Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada mies tiskaamaan?

Vierailija
16.01.2016 |

Vinkkejä. Itse olen hoitanut kolmen vuoden ajan lähes kaikki tiskit. Nyt haluaisin, että avopuolisonikin tiskaisi. Olen nalkuttanut joo, ei tehoa. Nyt tiskipöytä täynnä likaisia astioita ja kädet syyhyää, mutta ei, mä en luovuta. Ei ole kiva tunne kun siivoaa tiskipöydän ja kun tulee iltavuorosta kotiin, tiskipöytä täynnä tiskejä. Mieheni on muuten maailman kivoin, mutta tämä ärsyttää suunnattomasti :(

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää kaikki naiset täällä jotka sanoo että "en suostu tollaiseen" on muuten ikisinkkuja.

Vierailija
22/61 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti pitäs sille miehelle hommata sellanen kotityökalenteri johon saa aina tarran kun on tiskannut tai tehnyt jotain muuta. Ja 10 tarran jälkeen luvassa jotain erikoisempaa makkarissa. Toimiskohan se?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää kaikki naiset täällä jotka sanoo että "en suostu tollaiseen" on muuten ikisinkkuja.

Paskapuhetta.

t. 25v avioliitossa eikä tulisi mieleenkään suostua palvelustytöksi 

Vierailija
24/61 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat miehestäsi nyhverön, niin laitat hänet tiskaamaan. Tosimiehet eivät tiskaa, eikä imuroi, saatikka pese pyykkiä, jos talossa on emäntä! On valittu huono emäntä, jos ei pysty emännän vastuita hoitamaan.

Vierailija
25/61 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset miehet muuten alkaa ennenpitkää unohtamaan myös kaikki muut kotityöt. Tiskit on vaan testi sille, mitä ap sietää.

Vierailija
26/61 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa tai eläkää kuin pellossa. Kuspää ei koskaa ole "muuten kiva" vaan kuspää mutta häneen tyydyt hänet saat. Älä valita sitten,.

Vierailija
27/61 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa itsellesi oma koti ja vie astiat sinne. 

Vierailija
28/61 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti pitäs sille miehelle hommata sellanen kotityökalenteri johon saa aina tarran kun on tiskannut tai tehnyt jotain muuta. Ja 10 tarran jälkeen luvassa jotain erikoisempaa makkarissa. Toimiskohan se?

Meillä ainakin toimii, mutta aina kun olen tuonut esille asian palstalla olen saanut vihat niskaan muilta käyttäjiltä.

Meillä mies tiskaa, tekee ruuat ja imuroi. Minulle jää pyykit ja 10min poskihoidot kerran viikossa. Mun mielestä ihan hyvä sopimus. Jostain syystä palstalaisia raivostuttaa.

Vierailija
29/61 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostakaa tiskikone.

Varsinkin nyt kannattaa viimeistään kun sähköä säästettävä. Loppuu lotraaminen kuumalla vedellä.

Ja vaikka kuinka olisi kaukolämpö niin ei sekään vesi lämpiää pyhällä hengellä.

Vierailija
30/61 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta tiskikone.

Suosittelen lämpimästi tätä myös.

*

Ja peeäs, mun mies ei koskaan laita päiväpeittoa, eikä viitsi ottaa sitä poiskaan kun ärisen kuin kiukkuinen koira jos se otetaan pois miten sattuu (ryntyssä). Osaa kyllä laskostaa sen oikein, jolloin säästyy piru vie monta minuuttia siinä että se on pedattu minuutissa. Taitto - taitto - paketti ja sama kun paketin taas avaa.

Vierailija
31/61 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostakaa tiskikone.

Varsinkin nyt kannattaa viimeistään kun sähköä säästettävä. Loppuu lotraaminen kuumalla vedellä.

Kaukolämpö kuuluu vuokraan meillä, vesi on ilmaista.

Vierailija
32/61 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki tiskikone.

Vierailija
33/61 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostakaa tiskikone.

Ei muuten ole vesi ilmaista. Se voi olla sinulle maksutonta, mutta ilmaista se ei ole. Joku sen sinunkin lotraamisesti maksaa.

t. eri

Vierailija
34/61 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ainakin toimii, mutta aina kun olen tuonut esille asian palstalla olen saanut vihat niskaan muilta käyttäjiltä.

Meillä mies tiskaa, tekee ruuat ja imuroi. Minulle jää pyykit ja 10min poskihoidot kerran viikossa. Mun mielestä ihan hyvä sopimus. Jostain syystä palstalaisia raivostuttaa.

Ei raivostusta. Herättää lähinnä sääliä, kun et ole saanut aikuista miestä, vaan on pitänyt tyytyä pikkupoikaan. 

Vierailija
35/61 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me sovittiin tiskivuorot kun minä jäin aina yksin tiskivastuuseen. Mies ei tiskannut omalla vuorollaan. Annoin tiskivuoren kasvaa. Kun lopulta ei ollut yhtään puhdasta astiaa, mies alkoi tehdä niin että ennen ateriaa tiskasi aina yhden lautasen - itselleen. Kysyin miksei tiskaa minullekin, mies sai raivarin että vaadin häntä palvelemaan itseäni ja miksi hän minun lautasiani tiskaisin. Muistutin että hänellä olisi edelleen se tiskivuoro, eipä tiskannut silti. Yhtenä päivänä tulin kotiin ja löysin miehen äidin tiskaamasta meidän keittiöstä. 

Voi siis olla vaikea projekti.

Ai kamala! Tää oli hauska (ja kauhea samaan aikaan). Mitä se anoppi sanoi syyksi, että tiskasi aikuisen lapsensa puolesta? Vai olitko vaatinut, että tiskiharjaa pitää pidellä pippelillä?

Mä oisin tuossa kohtaa kiittänyt anoppia ja pyytänyt seuraavaksi pakkaamaan poikansa tavarat ja viemään ne mukanaan.

Vierailija
36/61 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tällainen tapaus, joka koko seurusteluajan piti kotinsa siistinä, tiskasi tiskinsä jne, mutta avoliitossa yhtäkkiä lakkasi kodin siisteys kiinnostamasta?

Vierailija
37/61 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostakaa tiskikone.

Ei muuten ole vesi ilmaista. Se voi olla sinulle maksutonta, mutta ilmaista se ei ole. Joku sen sinunkin lotraamisesti maksaa.

t. eri

Joo ja minä maksan veroilla aika monen lotraamiset joten ei kiinnosta.

Vierailija
38/61 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tällainen tapaus, joka koko seurusteluajan piti kotinsa siistinä, tiskasi tiskinsä jne, mutta avoliitossa yhtäkkiä lakkasi kodin siisteys kiinnostamasta?

En minäkään tiskaisi, jos joku vapaaehtoisesti hoitaisi sen minun puolestani.

N38

Vierailija
39/61 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, miten saa naisen tiskaamaan?

Vierailija
40/61 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta tiskikone.

Mielestäni on helpompaa tiskata käsin kuin täyttää tiskikone. Vihaan tiskikoneen täyttämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän