Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada mies tiskaamaan?

Vierailija
16.01.2016 |

Vinkkejä. Itse olen hoitanut kolmen vuoden ajan lähes kaikki tiskit. Nyt haluaisin, että avopuolisonikin tiskaisi. Olen nalkuttanut joo, ei tehoa. Nyt tiskipöytä täynnä likaisia astioita ja kädet syyhyää, mutta ei, mä en luovuta. Ei ole kiva tunne kun siivoaa tiskipöydän ja kun tulee iltavuorosta kotiin, tiskipöytä täynnä tiskejä. Mieheni on muuten maailman kivoin, mutta tämä ärsyttää suunnattomasti :(

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyl se nalkutuksen pitää auttaa, nalkuta vielä enempi, mä aina nalkutan ja lopulta se sika ymmärtää.

Samoista asioista alituinen huomauttelu on henkistä väkivaltaa. Miksi et toimisi kuten aikuinen?

Vierailija
62/99 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataa tällänen suunnittelu töiden jako äppi: https://chorelio.com laita sillä se tiskivuoro miehellesi ja aseta siitä palkkio ( u know what I mean), kun kotityö on tehty kerran tai useamman 😂 Lapsille ja miehille toimii parhaiten lahjonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutatko ulkoisesti naista? Mitä jos laihduttaisit?

Vierailija
64/99 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä valehtelin itselleni että hyvä seksikäs haltiatar täyttää kolme toivettani kun tiskaan. No viimeksi sitä haltiatarta ei näkynyt mutta olen toiveikkaan varma että ensi kerralla näkyy. Taidan jo tänään tiskata taas.

M.55

Vierailija
65/99 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroamalla miehestä. Ehkä hän sitten oppii tiskaamaan kun ei ole vaimoa enää passaamassa häntä. 

Vierailija
66/99 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta olet tuollaista kestänyt?? Jos mies ei hoitaisi osuuttaan kotitöistä niin mä olisin heittänyt hänet pois jo ensimmäisellä viikolla. Tarvitset enemmän itsekunnioitusta AP, koska mies ei selvästikään kunnioita sinua. Hanki tilalle fiksumpi mies, joka ei pidä sinua kotiorjana. 

Vierailija
67/99 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lataa tällänen suunnittelu töiden jako äppi: https://chorelio.com laita sillä se tiskivuoro miehellesi ja aseta siitä palkkio ( u know what I mean), kun kotityö on tehty kerran tai useamman 😂 Lapsille ja miehille toimii parhaiten lahjonta.

Aikuinen mies ei tarvitse lahjontaa, että tekee kotityöt. Toki jos mies on henkiseltä kehitykseltään lapsen tasolla.

Vierailija
68/99 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo kuin heinän teko. Tiskien joukkoon jakoavain, hylsysarja, työntömitta, pleikkarin ohjain, miehen pankkikortti.  Kyl tiskit sujuu.

Vierailija
69/99 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on kolme vuotta tehnyt kotityöt niin pikemminhän se mies on velkaa naiselle lukemattomia palkintoja. 

Vierailija
70/99 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sellainen teetetty leimasin. Tiskaamisen jälkeen mies saa leiman jossa lukee "hyvä poika" valitsemaansa kehon osaan. En vitsaile, laittasin kuvan jos tällä palstalla olisi mahdollisuus. https://www.tampereenleimasintehdas.fi/ täältä sen tilasin. 

Pidämme huolen myäs siitä että kassit eivät pääse liialti täyttymään. Noin kahden päivän tyhjennysväli riittää. 

Vierailija
71/99 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käske sen ostaa ja asennuttaa tiskikone. Ihan siksi koska se ei itse tiskaa. 

Vierailija
72/99 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies luistaa kotitöistä, hän ei ole vielä kasvanut vastuulliseksi aikuiseksi. Tällaisen ihmisen kanssa ei kannata edes aloittaa suhdetta. Oman osuutensa hoitaminen kodin töistä on yksi toimivan, tasavertaisen ja kunnioittavan parisuhteen peruspilareista. 

Vierailija
73/99 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistooli?

Vierailija
74/99 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että taas on otettu pil.lun vonkaaja mies tai baarista juoppo ja sitten vänistään miksi mies ei osallistu. Miehessä on jälleen kerran syy, ei missään tapauksessa siinä aivottomassa naisessa joka otti miehen juuri niillä perusteella kuin ei koskaan pitäisi. Tinderikin on siitä hyvä että juuri näistäkin asioista pystyy järkevästi keskustelemaan. 

Joo... Itsestään selvää on tänään ollut että laitoin pyykkikoneen päälle, tyhjensin tiskikoneen, täytin uudestaan ja laitoin päälle, vielä olis illalla viikattavana kolme koneellista pyykkiä. Ei näistä tarvitse erikseen sanoa. Kukin tyylillään. Iskäx4

Vierailija
75/99 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmessa vuodessa syntyy jo tapa. Jos et aiemmin ole pistänyt miestä tiskaamaan on hän tässä vaiheessa jo oppinut että sinä teet aina tiskit. Tavoista on vaikea oppia pois.

Löytyisikö teiltä millään rahaa ostaa astianpesukone, niin ehkä se auttaisi asiaa. Tosin ei ne tiskit sinne itsestään lennä, mutta sen verran ehkä oppisi. 

Vierailija
76/99 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille testosteronia niin jaksaa muutakin kun maata sohvalla.

Vierailija
77/99 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ongelmana että vaimo ei millään haluaisi vaihtaa autoon renkaita.

Viimeksi piti hitsata reikä helmapellistä pois. Itse sekin oli taas tehtävä.

Vesivaraajan vaihto. Ei kiinnostanut sekään...

Onkohan masentunut tai jotain?

Vierailija
78/99 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on, sun on helppo ulkoistaa nuo kertaluonteiset hommat ja hoitaa enemmän peruskotityötä, sitä jatkuvasti uusiutuvaa, joka yleensä on naisten taakkana. Ja koska et kuitenkaan ymmärrä, mikä siinä voi olla niin raskasta, niin kerron, toistuvuus. Se ei lopu koskaan ja taukoakaan et saa jättämällä vaan tekemättä, koska tauon jälkeen on vain entistä enemmän hommaa. Yleensä näissä asioissa oikeasti hiertää epäreiluus eikä itse tehtävä sinänsä. Tsemppiä liittoonne.

Vierailija
79/99 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa jakaa työt. Ensikerralla sinä imuroit ja vaimo vaihtaa jarrupalat autoon.

Sinä peset pyykit ja vaimo vaihtaa kylppärin kaakelit...

Vierailija
80/99 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääasia, että miehesi on jännä. sen perusteellahan sinä sen valitsit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme