Kuka nainen haluaa kiltin ja kunnollisen miehen?
Ei varmaan kukaan. Itse en ole kunnollinen ja siksi minulla ollut naisia.
Kommentit (95)
Tää on taas näitä. Itseään kiltteinä mainostavat miehet ovat 99,9 % aina jotain ihan muuta. Eivät ehkä fyysisesti väkivaltaisia, koska harvemmin millään tasolla "fyysisiä", mutta todella ilkeitä ja sarkastisia.
Tuskin kukaan nainen haluaa kilttiä miestä. Minä olen kiltti ja kunnollinen, mutta en ole naisille kelvannut edes kaveriksi. Jännämiehillä ja rentuilla kyllä vientiä riittää, mutta ei tällaisilla hiljaisilla ja tylsän rauhallisilla miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan nainen haluaa kilttiä miestä. Minä olen kiltti ja kunnollinen, mutta en ole naisille kelvannut edes kaveriksi. Jännämiehillä ja rentuilla kyllä vientiä riittää, mutta ei tällaisilla hiljaisilla ja tylsän rauhallisilla miehillä.
Jos kaiken maailman rentut tuntuvat kelpaavan ja sinä et, voisi miettiä mikä on syy. Hassua, että miehet ovat aina etsimässä syytä kelpaamattomuutensa hyvistä puolistaan. Toki, tekeväthän naisetkin samaa: "olen niin kaunis, älykäs ja itsevarma, että miehet eivät uskalla lähestyä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaiken maailman rentut tuntuvat kelpaavan ja sinä et, voisi miettiä mikä on syy. Hassua, että miehet ovat aina etsimässä syytä kelpaamattomuutensa hyvistä puolistaan. Toki, tekeväthän naisetkin samaa: "olen niin kaunis, älykäs ja itsevarma, että miehet eivät uskalla lähestyä".
Paskat. Et ole kuullut sanontaa; "Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten"? Aika harva nainen on osannut sitä sisäistää. Se rehvakkaan käytöksen omaava, öykkäröivä, viinaan menevä ja naisia naurattava mies, on useinkin kaikista surkein ja reppanoin omien tunteidensa julkituomisessa kahdenkeskisessä suhteessa. Usein naiset erottuaan tämmöisestä jännämiehestä, on sanoneet, ettei "mies ollut yhtään sellainen, miksi hänet kuvittelin!"
Kiltteys ja kunnollisuus ovat ominaisuuksia, jotka voi todeta vain pitkän ajan kuluessa suhteessa. Niitä ei näe ulospäin. Todella moni naisenhakkaaja on submissiivinen ja ulospäin kunnollisen oloinen, kohtelias vakitöissä käyvä ja tekee kotitöitä ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskat. Et ole kuullut sanontaa; "Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten"? Aika harva nainen on osannut sitä sisäistää. Se rehvakkaan käytöksen omaava, öykkäröivä, viinaan menevä ja naisia naurattava mies, on useinkin kaikista surkein ja reppanoin omien tunteidensa julkituomisessa kahdenkeskisessä suhteessa. Usein naiset erottuaan tämmöisestä jännämiehestä, on sanoneet, ettei "mies ollut yhtään sellainen, miksi hänet kuvittelin!"
Tuo viestisi on pelkkää haukkumista ja rehvastelua, ei oikeaa keskustelua. Sinulla siis ei pitäisi olla vaikeuksia löytää naista, jos teoriasi pitää paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Kiltteys ja kunnollisuus ovat ominaisuuksia, jotka voi todeta vain pitkän ajan kuluessa suhteessa. Niitä ei näe ulospäin. Todella moni naisenhakkaaja on submissiivinen ja ulospäin kunnollisen oloinen, kohtelias vakitöissä käyvä ja tekee kotitöitä ym.
Useinhan kiltit ja kunnolliset miehet vetoavat siihen, että eivät hakkaa naisia eivätkä ryyppää. Tämä on siis heidän käsityksensä erityisen kiltistä ja kunnollisesta miehestä, ei pelkästään normaalista ihmisestä. Sitten voi useinkin paljastua, että naista ei ole hakattu siksi että naista ei ole koskaan ollut ja viinakin maistuu, koska yksinäisen miehen nyt on pakko saada jotain lohtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo viestisi on pelkkää haukkumista ja rehvastelua, ei oikeaa keskustelua. Sinulla siis ei pitäisi olla vaikeuksia löytää naista, jos teoriasi pitää paikkansa.
Osoita tuosta rehvastelu? Missä kohti mahtailin ja kerskailin (=rehvastelu)?
Jännämiehet on aktiivisia naisten suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useinhan kiltit ja kunnolliset miehet vetoavat siihen, että eivät hakkaa naisia eivätkä ryyppää. Tämä on siis heidän käsityksensä erityisen kiltistä ja kunnollisesta miehestä, ei pelkästään normaalista ihmisestä. Sitten voi useinkin paljastua, että naista ei ole hakattu siksi että naista ei ole koskaan ollut ja viinakin maistuu, koska yksinäisen miehen nyt on pakko saada jotain lohtua.
Niin, että kun on raitis niin siltikin on juoppo ja kun on juoppo, eikä ole ollut naista hakattavaksi, niin se on huonompi asia kuin olla avoimesti juoppo ja naisia hakkaava? Ok...
Riippuu ihmisestä, minkä näkee itselleen tylsäksi kumppaniksi. Itse tykkään keskustella kaikenlaisista asioista loputtomiin niin on hyvä jos mies on monipuolisesti kiinnostunut ympäröivästä maailmasta ja ihmisistä ja tykkää lukemisesta. Minulle tylsä ihminen olisi sellainen, joka tekee paljon kaikkea, mutta ei välitä niin keskustella kaikesta. Itse varmaan olen tylsä sellaisten ihmisten mielestä, jotka haluavat olla koko ajan menossa ja tehdä paljon kaikenlaisia asioita, sillä itse en ole niin menevä.
Itse olen ollut 22 vuotta yhdessä kiltin ja tunnollisen miehen kanssa, lisäksi hän on päihteetön. Silloin tavattiin skeittausrampilla ja lähdettiin reppureissaamaan sinne, tänne ja tuonne. Maailmaa on nähty paljon yhdessä ja lasten kanssa nyttemmin. Eilen tultiin skutsista, oltiin neljä päivää siellä teltalla.
En sanois, että meidän elämä on ollut mitenkään tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Eikö naisissa ole tylsiä?
On!
Vierailija kirjoitti:
Kiltti mies ei ota naistaan yllättäen vaatekaapissa takaapäin kuin ryöväri. Merkittävä puute.
Kun ryöväri laittaa vaatekaapista hautajaisiin puvun päälle, on siinä spermatahroja.
Vierailija kirjoitti:
Eikö naisissa ole tylsiä?
Naiset vaan kyttää telkkaria. Minusta se on aika tylsää.
Vierailija kirjoitti:
ainakin itse haluan olla uskollisen miehen kanssa, mutta elämässä pitää olla actionia. Tykkään matkustella, sekä yksin että yhdessä. Tavata kavereita, käydä taidenäyttelyissä, brunsseilla, harrastaan, opiskella jne. Liian usein kunnollinen mies haluaa vain tönöttää kotona. Sellainen ei kiinnosta.
Pöh. Et selvästikään ole tavannut mun miestä - hyvä niin!
Minä haluan kiltin ja kunnollisen, ja sellainen minulla on :) ja on ihanaa. Ennen roikuin rentuissa, kunnes tajusin lopettaa sen. Nyt saa antaa ja vastaanottaa rakkautta vapaasti!
Huoh, jos olisin fiksu, valitsisin kiltin ja kunnollisen. Mutta minkä omalle luonnolleen voi.