Mitä työsuhde-etuja sinulla on?
Minulla ei mitään mainitsemisen arvoista. Muutama kuukaus on opetuksetonta aikaa jolloin voi tehdä ihan muuta.
Ope
Kommentit (60)
Henkilöstörahasto, jonne menee noin tonni vuodessa. Se on vähän kuin pakkosäästöä, nyt siellä on joku 7000 euroa. Jos summa maksettaisiin tavallisena palkkana, sen tuhlaisi huomaamatta. Nyt raha menee henkilöstörahastoon josta saa nostaa maks 15 % vuodessa.
Puhelin, kannettava, 200e liikunta/kulttuurirahaa vuodessa, halpa työpaikkaruokala, työterveyshuolto, lämmin pysäköintihallipaikka, ostoalennus ryhmän kaupoista.
Kännykkä ja netti, tyky-seteleitä 200 eurolla, kattava työterveyshuolto, käyttöetuauto, edullinen työpaikkalounas, alennuksia erilaista palveluista (liikuntapaikosta vakuutuksiin ja pankkilainaan), hieroja edullisesti saatavilla työpaikalle, jumppa- pilates-ja joogatunteja työpaikan liikuntasalissa sekä pieni kuntosali, edullisia lentolippuja, lastenhoitopalvelu sairaalle lapselle.
Lisäksi plussana nykyisessä työpaikassa etätyötä voi tehdä vapaasti oman mielen mukaan ja liukuva työaika. Voin myös sairastaa omalla ilmoituksella 5 päivää ja sairaan lapsen hoito palkallisena sen 5 päivää omalla ilmoituksella.
Ei muuten ole saikuttelijoita eikä lusmuja meillä duunissa 😁
Asiantuntija it-alalla
Kännykkä, netti, pari läppäriä, lounas- ja liikuntasetelit, kuntosali, kodinhoitaja, työpaikan tarjoama lastenhoitaja.
IT-ala
Onpa hauskoja etuja joillakin. Sellaisia, ettei ole tullut mieleenkään työnantajan tarjoavan. Olkaahan tyytyväisiä. ☺
Saan kaikki ruuat ilmaiseksi töissä. Ja voi ottaa kotiin, jos paljon ylimääräistä:) se on iso etu, kun olin lentokentällä töissä, meni tauolla 15e johonkin pieneen purtavaan + kahviin, toiseen päähän tauolle ei vaan ehdi.
Vierailija kirjoitti:
Saamme ostaa ruokaa/aterioita puoleen hintaan itsellemme. Saamme 10% alennuksen pentikiltä ja viking linelta ja satsilta.
Saamme juoda rajattomat määrät limuja ja kahvia työn ohella. Saamme syödä jäätelöä/pirtelöä niin paljon kun napa vetää, mutta vain kerran viikossa iltavuorossa, kun pirtelökone pestään.
Mäkki vai hese?
Saan ilmaista kahvia. Ja saan joistain tuotteista 15% alennuksen, mikä ei käytännössä hyödytä mitenkään, koska hinnat ovat hyvin korkeat.
Kioskimyyjä olen.
Ei mitään. Lastenhoitajana kunnallisessa päiväkodissa.
Saan käyttää kuntosalia veloituksetta (olen töissä kuntosalilla). Saisin pesettää autoni hieman normaalia halvemmalla (en omista autoa). Jee, kyllä kannattaa olla töissä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saamme ostaa ruokaa/aterioita puoleen hintaan itsellemme. Saamme 10% alennuksen pentikiltä ja viking linelta ja satsilta.
Saamme juoda rajattomat määrät limuja ja kahvia työn ohella. Saamme syödä jäätelöä/pirtelöä niin paljon kun napa vetää, mutta vain kerran viikossa iltavuorossa, kun pirtelökone pestään.
Mäkki vai hese?
Yrittäjän omistama Mäkki.
Työnantajan kustantama lasten- ja kodinhoitoapu 12h/ viikko, jotta ehdin ja jaksan. Mitähän muuta.. vähän sitä sun tätä, mikä eduksi lasketaan? En ole ajatellut asiaa. Työsuhdeautoa tai -asuntoa ei ole.
Kännykkä, nettiliittymä kotiin, autopaikka parkkihallissa, sporttipassi-etu, kahvi, hedelmiä, sairaan lapsen hoitopalvelu, edullinen lounas työpaikan lounasravintolassa, kattava työterveyshuolto.
Rajoitettu työterveyshoito, rajallinen määrä lounaita verotusarvolla, sporttipassi 100 € vuodessa, bussilipulle arvoa 100 € vuodessa, ilmaiset uimahallikäynnit. Läppäri ja Ipadi. Kolme päivää saan olla pois omalla ilmoituksella oman / lapsen sairauden vuoksi. Lyhyet työpäivät ja pitkät lomat.
Olen tosi tyytyväinen!
Palkallinen ruokatunti (ruokapuolitunti), kuntosali, netti.
////\ kirjoitti:
Työnantajan kustantama lasten- ja kodinhoitoapu 12h/ viikko, jotta ehdin ja jaksan. Mitähän muuta.. vähän sitä sun tätä, mikä eduksi lasketaan? En ole ajatellut asiaa. Työsuhdeautoa tai -asuntoa ei ole.
Kuinka paljon tuon kodinhoitoavun verotusarvo on sinulla (tai sillä aiemmin ketjussa kodinhoitoavun etuna maininneella)?
Yt:n jälkeisen uudelleenkoulutusleirin jälkeen olen päässyt työhön, jossa on aiempaa huomattavasti alhaisempi veroprosentti.
Henkilökunta-alennus -50% myymistämme tuotteista. Alennuksia myös muista kauppakeskuksen liikkeistä. Pesuaineet työvaatteita varten. Kolme sairaslomapäivää omalla ilmoituksella.
Ei kummoista.
Laaja työterveyshuolto, oikeasti rahanarvoinen etu. Hoidatin suonikohjutkin yksityisellä, ilman laajaa työterveyshuoltoa olisi maksanut 3500 euroa.