosittelen. 

Vierailija
15/26 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä IHMEEN takia sen hoitolaukun täytyy olla merkkilaukku ja kalliskin vielä? Siinä kuljetetaan vauvan vaippoja, soseita, pyllypyyhkeitä jne...

Kyllä nykyään ihan perus hoitolaukut ovat ihan nättejä, lastentarvikeliikkeistä ostettuna..

Esim http://www.bellabambina.fi/hoitolaukku-hoitolaukut?p=2

Jos ihminen käyttää muutenkin merkkilaukkua niin eikö ole ihan luonnollista että ne vaipatkin kuljetetaan sellaisessa?

Vierailija
16/26 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

no ostat sitten vain jonkun ison laukun. Miksi sen pitää olla merkkilaukku? Itsekin omistan muutaman merkkilaukun joten ymmärrän miksi maksaa niistä yleisesti laukku ostaessa mutta anteeksi vain, hoitolaukkuna se ainoastaan huutaa imagopönkitystä ..

Naurattaa miten ihmiset ovat peppukipeitä siitä, jos joku haluaa ostaa merkkituotteita. Onko se sinulta pois vai miksi toisten merkkilaukut häiritsevät sinua? 

Minulla ei ole lasta mutta rrrakastan laukkuja! AP:n idea kuulostaa minusta aivan loistavalta! Merkkilaukut kestävät kulutusta ja lapsen kasvettua laukulle löytyy taatusti jotain muutakin käyttöä. Varsinkin pitkän raskausajan jälkeen on täysin oikein, että hemmottelee itseään jollain mistä itse pitää ja mihin on itsellä varaa. 

Vierailija
17/26 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käyttäisin yhtään pennin jeesusta laukkuun, josta tiedän, etten tule sitä enää lapsen kasvettua käyttämään?

Mieluummin laitan vähän lisää rahaa, ja saan hyvän laukun myös tulevaisuuden käyttöä varten.

Kiitos asiallisista vastauksista, lisääkin ehdotuksia saa toki laittaa.

ap

Vierailija
18/26 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.jollyroom.fi/produkter/travel-buddies-vedettava-matkalaukku-…

Tällainen. Ja jos sattuisi löytymään sellainen sivuvaunullinen versio, niin siihen saisi sitten itse vauvankin mukaan kyytiin. 

Repesin :)

Vierailija
19/26 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä nyt ei mene tuohon logiikkaan, että laukku on yleislaukku, mutta toisaalta nämä ovat huomattavasti halvempia. Materiaali helposti puhdistettavaa ja kestävää.

http://www.kipling.com/pan-en/handbags/type/baby-bags/

Vierailija
20/26 |
19.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Birkiniä minäkin suosittelen.

Ei vaan mene tuohon hintahaarukkaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä