Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka nainen haluaa kiltin ja kunnollisen miehen?

Vierailija
17.01.2016 |

Ei varmaan kukaan. Itse en ole kunnollinen ja siksi minulla ollut naisia.

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva. En ole koskaan tavannut miestä ja ajatellut, että tuolla miehellä riittää varmasti paljon naisia, koska hän on niin kiltti/kunnollinen. Toisaalta olen tavannut useita miehiä, kenestä olen ajatellut, että tuolla riittää varmasti paljon naisia, koska hän on niin hyvä puhumaan, määrätietoinen, itsevarma, dominoiva, jämerä jne jne.

Kyllä se miehen jännyys tekee miehestä haluttavan, ei kiltteys tai kunnollisuus. Väkivaltarikollisella on aina nainen, toisin kuin hiljaisella lukutoukalla.

M51, järjen ääni

Vierailija
22/95 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispelko22 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naispelko22 kirjoitti:

Kiltti ja kunnollinen on yleensä myös tylsä. Kukapa nyt tylsän miehen haluaisi?

Terveisin Naispelko22

Kaipaan vähän perusteluja tälle väitteelle :) Miksi olisi tylsä?

Tuo oli vain lainaus siitä mitä muutamien naisten kirjoitukset ovat pitäneet sisällään, ei tässä ketjussa. Ja valitettavan tottahan se on, että kiltit ja kunnolliset miehet on arvossaan vasta sitten myöhemmällä iällä. Nuorena kaikki supliikkikusipäät saa lähes naisen kuin naisen ja sitä sitten kutsutaan naisten keskuudessa itsevarmuudeksi, sitten myöhemmin itketään miten miehet on kusipäitä.

Terveisin Naispelko22

Nykynaiset vaan kypsyvät liian myöhään. Itsellä oli tuo pelimiesten kanssa juokseminen alle 20 v ja sitten jo 21 v menin vihille kiltin ja kunnollisen taviksen kanssa ja olen edeleen (yli 40 v). Ne kaverit, jotka halusivat avioliittoon sitä säpinää, ovat jo ainakin kolmannella kierroksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ollut mieltynyt kiltteihin, kunnollisiin ja rauhallisiin. Niihin, jotka monen mielestä on varmasti tylsiä tyyppejä. Mutta valitettavasti joskus kiltti päältä ei olekaan sitä sisältä kun paremmin tutustuu. Paristakin ujosta, kiltin oloisesta nörttimiehestä on paljastunut ikäviä asioita.

Ensimmäinen osoittautui todella kaunaiseksi naisvihaajaksi, joka ei suostunut ollenkaan näkemään minua sellaisena kuin olen, vaan vain omien stereotyyppiensä läpi. Olin hänestä sukupuoleni takia lompakkoloisimaan pyrkivä (tienaan hyvin enkä ole koskaan odottanut miehen maksavan minulle mitään), kusettaja, sellainen joka lasta tehdessäkin tekisi oikeasti sen lapsen jonkun alfauroon kanssa ja pistäisi hänet tietämättään maksamaan jne. 

Toinen olikin sitten alkoholiin taipuvainen ja juovuksissa väkivaltainen. Alkoholia oli kai alkanut juoda yksinäisyyteen, ja oli jo selvästi riippuvainen tissuttelustaan. Selvinpäin ihana ihminen, mutta muuttui täysin kännissä niin että pelkäsin häntä. Yritti lopettaa takiani juomisen, mutta sortui aina uudestaan, joten minä luovuin toivosta ja laitoin suhteen poikki.

Vierailija
24/95 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä!

Vierailija
25/95 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies ei ota naistaan yllättäen vaatekaapissa takaapäin kuin ryöväri. Merkittävä puute.

Sellaiselle, joka ottaa yllättäen vaatekaapissa takaapäin kuin ryöväri, on oma nimityksensäkin. Olet varmaan kuullut puhuttavan raiskareista.

Tai jos mies ymmärtää lopettaa naisen pyynnöstä niin sitten siitä saa lukea kuvauksen AV:lla otsikolla "Mieheni on sika".

Vierailija
26/95 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on se kiltti ja kunnollinen. Aion pitää.

Vierailija
27/95 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin haluan kiltin Mielummin kuin kusipäämulkeron!!

Vierailija
28/95 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Ja minulla on vihdoinkin sellainen kaikkien ongelmaisten ilkiöiden jälkeen.

Vierailija
29/95 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kiltti ja tunnollinen mies, ja varmasti monelle naiselle kelpaa kiltti ja tunnollinen mies. Tosin yleensä netissä itkevä "kiltti ja kunnollinen" mies on kaikkea muuta.

Vierailija
30/95 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ilmoittaa täällä haluavansa kiltin ja kunnollisen miehen. Tässä yksi kiltin ja kunnollisen miehen stereotypiaan sopiva.

Plussapuolet:

- käyn säännöllisesti töissä, "tuon palkan kotiin", en tuhlaa

- tarjoan lämpöä, läheisyyttä, ymmärtämystä, halauksia, suukkoja, hellyyttä, huomioin pikku lahjoin ja tuon myös kukkia aika ajoin

- en juo, en polta, en ravaa jatkuvasti kavereilla enkä harrastuksissa

- omistaudun perheelleni, teen kotitöitä, kannan vastuuta, rakastan lastani, pidän ylipäätään lapsista ja eläimistä

- olen mielestäni hyvä keskustelija, kohtuullisen fiksu, koulutettu

Miinuspuolet:

- aika ajoin valitan, narisen, olen "tuulella käypä", minulla on "mieskuukautiset", stressinsietokyky huono, univaikeuksia, vatsakipuja

- olen herkkä, voivotteleva, "miesflunssia" sairasteleva

- seksuaalisesti alisuoriutuja, sängyssä epämiehekäs, aina välillä "pää kipeä"

- treenaamaton kroppa, "laihaläski", epäaktiivinen

- luen kirjoja, kuuntelen klassista kuulokkeilla, en siedä voimakasta hälyä, kovaäänistä musiikin ja TV:n kuuntelua enkä muutenkaan riehakasta elämää

- melko epäsosiaalinen, kartan etenkin yökylään menoa, isoja ihmisporukoita, juhlissa kyllästyn nopeasti, varsinkin jos muut ovat humalassa

- huono "miesten töissä"

Niin, miltäpä tällainen vaihtoehto kuulostaa?

Vieläkö itseäsi kiinnostaisi?

Onneksi vaimoa jaksaa kiinnostaa, eikä ole kuulemma pihalle heivaamassa :)

Vierailija
31/95 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiljainen ja kunnollinen mies ei kelpaa naismarkkinoilla. Kovaääniset ja puheliaat baareissakin kiinnostaa naisia enemmän. Sitten samat naiset myöhemmin itkee täällä kun mies ryyppää ja pettää. 

Minulla on kiltti, kunnollinen, kovaääninen ja puhelias mies. 

Vierailija
32/95 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M34 kirjoitti:

Moni ilmoittaa täällä haluavansa kiltin ja kunnollisen miehen. Tässä yksi kiltin ja kunnollisen miehen stereotypiaan sopiva.

Plussapuolet:

- tarjoan lämpöä, läheisyyttä, ymmärtämystä, halauksia, suukkoja, hellyyttä, huomioin pikku lahjoin ja tuon myös kukkia aika ajoin

- omistaudun perheelleni, teen kotitöitä, kannan vastuuta, rakastan lastani, pidän ylipäätään lapsista ja eläimistä

Miinuspuolet:

- aika ajoin valitan, narisen, olen "tuulella käypä", minulla on "mieskuukautiset", stressinsietokyky huono, univaikeuksia, vatsakipuja

- luen kirjoja, kuuntelen klassista kuulokkeilla, en siedä voimakasta hälyä, kovaäänistä musiikin ja TV:n kuuntelua enkä muutenkaan riehakasta elämää

- melko epäsosiaalinen, kartan etenkin yökylään menoa, isoja ihmisporukoita, juhlissa kyllästyn nopeasti, varsinkin jos muut ovat humalassa

- huono "miesten töissä"

Suurin osa miinuksista ei pidä paikkansa mieheni kohdalla.

Vierailija
33/95 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M34 kirjoitti:

Plussapuolet:

Miinuspuolet:

- huono "miesten töissä"

Oot varmaan mun mies! Vähän tylsää seuraa, mutta ainakin luotettava ja ei tarvi katsella kännäilyä. :)

Vierailija
34/95 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan renttumiehellä on aina nainen tai useampi kierroksessa ja itse en edes muista mikä vuosi se oli kun tapailin yhtä naista vakavammin. Luultavasti se oli 2010 tai 2011. Miten muututaan rentuksi?

Vierailija
35/95 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikan renttumiehellä on aina nainen tai useampi kierroksessa ja itse en edes muista mikä vuosi se oli kun tapailin yhtä naista vakavammin. Luultavasti se oli 2010 tai 2011. Miten muututaan rentuksi?

Alkoholista saa itsevarmuutta ja asiat tuntuvat luistavan. Moni nainen haluaa alkoholistin, että saavat hänet sitten rakkaudella parantaa.

Vierailija
36/95 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Kiltti ja kunnollinen kun ei (ainakaan meidän perheessä) ole synonyymi tylsälle:)

Mun mies on huomaavainen arjessa, arvostava, rakastava ja äärettömän lojaali. Ei ole koskaan tarvinnut keskustella lastenhoidosta tai kotitöistä, kaikki on tehty rintarinnan - 2 taloakin. Mies huomaa heti jos olen uupunut ja hoitaa kauppareissut, lasten kuljetukset harrastuksiin jne. Pyytämättä.

Toisaalta hän on työssään arvostettu, johtoasemassa, napakka ja määrätietoinen, kunnianhimoinen ja oikeudenmukainen. Ylittää tavoitteet yhä uudelleen, korjaa epäkohdat ja uudistaa asioita empimättä.

Ystäväpiirin hauskuuttaja, ideanikkari ja hullujenkin ideoiden suunnittelija ja toteuttaja. Aina valmis kaikkeen hauskaan:) Eikä siihen tarvita edes alkoholia.

Meillä on elämässä actionia ja naurua joka päivä:D Hyväntahtoista ja ketään loukkaamatonta hassuttelua. Paljon sosiaalista elämää.

Ja 10 - kyllä muuten ottaa... tai keittiön saarekkeella, työpaikan toimistonpöytää vasten.... sormipeliä yölennolla....

Vierailija
37/95 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan löytyy sellaisia pariskuntia, jossa molemmat ovat kilttejä, kunnollisia, rauhallisia ja tykkäävät elää tasaista elämää yhdessä. Se voi olla molemmin puoleinen helpotus, ettei tarvi edes yrittää esittää haluavansa muuta. Ja molemmat voi nauttia vaikka yhteisistä hetkistä toisen kainalossa kirjaa lukien. Jos siis tarkoittaa kiltin ja kunnollisen lisäksi myös hyvin tasaista ja rauhallista ja kotona viihtyvää.

Vierailija
38/95 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M34 kirjoitti:

Plussapuolet:

Miinuspuolet:

- huono "miesten töissä"

Surkea tuo kohta "tuo palkan kotiin". Joku mies siis pitää sitä niin hienona juttuna, että se on mainittava ensimmäisenä positiivisena asiana. Lisäksi se on todella alentuva ja puolisoa halventava ilmaus.

Vierailija
39/95 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla monelle kiltille ja kunnolliselle miehelle järkytys, jos kiltti ja kunnollinen nainen kiinnostuisi. Pehmeä, pyöreä, villasukat aina jalassa ja marimekko-yöpaita. Puheenaiheina lasten hankinta ja pullareseptit.

Vierailija
40/95 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M34 kirjoitti:

Plussapuolet:

Miinuspuolet:

- huono "miesten töissä"

Surkea tuo kohta "tuo palkan kotiin". Joku mies siis pitää sitä niin hienona juttuna, että se on mainittava ensimmäisenä positiivisena asiana. Lisäksi se on todella alentuva ja puolisoa halventava ilmaus.

Sanonta? Tarkoittanee sitä, että rahat menee yhteiseen käyttöön, ei omiin ostoksiin tai hankintoihin, tuhlattavaksi baareissa jne.