Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada mies tiskaamaan?

Vierailija
16.01.2016 |

Vinkkejä. Itse olen hoitanut kolmen vuoden ajan lähes kaikki tiskit. Nyt haluaisin, että avopuolisonikin tiskaisi. Olen nalkuttanut joo, ei tehoa. Nyt tiskipöytä täynnä likaisia astioita ja kädet syyhyää, mutta ei, mä en luovuta. Ei ole kiva tunne kun siivoaa tiskipöydän ja kun tulee iltavuorosta kotiin, tiskipöytä täynnä tiskejä. Mieheni on muuten maailman kivoin, mutta tämä ärsyttää suunnattomasti :(

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot ihan suoraan että näet miehen tekotyperyyden ja laiskuuden läpi etkä arvosta sitä yhtään. Tai vielä suorempaan. Mitään menetettäväähän sulla ei ole, koska mies ei kunnioita sua kuitenkaan.  Meressä riittää kalaa.

Vierailija
82/103 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita sille testosteronia niin jaksaa muutakin kun maata sohvalla.

Tiskaaminen pitää ensin ajatella ja sekin käy nopeasti. Silloin kun toimii on kaikkein tärkeintä välttää ne turhat liikkeet. Oikein hyvin toimittuna ei ehdi varjo kadota kun on jo takaisin paremmassa asennossa. Lucky luke vain vetää varjoaan nopeammin. Sohvalla tehdään kuule hyvin raskasta aivotyötä mihin sellaiset pienen kapasiteetin henkilöt eivät kykene. 

T. Sohvan guru. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ongelmana että vaimo ei millään haluaisi vaihtaa autoon renkaita.

Viimeksi piti hitsata reikä helmapellistä pois. Itse sekin oli taas tehtävä.

Vesivaraajan vaihto. Ei kiinnostanut sekään...

Onkohan masentunut tai jotain?

Kannattaa jakaa työt. Ensikerralla sinä imuroit ja vaimo vaihtaa jarrupalat autoon.

Sinä peset pyykit ja vaimo vaihtaa kylppärin kaakelit...

Kuinka tiheään vaihdatte kaakeleita? Mä voisin tehdä tarjouksen hinnasta kun on tuollainen toistuva paikka. Satun olemaan laatoittaja yhdeltä ammatiltani.  Että laitetaanko kerran kuukaudessa uudet niin ei ehdi kyllästyä samoihin?

Vierailija
84/103 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs valitsit ääliön, joka ei ymmärrä kotitöiden jakamisesta mitään. Vaihda miestä tai lopeta ainakin valitus.

Vierailija
85/103 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä ukko siveysvyöhön 

Vierailija
86/103 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole aikuis ikään mennessä oppinut, ei tule ikinä oppimaan. Nyt olet vielä opettanut, että kyllä sinä tiskaat kaiken. Menetetty tapaus, tuollaiset on aina.

Nainen vaietkoon seurakunnassa!

Vierailija
87/103 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haarat kiinni kunnes mies tiskaa!

Vierailija
88/103 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh ja plääh.

Vierailija
89/103 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommatkaa astianpesukone tai sitten eroat. Kuten joku jo aiemmin kirjoitti, niin asiaan tuskin tulee enää muutosta kun olet antanut jo kolme vuotta miehen luistaa tiskaamisesta.

Vierailija
90/103 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Meillä on vaimo käyttänyt tuota juttua, aamulla just laskin nii mulla on tinderissä 127 mätsiä ja toisessa deittiäpissä kymmeniä lisää, sekä monta kymmentä jo Whatsappissa ja moneen kertaan nus.sittuna. kun sopiva tulee vastaan niin lennosta vaihto. 

Vierailija
91/103 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Meillä on vaimo käyttänyt tuota juttua, aamulla just laskin nii mulla on tinderissä 127 mätsiä ja toisessa deittiäpissä kymmeniä lisää, sekä monta kymmentä jo Whatsappissa ja moneen kertaan nus.sittuna. kun sopiva tulee vastaan niin lennosta vaihto. 

Mutta vaimosi haaroihin et pääse!

Vierailija
92/103 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten huonosti sä oikein valikoit jos tuosta määrästä ei sopivaa löydy. Vai haluavatko ne, että tiskaat?

Vierailija
93/103 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ruveta riitelemään ja nalkuttamaan tiskeistä. Sanoit, että miehesi on muuten maailman kivoin ! Jotkut miehet tai aika useatkin eivät halua tiskata. Ei meilläkään. Miksi siis ruveta pikkuasiasta taistelemaan. 

Vierailija
94/103 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raiskaus perseeseen!

Vierailija
95/103 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostata tiskikone!

Vierailija
96/103 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta vaimosi haaroihin et pääse!

Tai halua. Pikkuhiljaa on alkanut selvästi huomata etäisyyteni. Itse oli hankala. Nykyään jokainen kosketus jota vaimo yrittää tuntuu lähinnä sietämättömältä. Ei kiinnosta vähääkään.

Vierailija
97/103 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten huonosti sä oikein valikoit jos tuosta määrästä ei sopivaa löydy. Vai haluavatko ne, että tiskaat?

Se on kun naiset ajattelevat että nainen tekee valinnan ja miehet ottaa kenet saa ei pidä paikkaansa. Yllätyin kuinka paljon kysyntää tavalliselle miehelle on tinderissä. Se kuinka lähes kaikki tapaamani naiset haluavat enemmän ja enemmän. Taas on tulossa viikko että on treffejä ainakin kolmen naisen kanssa.

Vierailija
98/103 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskin jälkeen suikki.

Vierailija
99/103 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kun naiset ajattelevat että nainen tekee valinnan ja miehet ottaa kenet saa ei pidä paikkaansa. Yllätyin kuinka paljon kysyntää tavalliselle miehelle on tinderissä. Se kuinka lähes kaikki tapaamani naiset haluavat enemmän ja enemmän. Taas on tulossa viikko että on treffejä ainakin kolmen naisen kanssa.

Niin, siis sitä suuremmalla syyllä, miksei sopivaa ole jo tullut vastaan? Vai onko vaan vaikea lähteä vaimon luota?

Vierailija
100/103 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, siis sitä suuremmalla syyllä, miksei sopivaa ole jo tullut vastaan? Vai onko vaan vaikea lähteä vaimon luota?

Tottakai on, jos tarvitaan välittömästi uusi tiskaaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi