Miehet ei pidä lihavia naisia viehättävinä
Niin se vaan on... Tää video todistaa
Surullista miten pinnallinen maailma on, no myönnän että en itsekään voisi seukata lihavan kanssa jolla on yli 5kg ylipainoa, sen takia tässä kai sinkkuna ollaan ^^
Kommentit (66)
Mä oon ollut hoikka/normaalipainoinen ja sain miehiltä huomiota niin yöelämässä kuin arkenakin. Ovia availtiin, perään vislattiin ja kehuja tuli sekä katseita ja hymyjä. Kaikki jutteli ystävällisesti ym.
Nyt olen lihava ja kaikki tuo on loppunut! Tuntuu että on ihan näkymätön! Tietysti itsetuntoni on laskenut joten sekin varmaan vaikuttaa asiaan. Yöelämässä käyn enää harvoin. Kyllä seuraa silti aina saisin mutta se on ihan muutama tyyppi jotka tulee juttelemaan ja iskemään.
Että kyllä ap on oikeassa siinä että lihava ei sytytä niin kuin normaali painoinen/hoikka. En itsekään pidä vartaloani kauniina, varsinkaan kun läskit on vyötäröllä. Nyt laihdutus projekti menossa!
Tuo video kertoo valehtelusta ja harhaanjohtamisesta eikä lihavuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei naisetkaan pidä lihavista miehistä, joten tasoissa ollaan. Tai ei ihan tasoissa, koska miehistä lihavia on puolet ja naisista vain kolmasosa.
Lihavia vai ylipainoisia? Joka tapauksessa, painoindeksi ei ole reilu, ainakaan minun silmiini. Mun bmi on 21, ja olisin mielelläni hoikempi. Lihon huonoista kohdista. En ole hoikka. Miehen bmi on 27, ja hän on ennemmin hoikaksi laskettava kuin minä. Harteikas ja vanttera, muttei missään nimessä yhtään ylipainoisen näköinen. Hän on pitkä, ei mikään kehonrakentaja, mutta työ on fyysistä.
En minäkään pidä epäviehättävistä vanhoista miehistä. Itse olen tällä hetkellä vielä hieman plösö, mutta olen tehnyt elämäntapamuutoksen ja tavoitteenani on pudottaa n. 13 kiloa painoa ja kiinteytyä. Kovana motivaattorina toimii löytää komea nuorukainen kainaloon. :) Pinnallista, myönnän... mutta elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ollut hoikka/normaalipainoinen ja sain miehiltä huomiota niin yöelämässä kuin arkenakin. Ovia availtiin, perään vislattiin ja kehuja tuli sekä katseita ja hymyjä. Kaikki jutteli ystävällisesti ym.
Nyt olen lihava ja kaikki tuo on loppunut! Tuntuu että on ihan näkymätön! Tietysti itsetuntoni on laskenut joten sekin varmaan vaikuttaa asiaan. Yöelämässä käyn enää harvoin. Kyllä seuraa silti aina saisin mutta se on ihan muutama tyyppi jotka tulee juttelemaan ja iskemään.
Että kyllä ap on oikeassa siinä että lihava ei sytytä niin kuin normaali painoinen/hoikka. En itsekään pidä vartaloani kauniina, varsinkaan kun läskit on vyötäröllä. Nyt laihdutus projekti menossa!
En viehäty miesten huomiosta. Aikoinaan sitä sai tarpeeksi, hyvin pinnallisilta tapauksilta. Juoksinpa silloin baareissa. Tämä näkymättömyys passaa minulle oikein hyvin. Aivan sama jos olen vähän ylipainoinen. Vain terveyden takia haluan normaali-indeksiin.
Ap ei kannata yleistää eihän, syy on jossain muualla kuin painossasi. Harvalla on tuon tyyppinen suhtautuminen omaan ja myuiden varataloihin, jolloin 5 kg "ylipaino" pilaa kaiken :)
Miehen veljen vaimo on sairaalloisen ylipainoinen ja parisuhde voi silti hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa kaikille naisille löytyy ihailijansa, mutta miehen muotti on tiukka. Nainen saa olla laiha tai läski, lyhyt tai pitkä, pieni tai iso perse käy jne. Mutta miehen on oltava pitkä, harteikas, sopivan lihaksikas mutta ei liian...
Sehän on deittisivustoilla huomattu, että naisten mielestä 80 % miehistä on keskivertoa huonomman näköisiä. Asteikko on tiukasti määritelty ja väärin kalibroitu.
Huono esimerkki, sillä deittisivustot ovat vain hyvin pieni osa pariutumismarkkinoita. Ja miten niin on tiukka? Tiedän lukemattomia varattuja miehiä, jotka eivät sovi keksimääsi muottiin.
Ensinnäkin ap, et sinä ihmisestä päältäpäin tiedä onko sillä ylipainoa 5kg tai vaikka 10kg, en usko että osaat eripituisia kroppia arvioida vaatteet päällä niin että tiedät justiin mikä sen bmi on. Ja jos tosiaan sen 5kg laihduttamalla sais sut rakastumaan itseensä, niin kannattaisko kuitenkaan, jos sulle luonne ja elämänarvot on ihan se ja sama, pääasia että kroppa mahtuu muottiin.
Ja mitä tuohon videoon tulee, siinähän valehdeltiin niille miehille, kyllä naisetkin olisivat kavahtaneet just samalla lailla jos timmiä miestä katsomaan tullessaan olisi tuollainen omituisen ison kaksoisleuan kanssa oleva möhömaha. Hyvin harvalla ylipainoisella ihmisellä on tuollainen heltta leuan alla, ei mullakaan ole vaikka painan 130kg.
Katsokaa se versio missä kuvien hoikka mies tuleekin paikalle lihavana. Kaikki naiset ovat ystävällisiä ja kiinnostuneita jopa!
Mä en tajua, miten te aina jaksatte vääntää tästä? Jos itse ei pidä lihavista, niin kukaan muukaan ei muka voi tai saa tykätä. Ihmiset on erilaisia ja makuja on monia, eikö mene jakeluun? Myöskään jos joku muu pitää lihavista, ei tarkoita että just sun on pakko pitää.
Eivät niin.
Kuten olemme kaikki jo huomanneet, lihavat naiset seurustelevat vain toisten naisten kanssa, eivät koskaan miesten.
Joo, se on tosi surullista.
Eräs kuumimmista, mukavimmista ja hauskimmista tuntemistani naisista on aika reilustikin ylipainoinen. Ja miehiä todella riittää! Tai riittäis, hän on naimissa.
Lihavuuden turn-off on pitkälti sen heijastus itsetuntoon, olemukseen ja sen sellaista. No, osansa tietenkin mieltymyksillä sekä joidenkin miesten häpeästä esim kavereiden edessä.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään pidä epäviehättävistä vanhoista miehistä. Itse olen tällä hetkellä vielä hieman plösö, mutta olen tehnyt elämäntapamuutoksen ja tavoitteenani on pudottaa n. 13 kiloa painoa ja kiinteytyä. Kovana motivaattorina toimii löytää komea nuorukainen kainaloon. :) Pinnallista, myönnän... mutta elämä on.
Sori mut tuskin löydät
Vierailija kirjoitti:
No olkoot sitten pitämättä. Miksi tämän pitäisi kiinnostaa?
siksi pitää kiinnostaa koska monella naisella on asenne "pitäähän sitä vähän olla jotain mistä ottaa kiinni" ja video todisti sen että hoikka nainen saa paljon treffikutsuja ja sitten kun on lihavana siinä niin miehet ei olekaan kiinnostuneita eli luonne ei merkitse mitään ainakaan treffailuvaiheessa. Tarkotus kai avata lihavien naisten silmiä, jotka haluaa treffeille mutteivat pääse, niin laihuttavat :) Tosiaan jos tossa kokeessa olisi ollut lihavan naisen kuva niin tuskin olisi treffejä tullut. Tossa nähtiin se "aito" reaktio. Olisi mielenkiintoista jos jotkut tekisi testin niin päin että hakee seuraa kuvilla jossa on lihavana ja sitten ilmestyykin paikalle laihana.. se vasta oiskin mielenkiintoista kun läskifetissimiehet pettyy pahemman kerran :D
Vierailija kirjoitti:
Ap ei kannata yleistää eihän, syy on jossain muualla kuin painossasi. Harvalla on tuon tyyppinen suhtautuminen omaan ja myuiden varataloihin, jolloin 5 kg "ylipaino" pilaa kaiken :)
Miehen veljen vaimo on sairaalloisen ylipainoinen ja parisuhde voi silti hyvin.[/quote] kun he tapasi, oliko miehesi veljen vaimo jo lihava vai lihoiko myöhemmin? jos myöhemmin niin heidän välille ehti muodostua rakkausuhde. Muussa tapauksessa liitto on pysynyt kasassa järkisyistä tai kyseisellä miehellä on läskifetissi tai pieni kikuli tai muuta vikaa ettei kelpaa kenellekään ja ei halua olla yksin. Karua :/
Kyllä minäkin olisin närkästynyt jos joku VALEHTELISI minulle ulkonäöstään. Ja muutenkin tinder on niin pinnallinen paikka jossa valitaan lähes pelkästään ulkonäön perusteella.. Tuo koe ei ole mielestäni pätevä tai kuvasta totuutta.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään naisena pidä lihavia miehiä viehättävänä. Eri asia on tietenkin se, mitä kukakin pitää lihavana, täytyykö olla täydellisen tikissä kunnossa, häiritseekö muutama kilo vaikkapa normaalipainon ylärajoilla.
näimpä :)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin olisin närkästynyt jos joku VALEHTELISI minulle ulkonäöstään. Ja muutenkin tinder on niin pinnallinen paikka jossa valitaan lähes pelkästään ulkonäön perusteella.. Tuo koe ei ole mielestäni pätevä tai kuvasta totuutta.
No ei koko totutta mutta on se suuntaa antava. Kun ton videon katsoo loppuun ne tekijät alkaa höpöttää jotain ja siihen tulee linkki jossa tehdään toinen koe, siinä mies menee ylipainoisena treffeille että sama tulos toisinpäinkin. Että nyt vaan lihavat jotka haluatte parisuhteen mutta ette saa niin kokeilkaa testiksi laihduttamista ja yrittäkää uudelleen :)
Itse pidän erittäin lihavista naisista ja vain heistä. Vain lihavan vartalo sytyttää. Vatsa- ja selkämakkarat, kaksoisleuka, rasvarengas sen kaksoisleuan alla (eli ei normikaulaa), paksut käsivarret ja ranteet, pehmeät rystyset, paksut reidet ja sääret mutta kuitenkin kapeammat nilkat ja roikkuva maha. Se kun joka paikka hyllyy kävellessä... Niin ihanaa. Olen itse normaalipainoinen ja käyn salilla, mutta en lihaksikas, pitkä tai erityisen komea naamasta mutta en kyllä rumakaan. Olen vasta 21 ja sileänaama, lapsenkasvoinen. En kyllä oikein pidä suomalaisnaisten yleisistä kasvonpiirteistä enkä hiustenväreistä. Pidän enemmän Välimeren alueen naisten as hiuksista. Olen myös itse muodikas ja tyylikäs, huolehdin ulkonäöstäni ja hiusmallista ja odotan samaa myös naiselta. Eli että vaatteet ovat sekä tyylikkäät että muodot esiintuovat. Lisäksi monilla naisilla on raskausmahan näköinen pömppis eikä makkaroita, tikkujalat ja kädet vaikka tukeva keskivartalo eli ei miellytä, naamasta ja vaatteista joten turha tulla kommentoimaan että sittenhän minulla riittää mistä valita.