Kissani suostui puhumaan venäjää
Kommentit (21)
Meidän burmalainen puhuu äidinkielenään burman kieltä. Kirjoittaa hän ei osaa burmaksi koska hänen hermonsa menee alta aikayksikön kun kynä ei pysy kunnolla hänen pienissä pulleissa sormissa. Menee kiemurat ihan vituralleen ja kissalta hermo.
Kissani on oleskellut useita vuosia Neuvostoliitossa länsivaltojen agenttina, mutta venäjää se ei enää suostu puhumaan.
Suomalainen maalaiskolli tuossa vaan mulkoilee mua, eikä puhu mitään. Nuolee tassuansa tännepäin ja ihan kuin tuo keskimmäinen kynsi olisi jotenkin pidemmällä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai keskikynttä näytä?
Keskikynsi vilahtaa harva se päivää. Iltaisin kun meno villiintyy, näytellään "etukynttä ja pikkukynttä. Sitten moshataan pitkin kämppää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai keskikynttä näytä?
Keskikynsi vilahtaa harva se päivää. Iltaisin kun meno villiintyy, näytellään "etukynttä ja pikkukynttä. Sitten moshataan pitkin kämppää.
Mihin tämä nykykissojen huligointi vielä johtaa . Onko meidän varauduttava nau -lakkoon , vai vieläkö on omistajalla jotalin toivoa.
Jaahas, vai nau-lakkoa ilmassa. Se olisi kyllä raskasta, kun jukuripäät lakkoilee. Pitäisi keksiä jotain ovelaa ja ehdottaa neuvotteluita.
Täältä tulee sähinät teidän neuvotteluille. Kuljemme ylpeästi kynnet pystyssä ja sitä ei estä kukaan!
Vierailija kirjoitti:
Onko se menossa Moskovaan kanssasi?
Мастер и Маргарита
Viime kesänä vihdoin luin tuon kirjan, oli muuten oikeesti hemmetin hauska, tosin en venäjäksi.
Voisiko vihjaista , että tarjoilu niukkenee jos hurjastelu jatkuu. No tietysti, tuo kirjahan on saanut kissat innostumaan.Ja kaikki kuvittelevat pystyvänsä samanlaisiin ihmetekoihin ja muodonmuutoksiin.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko vihjaista , että tarjoilu niukkenee jos hurjastelu jatkuu. No tietysti, tuo kirjahan on saanut kissat innostumaan.Ja kaikki kuvittelevat pystyvänsä samanlaisiin ihmetekoihin ja muodonmuutoksiin.
Tästäköhän tuo reuhaaminen johtuu? Olen huomannut että kissani käy öisin salaa lukemassa venäläisiä klassikoita kirjahyllyssä, ne kun ovat aamuisin siirtyneet. Ehkäpä kuvittelee olevansa jopa itse s.....a. Toivottavasti tämä on jokin ohimenevä kissojen villitys.
Noh , nyt ei auta kuin pestä kissan suu saippualla ,jos tuollaista alkaa kuulumaan.
Tutki löytyykö venäläisistä klassikoista kynnen jälkiä tai karvoja. jos niin silloin tämä kissojen villiintyminen on saanut selityksensä.
Olen ihmetellyt jonain aamuina, miksi läppärillä on jotain venäjänkielisiä sivuja auki. Otanpas puheeksi, kun herra tulee aamulla muina miehinä kiehnäämään.
Mun kissa osaa siamia, mutta minä en osaa sitä ;)