The LÄHIÖNIMI...ov
Eli laitapa tähän listaan yksi tytön- ja yksi pojan nimi joka on mielestäsi " The most lähiönimi" ;)
Jessica
Jami
Kommentit (6)
Lähiönimiä antavat näiden ' keskustelujen' perusteella ei-akateemiset vanhemmat.
Ihmetyttää se, että akateemisilla on niin paljon energiaa ja mielenkiintoa tuhlattavaksi näiden nimien pohtimiseen.
Vierailija:
Eli laitapa tähän listaan yksi tytön- ja yksi pojan nimi joka on mielestäsi " The most lähiönimi" ;)Jessica
Jami
" The most lähiönimi" ....*TYRSK*
Olen samaa mieltä! En oikeasti voi uskoa, että koko lähiönimitermin olisi lanseerannut kukaan muu, kuin joku provoisoiva teini.
Musta on älytöntä pohtia toisten nimivalintoja, tai yhdistellä niitä asumismuotoihin yms.
Itsekin asun lähiössä, jossa on aivan ihanaa, matalia taloja, paljon kaunista luontoa, kaikenlaisia ihmisiä opiskelijoista vanhuksiin ja kaikkea siltä väliltä, on omistusasuntoja ja eri vuokranantajien asuntoja. Löytyy Jessicaa ja Nicoa, kuten myös Tapiota ja Helmiä.
Omat lapseni omaavat juuri nämä iki-ihanat " lähiönimet," joista pidän yli kaiken. Mutta minä olenkin minä, esteetikko ei voisi muuta lapsillekaan antaa, kuin kaikkein kauneinta;)
Niin, että yrittäkää elää sen asian kanssa.
kateelliset haukkuu, kun ottaa päähän, että tuli annettua lapselle joku ruma nimi.
eli mun valintani ovat JIMI ja Janica