Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ei pidä lihavia naisia viehättävinä

Vierailija
15.01.2016 |

Niin se vaan on... Tää video todistaa

Surullista miten pinnallinen maailma on, no myönnän että en itsekään voisi seukata lihavan kanssa jolla on yli 5kg ylipainoa, sen takia tässä kai sinkkuna ollaan ^^

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää huonokroppaisia naisia(etenkin jos ei ole vielä synnyttänyt). Hyi. Itse olen käynyt salilla jo 7 vuotta ja syön todella hyvin, joten on loogista että haluan myös hyväkroppaisen tytön. Toki en sano sitä ääneen. Kukaan meistä ei voi, vaikka tytöt saavat sanoa etteivät pidä lyhyistä jätkistä. Näinhän se menee

Vierailija
62/66 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään pidä epäviehättävistä vanhoista miehistä. Itse olen tällä hetkellä vielä hieman plösö, mutta olen tehnyt elämäntapamuutoksen ja tavoitteenani on pudottaa n. 13 kiloa painoa ja kiinteytyä. Kovana motivaattorina toimii löytää komea nuorukainen kainaloon. :) Pinnallista, myönnän... mutta elämä on. 

Sori mut tuskin löydät

Mistäs niin päättelet? :) Vai onko vain miehillä oikeus ikä- ja ulkonäkösyrjiä naisia? Kaikki ihmiset ovat jonkun verran pinnallisia, toiset enemmän, toiset vähemmän. Minä sentään edes myönnän olevani pinnallinen. Eikä tässä mitään suuria paineita tarvitse ottaa... jos en löydä sitä mitä etsin, niin sinkkunakin on ihan hyvä elää. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin ap, et sinä ihmisestä päältäpäin tiedä onko sillä ylipainoa 5kg tai vaikka 10kg, en usko että osaat eripituisia kroppia arvioida vaatteet päällä niin että tiedät justiin mikä sen bmi on. Ja jos tosiaan sen 5kg laihduttamalla sais sut rakastumaan itseensä, niin kannattaisko kuitenkaan, jos sulle luonne ja elämänarvot on ihan se ja sama, pääasia että kroppa mahtuu muottiin.

Ja mitä tuohon videoon tulee, siinähän valehdeltiin niille miehille, kyllä naisetkin olisivat kavahtaneet just samalla lailla jos timmiä miestä katsomaan tullessaan olisi tuollainen omituisen ison kaksoisleuan kanssa oleva möhömaha. Hyvin harvalla ylipainoisella ihmisellä on tuollainen heltta leuan alla, ei mullakaan ole vaikka painan 130kg.

Ensinnäkin, minä kyllä näen jo kasvoista sen jos jollakin on löysää (läskiä) vaatteiden alla. Myös käsistä näkee, jos ei verisuonet näy niin rasvaprosentti on ihan liian suuri. Siinä kaksi asiaa joista voi päätellä ihmisen rasvaprosentin, laihoilla ei ole kaksoisleukaa tai pyöreitä kasvoja, myös ne suonet näkyy rystysissä.

Joten kyllä pystyn päättelemään/arvioimaan ihmisestä päältäpäin vaikka sillä olisi löysät vaatteet yllänsä. Mitä tohon helttaan kaulan alla tulee niin oot kyllä aikamoinen valehtelija! kaikilla ylipainoisilla on se mutta teikäläiset ei vaan huomaa sitä.. Toki ei ihan noin suuri heltta kuin tolla videon naisella. Ap

Vierailija
64/66 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei kannata yleistää eihän, syy on jossain muualla kuin painossasi. Harvalla on tuon tyyppinen suhtautuminen omaan ja myuiden varataloihin, jolloin 5 kg "ylipaino" pilaa kaiken :)

Miehen veljen vaimo on sairaalloisen ylipainoinen ja parisuhde voi silti hyvin.

Häh? Ei mun painossa mitään vikaa ole ja en tehnyt aloitusta siksi että harmittelisin sinkuuttani... luit kai väärin, sanoin "en voisi ITSEKÄÄN seurustella tyypin kanssa jolla on 5kg ylipainoa" ja se "siksi kai tässä sinkkuna ollaan :D" oli sarkasmia tai jotain kun melkein kaikki sinkut on lihavia, eli jos kelpuuttaisin lihavan niin en olisi itsekään enää sinkku.. mutta kun melkein kaikki on lihavia niin pysyn sinkkuna mielummin kun alan parisuhteeseen. Tosiaan sit mulla on tää luonne vähän ei niin viehättävä joten sinkkuna kai olen loppuikäni ja se ei mua haittaa :D  Ap

Vierailija
65/66 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nainen videolla on tarkoituksella laitettu aivan hirveän näköiseksi. Kuinka moni lihava tai pulska nainen näyttää tuollaiselta? Lisäksi nämä maskeeraajien lisäämät kumiulokkeet tekevät olemuksesta aika luonnottoman. Normaali pyöreys ei haittaa

Ja ei, en ole ylipainoinen.

T: entinen anorektikko

Vierailija
66/66 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa. Kasvojen piirteet, ihonväri, hiukset tai vastaava ei pitäisi olla suuri juttu. Jos nipotat siitä, että luomi on jossain, olet turha ja lapsellinen ja et ansaitse kumppania.

Paino on eri asia. Liiallinen lihavuus, kuten liiallinen laihuus, on epäterveellistä. Pari kiloa ali/ylipainoa ei ole iso juttu, mutta jos vahingoittaa omaa terveyttään, se on todella surkea juttu, enkä haluaisi seurustella sellaisen yksilön kanssa. Kyllä, voisin kuvitella olevani ylipainoisen miehen kanssa, jos hän parantaisi elämäntyyliään ja söisi terveellisemmin ja olisi aktiivisempi. 

Osa kauneutta on ihmisen asenne ja käytös. Myös älykkyys on kauneutta mielestäni. Kohteliaisuus, hymy, ja positiivinen asenne ovat kaunista ihmisessä. Toisen ulkonäkö ei pitäisi olla syy suhteeseen, mutta sen ei tulisi estää sitä itsessään. Paino kuvastaa kuitenkin terveyttä tiettyyn pisteeseen. Kuten en haluaisi seurustella sairaalloisen lihavan tai laihan kanssa, en haluaisi seurustella alkoholistin tai huumeaddiktin kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi