Kuka nainen haluaa kiltin ja kunnollisen miehen?
Ei varmaan kukaan. Itse en ole kunnollinen ja siksi minulla ollut naisia.
Kommentit (95)
Viimeksi kun otin kiltin ja kunnollisen miehen, buustasi hän itsetuntonsa kanssani kuntoon (koska minä haluan häntä, haluaa muutkin) ja petti.
Yhtäkään miestä ei tähän talouteen enää tule.
Hiljainen ja kunnollinen mies ei kelpaa naismarkkinoilla. Kovaääniset ja puheliaat baareissakin kiinnostaa naisia enemmän. Sitten samat naiset myöhemmin itkee täällä kun mies ryyppää ja pettää.
Kiltti ja kunnollinen on yleensä myös tylsä. Kukapa nyt tylsän miehen haluaisi?
Terveisin Naispelko22
Tottakai kunnollinen, sehän on tosi tärkeää. Kiltti voi tarkoittaa monia asioita. Jos sillä tarkoitetaan hyväntahtoista ja huomaavaista niin sellaista arvostan paljon. Mutta ei pelkkä kiltteys ja kunnollisuus takaa sitä, että muuten synkkaisi hyvin.
Naispelko22 kirjoitti:
Terveisin Naispelko22
Kaipaan vähän perusteluja tälle väitteelle :) Miksi olisi tylsä?
Kiltti mies ei ota naistaan yllättäen vaatekaapissa takaapäin kuin ryöväri. Merkittävä puute.
Olin ennen kiltti ja kunnollinen eikä ollut naisia. Sitten muutuin ja nyt nuo ovat mussa kiinni vaikka miten ignooraisin. Kertoo aika paljon naisista
Jep, kunnollinen on yleensä synonyymi sanalle tylsä. Sellaisen kanssa olen juuri.
ainakin itse haluan olla uskollisen miehen kanssa, mutta elämässä pitää olla actionia. Tykkään matkustella, sekä yksin että yhdessä. Tavata kavereita, käydä taidenäyttelyissä, brunsseilla, harrastaan, opiskella jne. Liian usein kunnollinen mies haluaa vain tönöttää kotona. Sellainen ei kiinnosta.
5/8 jatkaa: En ole niin korkeatasoinen, että saisin sellaisen karismaattisen ja kunnollisen miehen. Ne ovat varattuja niille täydellisille O.C tytöille, jotka osaavat valita kodin verhoja. Minusta kiinnostuvat miehet voi jakaa kahteen leiriin: ne karismaattiset sekopäät tai tohvelit, jotka häntää heiluttaen odottaa, että minusta tulisi niiden tyttöystävä. Viimeiseksi mainittujen kanssa ei voi käydä keskustelua, vaan kaikki mitä sanon komppaillaan ja mielistellään ja yleensä eivät edes tiedä mistä oikeastaan puhun. Sitten taas olen jonkun avohoitopotilaan kanssa ja ihmettelen, että miten näin kävi.
Vierailija kirjoitti:
Naispelko22 kirjoitti:
Terveisin Naispelko22
Tuo oli vain lainaus siitä mitä muutamien naisten kirjoitukset ovat pitäneet sisällään, ei tässä ketjussa. Ja valitettavan tottahan se on, että kiltit ja kunnolliset miehet on arvossaan vasta sitten myöhemmällä iällä. Nuorena kaikki supliikkikusipäät saa lähes naisen kuin naisen ja sitä sitten kutsutaan naisten keskuudessa itsevarmuudeksi, sitten myöhemmin itketään miten miehet on kusipäitä.
Terveisin Naispelko22
Juoksunsa juosseet naiset jotka ovat tajunneet, ettei niistä jännäpojista ole elättäjiksi ja maksumiehiksi.
Minä haluan! Ja olen sellaisen kanssa ollut yhdessä melkein 20 vuotta. Tästä aarteesta en luovu! Samoin äitini halusi - takana yli 45 vuotta yhdessä. Ja siskoni - kohta 10 vuotta. Aikoinani neuvoin miesongelmia harmittelevia ystäviä ottamaan kunnollisen, rauhallisen miehen, jolla on jalat maassa ja tasainen elämä. Jokainen neuvoa noudattanut on vieläkin yhdessä saman miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
ainakin itse haluan olla uskollisen miehen kanssa, mutta elämässä pitää olla actionia. Tykkään matkustella, sekä yksin että yhdessä. Tavata kavereita, käydä taidenäyttelyissä, brunsseilla, harrastaan, opiskella jne. Liian usein kunnollinen mies haluaa vain tönöttää kotona. Sellainen ei kiinnosta.
Mitä "pahaa" noissa mainituissa aktiviteeteissa on? Luuletko että joku jännä nisti-nikke lähtee sun kanssa brunssille tai taidenäyttelyyn?
Matkustamaan varmaan lähtisikin, mutta ei todellakaan brunssille tai taidenäyttelyyn.
Kiltti ja kunnollinen toki mut ei liian kiltti.Sellanen joka nostaa seinälle jos käyttäydyn huonosti.Siis kiltti sillon kun kaikki hyvin mut sit osaa suuttua asiasta ja sängyssä pitäis olla maskuliininen ja ottaa kunnolla eikä kysellä.
Naispelko22 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naispelko22 kirjoitti:
Terveisin Naispelko22
Tuo oli vain lainaus siitä mitä muutamien naisten kirjoitukset ovat pitäneet sisällään, ei tässä ketjussa. Ja valitettavan tottahan se on, että kiltit ja kunnolliset miehet on arvossaan vasta sitten myöhemmällä iällä. Nuorena kaikki supliikkikusipäät saa lähes naisen kuin naisen ja sitä sitten kutsutaan naisten keskuudessa itsevarmuudeksi, sitten myöhemmin itketään miten miehet on kusipäitä.
Terveisin Naispelko22
No se on niiden joidenkin stereotypia. Minusta kiltti ja kunnollinen voi olla vaikka loistava keskustelija, älykäs, sporttinen, taiteellinen jne. eihän ne ole toisiaan poissulkevia asioita. Eivätkä kaikki naiset pidä sitä itsevarmuutta niin isona juttuna. Tunnen naisia, jotka haluavat ehdottomasti itsevarman miehen, ettei heidän tarvitse pelätä, että vahingossa jyräävät sen miehen. He toivovat että toinen ilmaisee ajatuksensa yhtä voimakkaasti kuin he itsekin. Ymmärrän että se on tietyn luonteisille ihmisille helpompaa niin. Että kumpikin osapuoli pitää voimakkaasti kiinni omasta tilastaan, eikä heidän tavallaan tarvitse niin keskittyä huomioimaan toista. Mutta sitten on myös vähän ujompia ja herkempiä naisia, jotka eivät välttämättä halua sellaista. Vähän ujompien ihmisten kesken voi toimia paremmin, että molemmat kuuntelee herkemmin toista ja varoo tallaamasta toisen varpaille. Ja kyllähän itsevarmuus kehittyy pikkuhiljaa puolin ja toisin.
Vierailija kirjoitti:
Joo, sellanen on parempi, joka lyö ja juo.
Tai sellaisen, joka jättää, kun on synnärillä tai jättää, kun on kotona vauva ja taapero. Varsinainen sonni.
Joo, sellanen on parempi, joka lyö ja juo.