Kuka nainen haluaa kiltin ja kunnollisen miehen?
Ei varmaan kukaan. Itse en ole kunnollinen ja siksi minulla ollut naisia.
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Hiljainen ja kunnollinen mies ei kelpaa naismarkkinoilla. Kovaääniset ja puheliaat baareissakin kiinnostaa naisia enemmän. Sitten samat naiset myöhemmin itkee täällä kun mies ryyppää ja pettää.
En halua kovaäänistä. Pidän hiljaisista. Sellainen on miesystäväni. Mutta hän ei ole iltaisin baarissa, vaan sängyssä kanssani.
Aina syytetään, että naiset haluaa jännämiehiä, mutta miehetkin haluaa jännänaisia!
En itse nuorempana ollut lainkaan kiltti enkä kunnollinen, vaan kova juhlimaan, flirtti, supersosiaalinen, ilkikurinen ja melko ailahtelevainen tuuliviiri. Arvatkaapa, pyörikö ympärilläni miehiä? No pyöri! Koko ajan! Outoa oli, että valtaosa minua lähestyvistä miehistä oli sellaisia hissukkatyyppejä, jotka ilmeisesti ihastuivat kuplivaan energiaani. Kohtelin ihailijoita ihan miten sattuu, mikä tuntui vain lisäävän ihailun määrää. Halusin miehestä haastetta, halusin seikkailua, halusin nauraa, enkä kiinnostunut niistä, jotka olivat vastakohtiani. Sen sijaan hiljaisemmat ja rauhallisemmat tyttökaverini olisivat kyllä kiinnostuneet, mutta he jäivät usein täysin huomiotta. Rauhalliset ja kiltit miehet! Miksi piiritätte jännätyttöjä, ettekä huomaa niitä itsellenne sopivampia ?
Ps. Nyt olen 30v, rauhoittunut ja avoliitossa. Mieheni on karismaattinen mutta kuitenkin kunnollinen ja kiltti.
Kyllä minä haluan miehen joka hieroo jalkoja, hartioita ja antaa naiselle orgasmeja. Sellaiselle haluaa itsekin olla hyvä. Mutta jos sellainen osoittautuukin huijariksi niin Se on oksat pois. Ja miehen ei pidä olla alistuvainen muita ihmisiä kohtaan. Ei saa olla muiden potkupallo. Mutta täytyy olla eläin ja lapsirakas.
Mulla on kiltti ka kunnollinen, ja en ikinä vaihtais :)
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan nainen haluaa kilttiä miestä. Minä olen kiltti ja kunnollinen, mutta en ole naisille kelvannut edes kaveriksi. Jännämiehillä ja rentuilla kyllä vientiä riittää, mutta ei tällaisilla hiljaisilla ja tylsän rauhallisilla miehillä.
Kiltti ja tylsä ei ole synonyymeja, voisiko vika olla siinä?
Kiltit miehet voi olla hauskoja, rentoja, huvittelunhaluisia, puheliaita, aikaansaavia. Tylsä nyhjää kotosalla eikä saa aloitettua oikein mitään, ei ole spontaania hauskanpitoa koskaan eikä viitsitä tehdä mitään
Ensin täytyy määritellä se kunnollinen ja kiltti. Yleensä itsensä kiltiksi ja kunnolliseksi leimaava mies on kaikkea muuta. Omasta mielestään varmasti silti paras ja siksi ei saa seuraa. Voisiko joku nainen määritellä täällä sen kunnollisen ja kiltin? En oikein tiedä mitä siihen sisältyy.
Mies26v
Minä, ja onnekseni olen sellaisen löytänyt. Vielä yli kymmenen vuoden jälkeenkin se ottaa syliin ja sanoo, että meillä on hyvä elämä 💑
Mistä lähtien kiltti ja kunnollinen on alkanut tarkoittaa katkeraa sovinistia? Sellaisia ainakin kaikki netissä kiltiksi ja kunnolliseksi itseään mainostavat tuntuvat olevan. Oma mieheni sen sijaan on aidosti kiltti ja kunnollinen, joten hänen ei tarvitse erikseen mainita, ettei petä, ryyppää, hakkaa tms., sillä nuo ovat itsestäänselvyyksiä.
M34 kirjoitti:
Miinuspuolet:
- aika ajoin valitan, narisen, olen "tuulella käypä", minulla on "mieskuukautiset", stressinsietokyky huono, univaikeuksia, vatsakipuja
- olen herkkä, voivotteleva, "miesflunssia" sairasteleva
- seksuaalisesti alisuoriutuja, sängyssä epämiehekäs, aina välillä "pää kipeä"
- treenaamaton kroppa, "laihaläski", epäaktiivinen
- luen kirjoja, kuuntelen klassista kuulokkeilla, en siedä voimakasta hälyä, kovaäänistä musiikin ja TV:n kuuntelua enkä muutenkaan riehakasta elämää
- melko epäsosiaalinen, kartan etenkin yökylään menoa, isoja ihmisporukoita, juhlissa kyllästyn nopeasti, varsinkin jos muut ovat humalassa
- huono "miesten töissä"
Niin, miltäpä tällainen vaihtoehto kuulostaa?
Vieläkö itseäsi kiinnostaisi?
Aika homolta kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ollut 22 vuotta yhdessä kiltin ja tunnollisen miehen kanssa, lisäksi hän on päihteetön. Silloin tavattiin skeittausrampilla ja lähdettiin reppureissaamaan sinne, tänne ja tuonne. Maailmaa on nähty paljon yhdessä ja lasten kanssa nyttemmin. Eilen tultiin skutsista, oltiin neljä päivää siellä teltalla.
En sanois, että meidän elämä on ollut mitenkään tylsää.
Telttailu ja reppureissaaminen ovat tappotylsää. Motocrossia telkkarista ja kaljaa sohvalla pitäisi riittää. Rasittavaa suorittamista tämä nykyaika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö naisissa ole tylsiä?
Naiset vaan kyttää telkkaria. Minusta se on aika tylsää.
Mutta somessa vaikuttavat aktiivisilta ja upeilta :D
Naiset ovat parempia feikkaamaan. Niin ulkonäössään kuin tässä elämänsä ihanuudessakin.
Viesti 66 ja totuus tulee automaatista. Näiden itsetunto-ongelmien kanssa painivat miehet eivät näytä ymmärtävän sitä, ettei naiset ole poikkeus. Joskus joku superkaunis nainen voi omata erittäin huonon itsetunnon. Olen nähnyt sen monesti, mutten osaa auttaa kumpaakaan sukupuolta itsetunto-ongelmissa.
Kiltti mies on suhteessa hyvä turva ja tasapainoinen, mutta kyllä miehestä hakee tietynlaista saalistajaakin. Sellainen, joka ottaa kyselemättä. Treffailen itse satunnaisia miehiä nettideiteissä viimeisen eron jälkeen. Melko innokkaita poikia kyllä löytää kun hakee suorasanaisesti. Tämä k18,mutta antaa vähän kuvaa http://aijaa.com/VYFSsK
Työkaverillani on kiltti ja kunnollinen mies joka vielä tienaa hyvin. Leikkii kotona täydellistä pikkuvaimoa, käy välillä viikonloppuisin panetuttamassa itseään luonani. Viime viikonlopulla panin korkkasin työkaverini pyllyn.