Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osallistuuko kissasi öisiin kissojenkokouksiin?

Vierailija
16.01.2016 |

Miten on.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koska siellä ei saa nukkua ja kissani 16v sanoo että ne on niitä nuorten vouhotuksia.

Vierailija
22/29 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen että kokoontuvat täällä meillä, kun kamala ralli ja mouruaminen kuuluu öisin ja aamulla matot on rullalla ja kissa nukkuu päivät.

Matot rullalla XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koska siellä ei saa nukkua ja kissani 16v sanoo että ne on niitä nuorten vouhotuksia.

Niin, ne teiniangstit kokoustavat EVVK

Vierailija
24/29 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskovat kaiken mitä mainoksissa sanotaan, ja sitten pitää olla jos minkäkin merkkistä tarjottavaa.

Hih sinipallasta. Seuraavaksi pitää ruoka tarjota kalakuvioisilta lautasilta.

Siis mitä? Ettekö te tarjoile kalakuvioisilta astioilta? Onko mua siinäkin huijattu.

Vierailija
25/29 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä taas omistaja jota taitava kissa on onnistunut naruttamaan.Tämän kaltaisia asioita ne siellä kokouksissaan varmasti pohtivat ja sopivat.

Vierailija
26/29 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kerrran nuorena nähnyt tuollaisen oikean kissakokouksen maaseudulla. Oli iltahämärä loppukeväällä ja ajelin erään peltoaukean ohii. Pellolla oli reilut parikymmentä kissaa istuskellen pienin välimatkoin mutta selvästi ikään kuin ryhmässä. Jotenkin aika aavemaista. Harmi ettei silloin vielä ollut kameroita puhelimissa...

Vierailija
27/29 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin kissa nukkuu äitin (=minä) jalkopäässä kiltisti illasta aamuviiteen. Sitten hänelle tulee kyllä tarve saada ruokaa, mennä ulos, päästä sisään jne.

Vierailija
28/29 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tässä taas omistaja jota taitava kissa on onnistunut naruttamaan.Tämän kaltaisia asioita ne siellä kokouksissaan varmasti pohtivat ja sopivat.

Yksi taktiikka on, että kieltäydytään syömästä ollenkaan, jos ei ole tarpeeksi kallista. Istutaan ja tuijotetaan design-tarjoiluastiaa, niin että orja huomaa. Seuraavassa vaiheessa pusketaan orjan koipia, tarkoituksena saada orja kumartumaan ja sivelemään upeata turkkia. Orja huumaantuu ja kipittää kauppaan, ostaa naksuja, Shebaa ja kanaa. Orja laittaa kanan uuniin ja pääruokaa odotellessa voi mauskutella vähän Shebaa. Syödään kana ja sitten tuutimaan. Orja voi pitää taukoa ja juoda vaikka kahvia, kunhan on hiljaa.

Vierailija
29/29 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yksi ragdoll ja kaksi maatiaista sisäkissoina , ja joka ilta on "iltaravit"

Kissat ravaa yläkertaan ja takaisin alas, että töminä vaan kuuluu.

Nukkumaan mennesä toki rauhoittuvat, mutta ahdasta meinaa välillä olla, kun kolme kissaa nukkuu sängyssä.

Olen asian sisäistänyt siten, että jos otan lemmikkejä, niin myös hoidan ne, ja jos kissat haluaa nukkua sängyssä, niin se sopii minulle.