Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä työsuhde-etuja sinulla on?

Vierailija
18.01.2016 |

Minulla ei mitään mainitsemisen arvoista. Muutama kuukaus on opetuksetonta aikaa jolloin voi tehdä ihan muuta.
Ope

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työsuhdepuhelin ja -netti, lounassetelit, liikunta- ja kulttuurisetelit (tai oikeammin sellainen muoviläpyskä), läppäri, varsin kattava työterveyshuolto (sisältää myös hammashoidon). 

Vierailija
2/60 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvat lentoliput. Mut ei niitä juurikaan kerkiä käyttämään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykkä, netti, lounas, työterveyshuolto sekä oikeus laskea joka päivä yksi työmatkatunti työajaksi. Sitä se myös on, sillä työpäiväni alkaa heti kun aamulla junaan istun.

Vierailija
4/60 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain hampaani oikaistua ilmaiseksi. Olisi maksanut muutaman tonnin. Tätä etua ei kylläkään voi käyttää kuin kerran 😊.

Vierailija
5/60 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työterveyshuolto. Pistokkeellinen parkkiruutu. Työvaatteet ja turvakengät.

Vierailija
6/60 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketteko te työterveyden työsuhde-eduksi?

No sitähän se tietty tavallaan onkin... Mutta on minulla myös oikeus jäädä töistä hoitamaan alle 10 vuotiasta kolmeksi päiväksi kotiin, sekä tietysti itse sairastaa palkallisena.

Vierailija
7/60 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitähän se tietty tavallaan onkin... Mutta on minulla myös oikeus jäädä töistä hoitamaan alle 10 vuotiasta kolmeksi päiväksi kotiin, sekä tietysti itse sairastaa palkallisena.

Minä ainakin lasken. Edellisissä työpaikoissa sitä ei nimittäin ollut, kuten ei myöskään palkallisia sairaspäiviä.

Vierailija
8/60 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan pomon muijalta ilmaiseksi pillua silloin kun pomo on kokousmatkoilla Helsingissä

Vierailija
9/60 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamme ostaa ruokaa/aterioita puoleen hintaan itsellemme. Saamme 10% alennuksen pentikiltä ja viking linelta ja satsilta.

Saamme juoda rajattomat määrät limuja ja kahvia työn ohella. Saamme syödä jäätelöä/pirtelöä niin paljon kun napa vetää, mutta vain kerran viikossa iltavuorossa, kun pirtelökone pestään.

Vierailija
10/60 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän se on etu, koska työnantaja on sen vapaaehtoisesti järjestänyt (kaikki eivät järjestä) kuten kaikki muutkin edut. Tuo, oikeus jäädä hoitamaan sairasta lasta kotiin, on nimenomaan lakiin perustuva oikeus, johon työnantaja ei voi vaikuttaa.

Vierailija
11/60 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan palkan.

Vierailija
12/60 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasken silloin, kun työterveyshuolto kattaa enemmän mitä laki vaatii.

Vierailija
13/60 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan lähteä kotiin kun työaika loppuu.

Vierailija
14/60 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen vesi.

Vierailija
15/60 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikuntasetelit, puhelin, ttötrveyshuolto. Läppäriä ja työvaatteita / muita työkaluja on vaikea pitää työsuhde-etuna.

Vierailija
16/60 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto, puhelin, netti, liikuntaseteli, työterveys- ja hammashoito. Saan myös omatuntoni mukaan pitää vapaana työmatkoilla kuluneita aikaisia aamuja ja myöhäisiä iltoja.

Vierailija
17/60 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan pomon muijalta ilmaiseksi pillua silloin kun pomo on kokousmatkoilla Helsingissä

tämä on paras.

Vierailija
18/60 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tämä on paras.

Ja rasvanäpin päiväunta.

Vierailija
19/60 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole muutakuin puhelin,työterveys ja ruoka.

tuosta puhelimesta ei kyllä ole mitään hyötyä,oma liittymä maksaa 20€/kk ja sisältää rajattomasti kaikkea.

Vierailija
20/60 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto, puhelin, pädi. Terveyshuolto sisältäen hammaslääkärin.

Lastenhoitajan tarvittaessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä