Kuka nainen haluaa kiltin ja kunnollisen miehen?
Ei varmaan kukaan. Itse en ole kunnollinen ja siksi minulla ollut naisia.
Kommentit (95)
Onhan se hiton hienoa odottaa jännämiestä reissuiltaan kotiin. Montako päivää ryyppyreissu tällä kertaa kesti, paljonko meni rahaa, soitteleeko perään kenties poliisi, velkojat vai toiset naiset. Noissa ryyppyreissuissa on vielä sekin, ettei niistä koskaan tiedä, milloin ne alkaa. Meneekö pipariksi yhteinen suunniteltu lomareissu, vaiko kenties anopin syntymäpäivät.
Se on naiselle mahtava hetki, kun jännämies krapulassa ja itku kurkussa tuhertaa anteeksipyyntöä ja lupaa rakastavansa ja lopettavansa huonon elämän. Sitä fiilistä ei tavallinen kiltti mies saa koskaan tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltteys ja kunnollisuus ovat ominaisuuksia, jotka voi todeta vain pitkän ajan kuluessa suhteessa. Niitä ei näe ulospäin. Todella moni naisenhakkaaja on submissiivinen ja ulospäin kunnollisen oloinen, kohtelias vakitöissä käyvä ja tekee kotitöitä ym.
Useinhan kiltit ja kunnolliset miehet vetoavat siihen, että eivät hakkaa naisia eivätkä ryyppää. Tämä on siis heidän käsityksensä erityisen kiltistä ja kunnollisesta miehestä, ei pelkästään normaalista ihmisestä. Sitten voi useinkin paljastua, että naista ei ole hakattu siksi että naista ei ole koskaan ollut ja viinakin maistuu, koska yksinäisen miehen nyt on pakko saada jotain lohtua.
Niin, että kun on raitis niin siltikin on juoppo ja kun on juoppo, eikä ole ollut naista hakattavaksi, niin se on huonompi asia kuin olla avoimesti juoppo ja naisia hakkaava? Ok...
Nämä ajattelevat että heille tulee pisteet siitä että eivät ole naisia hakanneet, vaikka ei ole ollut tilaisuuttakaan. Juopoiksi he eivät miellä itseään, koska juominen johtuu vain naisettomuudesta ja loppuisi heti jos naisen löytäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan nainen haluaa kilttiä miestä. Minä olen kiltti ja kunnollinen, mutta en ole naisille kelvannut edes kaveriksi. Jännämiehillä ja rentuilla kyllä vientiä riittää, mutta ei tällaisilla hiljaisilla ja tylsän rauhallisilla miehillä.
Jos kaiken maailman rentut tuntuvat kelpaavan ja sinä et, voisi miettiä mikä on syy. Hassua, että miehet ovat aina etsimässä syytä kelpaamattomuutensa hyvistä puolistaan. Toki, tekeväthän naisetkin samaa: "olen niin kaunis, älykäs ja itsevarma, että miehet eivät uskalla lähestyä".
Paskat. Et ole kuullut sanontaa; "Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten"? Aika harva nainen on osannut sitä sisäistää. Se rehvakkaan käytöksen omaava, öykkäröivä, viinaan menevä ja naisia naurattava mies, on useinkin kaikista surkein ja reppanoin omien tunteidensa julkituomisessa kahdenkeskisessä suhteessa. Usein naiset erottuaan tämmöisestä jännämiehestä, on sanoneet, ettei "mies ollut yhtään sellainen, miksi hänet kuvittelin!"
Tuo viestisi on pelkkää haukkumista ja rehvastelua, ei oikeaa keskustelua. Sinulla siis ei pitäisi olla vaikeuksia löytää naista, jos teoriasi pitää paikkansa.
Osoita tuosta rehvastelu? Missä kohti mahtailin ja kerskailin (=rehvastelu)?
Haukuit tuossa kaikki miehet jotka naisten parissa menestyvät aivan kelvottomiksi ja siinä samalla ylistät itseäsi. Samoin halvennat naisia kun kuvittelet (rehvastelet) ymmärtäväsi naisia paremmin mikä naisille on hyväksi. Luuletko rehvastelijoiden tajuavan itse, että ovat sellaisia?
Ui, loukkasinko "pahan pojan syndroomasta" kärsivän naisen herkkää sielua? Käy kerjäämässä anteeksi jossain lähipubissa. Kyllä sieltä sullekin oma juoppo löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö naisissa ole tylsiä?
Naiset vaan kyttää telkkaria. Minusta se on aika tylsää.
Mutta somessa vaikuttavat aktiivisilta ja upeilta :D
Naiset ovat parempia feikkaamaan. Niin ulkonäössään kuin tässä elämänsä ihanuudessakin.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se hiton hienoa odottaa jännämiestä reissuiltaan kotiin. Montako päivää ryyppyreissu tällä kertaa kesti, paljonko meni rahaa, soitteleeko perään kenties poliisi, velkojat vai toiset naiset. Noissa ryyppyreissuissa on vielä sekin, ettei niistä koskaan tiedä, milloin ne alkaa. Meneekö pipariksi yhteinen suunniteltu lomareissu, vaiko kenties anopin syntymäpäivät.
Se on naiselle mahtava hetki, kun jännämies krapulassa ja itku kurkussa tuhertaa anteeksipyyntöä ja lupaa rakastavansa ja lopettavansa huonon elämän. Sitä fiilistä ei tavallinen kiltti mies saa koskaan tehtyä.
Tuntuu että haaveilet kovasti saavasi tuollaisen miehen itsellesi. Kannattaa katsoa, jos lähistöltä löytyy tietynlainen baari.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun otin kiltin ja kunnollisen miehen, buustasi hän itsetuntonsa kanssani kuntoon (koska minä haluan häntä, haluaa muutkin) ja petti.
Yhtäkään miestä ei tähän talouteen enää tule.
Hei, ihan samantyylinen kokemus nuoruudesta. :D Minun jälkeen ei kiltille ja kunnolliselle nörttinuorukaiselle riittänyt yksi, vaan liehakoi useampaa tyttöä yht'aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltteys ja kunnollisuus ovat ominaisuuksia, jotka voi todeta vain pitkän ajan kuluessa suhteessa. Niitä ei näe ulospäin. Todella moni naisenhakkaaja on submissiivinen ja ulospäin kunnollisen oloinen, kohtelias vakitöissä käyvä ja tekee kotitöitä ym.
Useinhan kiltit ja kunnolliset miehet vetoavat siihen, että eivät hakkaa naisia eivätkä ryyppää. Tämä on siis heidän käsityksensä erityisen kiltistä ja kunnollisesta miehestä, ei pelkästään normaalista ihmisestä. Sitten voi useinkin paljastua, että naista ei ole hakattu siksi että naista ei ole koskaan ollut ja viinakin maistuu, koska yksinäisen miehen nyt on pakko saada jotain lohtua.
Niin, että kun on raitis niin siltikin on juoppo ja kun on juoppo, eikä ole ollut naista hakattavaksi, niin se on huonompi asia kuin olla avoimesti juoppo ja naisia hakkaava? Ok...
Nämä ajattelevat että heille tulee pisteet siitä että eivät ole naisia hakanneet, vaikka ei ole ollut tilaisuuttakaan. Juopoiksi he eivät miellä itseään, koska juominen johtuu vain naisettomuudesta ja loppuisi heti jos naisen löytäisi.
No mitäs jos en juo? En pisaraakaan? Minulla on varmaan jokin ongelma...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan nainen haluaa kilttiä miestä. Minä olen kiltti ja kunnollinen, mutta en ole naisille kelvannut edes kaveriksi. Jännämiehillä ja rentuilla kyllä vientiä riittää, mutta ei tällaisilla hiljaisilla ja tylsän rauhallisilla miehillä.
Jos kaiken maailman rentut tuntuvat kelpaavan ja sinä et, voisi miettiä mikä on syy. Hassua, että miehet ovat aina etsimässä syytä kelpaamattomuutensa hyvistä puolistaan. Toki, tekeväthän naisetkin samaa: "olen niin kaunis, älykäs ja itsevarma, että miehet eivät uskalla lähestyä".
Paskat. Et ole kuullut sanontaa; "Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten"? Aika harva nainen on osannut sitä sisäistää. Se rehvakkaan käytöksen omaava, öykkäröivä, viinaan menevä ja naisia naurattava mies, on useinkin kaikista surkein ja reppanoin omien tunteidensa julkituomisessa kahdenkeskisessä suhteessa. Usein naiset erottuaan tämmöisestä jännämiehestä, on sanoneet, ettei "mies ollut yhtään sellainen, miksi hänet kuvittelin!"
Tuo viestisi on pelkkää haukkumista ja rehvastelua, ei oikeaa keskustelua. Sinulla siis ei pitäisi olla vaikeuksia löytää naista, jos teoriasi pitää paikkansa.
Haukuit tuossa kaikki miehet jotka naisten parissa menestyvät aivan kelvottomiksi ja siinä samalla ylistät itseäsi. Samoin halvennat naisia kun kuvittelet (rehvastelet) ymmärtäväsi naisia paremmin mikä naisille on hyväksi. Luuletko rehvastelijoiden tajuavan itse, että ovat sellaisia?
Ui, loukkasinko "pahan pojan syndroomasta" kärsivän naisen herkkää sielua? Käy kerjäämässä anteeksi jossain lähipubissa. Kyllä sieltä sullekin oma juoppo löytyy.
Ihanko oikeasti olet kytännyt täällä 15 minuuttia päivittäen selaintasi 5 sekunnin välein, milloin tulee vastaus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on, et osaa lukea mistä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko oikeasti olet kytännyt täällä 15 minuuttia päivittäen selaintasi 5 sekunnin välein, milloin tulee vastaus?
No mitäs sinä sitten teet? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on, et osaa lukea mistä puhutaan.
Vastaat eri asiaan kuin kysytään. Miten pärjäät miesvihasi kanssa, noin niinkuin päivittäisessä elämässä?
kyllähän tuollainen mies olisi ihan kätevä lasten kasvatukseen. kävisi säännöllisesti töissä tuoten rahaa perheelle, ei lyö eikä käy viearaissa. lapsen isäksi taas valitaan joku kova jätkä, jolla on korkeat testoteronitasot.
Minä taas en ole koskaan kelpuuttanut muita kun kunnon miehiä. En ikipäivänä ottas mitään hunsvottia, joka ryyppää, makaa ja tekee mitä huvittaa.
Onneksi olenkin löytänyt miehen joka tekee oman osansa, niin työelämän puolella kun kotiaskareissa ja lasten hoitamisessa. Ei koskaan puhu epäkunnioittavasti vaan osaa rauhassa keskustella jos ongelmia tulee.
En suoraan sanoen ymmärrä miksi joku nainen tieten tahtoen ottaa itselleen luuserin? Tai vastavuoroisesti toisinkinpäin, miksi ykskään mies ottaisi luuseri akkaa, joka on patalaiska valittaja. Mutta elämän on valintoja täynnä..
Kunnolliset miehet ovat ainut vaihtoehto.
Kiltti ja kunnollinen mies ei ole se, joka saa rohkeutta siitä, että joku kaunis nainen on hänet kerran huolinut, jotta uskaltaa selän takana vokotella muita eikä kerro asioista puolisolleen. Aito kiltti ja kunnollinen mies osaa arvostaa suhdettaan ja sitä, että kotona on seksistä pitävä, nalkuttamaton asiallisesti kommunikoiva, hauska ja virkeä nainen. Mutta kun tämäkään ei riitä. mieluummin reilusti renttu kuin näennäisen kiltti ja kunnollinen, jonka pitää pönkittää itsetuntoaan muualta saamallaan huomiolla
Minulla on kiltti ja kunnollinen mies. Minulla oli onnea, kun löysin hänet jo teininä. Mies on hyvä puoliso, tosin laiskahko kotitöiden suhteen, ja todella hyvä isä lapsille.
Mies, joka katsoo toisia nenänvartta pitkin "naiset sitä ja tätä", puhuu miehistä alfauroksina, vaatii naiselta neitsyyttä mutta seksuaalista halukkuutta, pitää itseään perheen päänä tai muuten kuvittelee ansaitsevansa parempaa kohtelua mitä itse toisille tekee, ei todellakaan ole kiltti ja kunnollinen.
Miksi kiltin ja usein korostetustikin tylsän miehen pitäisi olla ykkösvaihtoehto naiselle, mistä tällainen illuusio on oikeastaan edes peräisin? Enkä tarkoita että naisen pitäisi valita joku ääliö sen sijaan, mutta sukupuolisuhteeseen kuuluu yleensä vauhti ja jännitys. Naisella on oikeus hakeutua elävän elämän pariin. Toki nainen saa myös määritellä sen ihan itse ja kokemus usein muuttaa käsityksiä. Mieskin on ihminen, eikä suorittaja automaatti. Mutta kiltti, avulias mies on usein tietämätön ja herättää aggressioita ympäristössä, jossa jokaiselta odotetaan tiettyä omalähtöistä latausta elämässään.
Kiltti ja kunnollinen pitää olla, mutta tietysti sen kanssa pitää synkata. Juoppoa hakkaajaa en huoli.