Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada mies tiskaamaan?

Vierailija
16.01.2016 |

Vinkkejä. Itse olen hoitanut kolmen vuoden ajan lähes kaikki tiskit. Nyt haluaisin, että avopuolisonikin tiskaisi. Olen nalkuttanut joo, ei tehoa. Nyt tiskipöytä täynnä likaisia astioita ja kädet syyhyää, mutta ei, mä en luovuta. Ei ole kiva tunne kun siivoaa tiskipöydän ja kun tulee iltavuorosta kotiin, tiskipöytä täynnä tiskejä. Mieheni on muuten maailman kivoin, mutta tämä ärsyttää suunnattomasti :(

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostakaa tiskikone.

Varsinkin nyt kannattaa viimeistään kun sähköä säästettävä. Loppuu lotraaminen kuumalla vedellä.

Ja vaikka kuinka olisi kaukolämpö niin ei sekään vesi lämpiää pyhällä hengellä.

Kaukolämpö kuuluu vuokraan meillä, vesi on ilmaista.

Ei muuten ole vesi ilmaista. Se voi olla sinulle maksutonta, mutta ilmaista se ei ole. Joku sen sinunkin lotraamisesti maksaa.

t. eri

Joo ja minä maksan veroilla aika monen lotraamiset joten ei kiinnosta.

Miksi luulet, että sinun verosi kiinnostaisivat ketään? Aika suuri osa meistä maksaa veroja. Ei siinä ole mitään ihmeellistä. 

Vierailija
42/61 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpiiskalla uhkailu auttaa jukuripäisimpäänkin mieheen. Todettu on! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti pitäs sille miehelle hommata sellanen kotityökalenteri johon saa aina tarran kun on tiskannut tai tehnyt jotain muuta. Ja 10 tarran jälkeen luvassa jotain erikoisempaa makkarissa. Toimiskohan se?

Meillä ainakin toimii, mutta aina kun olen tuonut esille asian palstalla olen saanut vihat niskaan muilta käyttäjiltä.

Meillä mies tiskaa, tekee ruuat ja imuroi. Minulle jää pyykit ja 10min poskihoidot kerran viikossa. Mun mielestä ihan hyvä sopimus. Jostain syystä palstalaisia raivostuttaa.

Ei raivostusta. Herättää lähinnä sääliä, kun et ole saanut aikuista miestä, vaan on pitänyt tyytyä pikkupoikaan. 

Miten niin? Ihan hyvä mies on. Hymyilee ja on kohtelias. Puhuakkin osaa ja ei juo tai hakkaa.

Millainen mies pitäisi olla? Sellainen joka ei tykkää kun sitä hyväilee?

Vierailija
44/61 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei osaa tiskata mutta tiski ne osaa tehdä.

Vierailija
45/61 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti pitäs sille miehelle hommata sellanen kotityökalenteri johon saa aina tarran kun on tiskannut tai tehnyt jotain muuta. Ja 10 tarran jälkeen luvassa jotain erikoisempaa makkarissa. Toimiskohan se?

Meillä ainakin toimii, mutta aina kun olen tuonut esille asian palstalla olen saanut vihat niskaan muilta käyttäjiltä.

Meillä mies tiskaa, tekee ruuat ja imuroi. Minulle jää pyykit ja 10min poskihoidot kerran viikossa. Mun mielestä ihan hyvä sopimus. Jostain syystä palstalaisia raivostuttaa.

Ei raivostusta. Herättää lähinnä sääliä, kun et ole saanut aikuista miestä, vaan on pitänyt tyytyä pikkupoikaan. 

Miten niin? Ihan hyvä mies on. Hymyilee ja on kohtelias. Puhuakkin osaa ja ei juo tai hakkaa.

Lopetahan jo. Ei ole edes hauska tuo sinun provosi. 

Vierailija
46/61 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää suurempi ongelma!

Vierailija
47/61 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanoin. Vihaa tulee taas kun asiasta puhuu täällä. Erikoista että sinua häiritsee näin paljon se miten meidän kotona tehdään asiat.

Vierailija
48/61 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanoin. Vihaa tulee taas kun asiasta puhuu täällä. Erikoista että sinua häiritsee näin paljon se miten meidän kotona tehdään asiat.

Voi lapsipieni. Ei kannata käyttää sanoja, joiden merkitystä et ymmärrä. Tuo kommentti ei ollut vihaa nähnytkään. Et kestäisi sitä, jos sinulle oikeasti vihainen olisin. 

Vierailija
49/61 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi lapsipieni. Ei kannata käyttää sanoja, joiden merkitystä et ymmärrä. Tuo kommentti ei ollut vihaa nähnytkään. Et kestäisi sitä, jos sinulle oikeasti vihainen olisin. 

Toisin kuin sinä niin minä en ota itseeni jos joku internetissä on kanssani eri mieltä.

Kovat on luulot itsestäsi.

Vierailija
50/61 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää ketkä käskee ostamaan tiskikoneen, ei sitä joka keittiöön noin vaan saa. Minullakin se vaatisi uudet alakaapit ja kapeamman tiskialtaan. Kun sehän pitää olla vesipisteen vieressä, eli ei oikein voi eri puolelle keittiötä laittaa. Ja tuo missä on tiskiallas, on aika kapea seinusta ja kaapisto pitäisi myös vaihtaa, että mahtuisi. Keittiöremontin kyllä teen ja silloin kone siihen laitetaan. Meillä ei tosin tarvitse tapella tiskeistä, kun olen sinkku ja lapsetkin osaa omat lautaset jo tiskata.

Vierailija
51/61 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miesten kuulu tehdä kotitöitä, koska ne kuuluu naisten tehtäväksi.

Näin nähtävästi mun eksä ajatteli. Viimein ostin omilla rahoilla tiskikoneen asennuksineen. Kun äijä tuli kotiin niin naama oli norsun v... Samoin ostin toisen telkkarin, niin loppui se kanavien vaihtelu nenän edessä.

Vierailija
52/61 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei osaa tiskata mutta tiski ne osaa tehdä.

Pariskunnat täydentävät toisiaan.

Vierailija
53/61 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siveysvyöllä saa miehen tottelemaan. Todettu on ;)

Vierailija
54/61 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miesten kuulu tehdä kotitöitä, koska ne kuuluu naisten tehtäväksi.

Näin nähtävästi mun eksä ajatteli. Viimein ostin omilla rahoilla tiskikoneen asennuksineen. Kun äijä tuli kotiin niin naama oli norsun v... Samoin ostin toisen telkkarin, niin loppui se kanavien vaihtelu nenän edessä.

Hölmö mies. Mä ostin pikkutelkun lavuaarin viereen.

Vierailija
55/61 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta tiskikone.

Kerro toki, että mistä saa semmoisen tiskikoneen, joka hakee itse ne astiat, putsaa, järjestelee, laittaa koneen päälle, laittaa astiat kaappiin, siistii ja huoltaa koneen?

Vierailija
56/61 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tiskaamatta. Kyllä mies havahtuu siinä vaiheessa, kun keittiössä on tiskivuori, eikä puhtaita astioita. Sitten kun mies kysyy, asiasta, niin kohautat vain hartioitasi, etkä vastaa.

Vierailija
57/61 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta tiskikone.

Kerro toki, että mistä saa semmoisen tiskikoneen, joka hakee itse ne astiat, putsaa, järjestelee, laittaa koneen päälle, laittaa astiat kaappiin, siistii ja huoltaa koneen?

Pitäskö sen miehen laittaa sitte se kone päälle kun on tekninenkin.

Vierailija
58/61 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä tiskaamatta. Kyllä mies havahtuu siinä vaiheessa, kun keittiössä on tiskivuori, eikä puhtaita astioita. Sitten kun mies kysyy, asiasta, niin kohautat vain hartioitasi, etkä vastaa.

Passiivisagressiivisuus on henkistä väkivaltaa. Vai onko se vain sillon kun mies sitä tekee?

Mielummin tekee kuten sanoit, mutta ei siinä olkien kohautuksia tarvita provokaatioksi, vaan puhetta.

Vierailija
59/61 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyl se nalkutuksen pitää auttaa, nalkuta vielä enempi, mä aina nalkutan ja lopulta se sika ymmärtää.

Vierailija
60/61 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiseen puolisoon ei auta mikään muu kuin erilleen muutto. Itse kadun ainoastaan sitä etten aikaisemmin ottanut eroa. Uuden puolison kanssa on helppo sopia asioista ja vastuut jakautuu tasapuolisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme