Perhehuolet estää suomen johdon työnteon
Tulisiko myös muiden alojen perheellisten päättäjien erota?
Kommentit (16)
Käsittämätöntä. Persujen sanoin: ei empatia kuulu politiikkaan.
Töihin siitä veroloiset.
Tule kertomaan mielipiteesi uudestaan sitten, kun sinulla on edes jompikumpi, työpaikka tai perhe.
Itsekin olen ollut vuosia työttömänä perhesyiden takia.
Vierailija kirjoitti:
Senkin loinen
Jep, myöskin biletys oli monesti herääkin pääministerin "perhe"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Senkin loinen
Perheeni menee työnteon edelle.
Vierailija kirjoitti:
Antoiko setä hieman hierontaa ja loppuelän lorvit sen varjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Senkin loinen
Perheeni menee työnteon edelle.
Toivottavasti et kuitenkaan maksattanut perhettäsi meidän veronmaksajien rahoilla. T. Kokoomus ja Persut
Joutuuko ministeri nyt työttömän 590 euron tuloille kun eroaa?
Minusta epärehellisiä kun lupaa hoitaa tehtävän vaikka tietää että oerhesyyt kuten vaimon syntymäpäivä estää työnteon.
Perhe menee ja pitääkin mennä aina kaiken edelle. Mutta vassarin täytyy tietysti kyseenalaistaa tämäkin. Toveri tahtoisi elää kuin hippikommuunissa ja perhearvot ahdistavat.
Tuskinpa on pelkällä omaishoitajan tuella lorvimassa kuukausikaupalla.
Vierailija kirjoitti:
Perhe menee ja pitääkin mennä aina kaiken edelle. Mutta vassarin täytyy tietysti kyseenalaistaa tämäkin. Toveri tahtoisi elää kuin hippikommuunissa ja perhearvot ahdistavat.
Tovereita ei haitannut bileiden meneminen työn edelle. Se oli täysin ymmärrettävää kuulemma.
Vierailija kirjoitti:
Ja jos ministerit skippaisivat perhejuttuja työntakia, niin osoittaisivat vain olevansa sydämettömiä ahneita kapitalisteja, joille edes perhe ei voi mitään. Vasentuneiden kanssa ei vain voi voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta epärehellisiä kun lupaa hoitaa tehtävän vaikka tietää että oerhesyyt kuten vaimon syntymäpäivä estää työnteon.
Keppiä näille laiskureille
Ikisinkku (tahtomattaan) taas äänessä