Miehet vaikuttaa olevan aika neitejä
Valitetaan kun "nainen ei halua mua vaan vain suostuu seksiin". Ei kestetä mitään suoraan sanomista tai kysymistä; yksi lähestyi netissä mua kysymällä juonko ja poltanko, mä kysyin että nuoko nyt todella on oleellisia asioita ja heti neiti säikähti. Noita vastaavia tapauksia että pikkukommenteista säikytään on paljon, miehet ei kestä mitään, varsinkaan mitään särmää naisessa.
Kommentit (29)
Mutta pahin kauhistus naiselle on mies, joka kestää kaiken mitä nainen keksii kestättää miehellä. Mies, joka sanelee rajat ja oman tahtonsa on paljon halutumpi.
Mies 29v ja 1v kirjoitti:
Mutta pahin kauhistus naiselle on mies, joka kestää kaiken mitä nainen keksii kestättää miehellä. Mies, joka sanelee rajat ja oman tahtonsa on paljon halutumpi.
Mies ,johan olit viime vuonna "29+1", milloin olet "29+2" ? Kerro ( ...että voitaisiin sitten onnitella miehen iän saavuttamisestasi)
Vierailija kirjoitti:
Miehistä on tullut neitejä, totta.
Sen takia tää maa tullaan menettämään näille tulijoille, eikä perheetkään pääse kohta yhdessä uimahalleihin.
Testosteronit nollan ja kuoleman välissä.
Näki hyvin siitä suomen surkein kuski ohjelmasta. Kaikki neitejä ja joku käytti jopa naisten avokaulaista paitaa. Kaikki piipittivät.
Voi yökötys tätä nykymeininkiä.
N31
Eiköhän ne ole pääosin ne unelmaa elävät naiset, jotka tämän maan on halunneet tulijoille menettää.
Mä olin kerran sunlaisen piilo telaketju lesbo feministin kanssa treffeillä teininä, otti itteensä ja veti herneen nenään kun avasin hänelle kahvilan oven, kuulemma ''osaa itse avata ovensa''. Ikää oli 15v silloin ja muistan päivän kuin eilisen, valitettavasti..
Siis hyi helvetti te suomalaiset naiset ällötätte minua, te KUVOTATTE MINUA!!!
minusta viimeaikoina keskustelu on ollut liian miehet vastaan naiset voittoista sillä jos te naiset oikeasti pääsisitte katsomaan parisuhteita niin väitän , että 60% olisitte miehen puolella hullua naista vastaan. nyt monet peilaavat kaikkia suhteita itseensä eivätkä näe , että se kaiken hoitava nainen naputtaa miehelle aamuun asti tunteistaan ja miehen lähdettyä töihin nukkuu puoleen päivään ja miehen palatessa naputtaa lisää.
Jokainen olkoon oma ittensä, jos se ei ketään vahingoita. Ei tarvitse väkisin olla jotain vain muiden mieliksi. Ei miehen tarvitse olla maskuliininen raavas metsuri eikä naisen naisellinen kodinhengetär. Itse en luokittele itseäni miehiseksi enkä naiselliseksi. Olen vain minä.
Yksi asia, mikä mua on kuitenkin alkanut jurppimaan kummassakin sukupuolessa, on aloitekyvyttömyys, laiskuus ja avuttomuus. Mikään ei ole epäseksikkäämpää ja luotaantyöntävämpää kuin ihminen, joka ei osaa siivota jälkiään tai hoitaa lapsiaan eikä osaa tehdä osuuttaan arjesta. Jos vierailen uuden tuttavuuden luona, ja näen kylppärissä osanssia möhnää ja keittiössä ei ole tilaa, koska tiskit peittävät kaikki pöytäpinnat, tiedän, etten aio tehdä lähempää tuttavuutta hänen kanssaan. Mt-ongelmaiset on toki asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Neiti = nainen = epäonnistunut mies.
Halusin vain tietää tuon päättelyketjun esittäjän sukupuolen siksi,että jos sen esittäjä on naissukupuoleen lukeutuva ,olisi kyse jo melkoisesta oman sukupuolensa itsehalveksunnasta.
Käännetäänpä tuo "päättelyketju" toisinpäin,eli siis:
'Herra=mies= epäonnistunut nainen' ...
Minä vain en kykene näkemään tuossa ketjussa, en sitten järjen hiventäkään. Keneltä tuo (naiseksi aiottu?) olisi epäonnistunut?
Joltain sukupuolen korjausleikkausta johtavalta kirurgilta vai? Vai onko tosiaan kyse yksinkertaisesti vain siitä ,että halveksittavinta (...siis jonkun täydellisen idiootin mielestä ) mitä hän tietää on- olla nainen ?!
Avatkaa nyt vähän,niin tästä voi sukeutua vielä ( kukaties ehkä mielenkiintoinenkin) keskustelu mieheyden ja naiseuden olemuksista ja siitä kuka,ketkä sen määrittelevät tai mikä sen määrittää.
Olen pelkkänä korvana (eli silmänä) tällä palstalla sitä keskustelua seuraamassa.
Kummallinen päättelyketju....
Kumpaan sukupuoleen muuten itse lukeudut ?