Gootit pelastivat mummon Hesburgerin kassalla
Todella urheita gootteja.
http://www.makuja.fi/artikkelit/5691528/ajankohtaista/goottipariskunta-…
Kommentit (31)
Noniin, kiva kun gootit olivat pyyteettömän avuliaita. ^^
t. rahaton 'gootti'
Vieläkö gootteja on? :o
luulin että se tyyli kuoli pois viimeistään jo vuonna 2010 mut olin näköjään väärässä :D
Vierailija kirjoitti:
luulin että se tyyli kuoli pois viimeistään jo vuonna 2010 mut olin näköjään väärässä :D
Asut varmaan jossain tuppukylässä Lapissa? O_o
Vierailija kirjoitti:
Pöh, goottityyli syntyi jo 80-luvulla. Se 2010 edeltävä villitys johtui siitä, että goottius oli "muotia" koska HIM ja muut samantyyliset bändit. Ongelma on se, että nämä 'gootit' kyllästyivät tyyliin ja siitä tuli yhtäkkiä vähemmän näkyvä.
Nämä nykyiset ovat jälkigootteja. Heitä edelsivät visigootit. Tätä ei moni tiedä.
Mummon sielun vieminen oli mielestäni erittäin ikävää. :D
Vierailija kirjoitti:
Noniin, kiva kun gootit olivat pyyteettömän avuliaita. ^^
t. rahaton 'gootti'
Minäkin ajattelin ensimmäisenä lähinnä sitä että miten gooteilla on heittää parikymppiä tosta vaan jollekin lompsan unohtaneelle, ei edes köyhälle välttämättä.
gootithan on yleensä lempeitä, jos nyt siis yleistetään vähän. tai siis tällainen maine heillä on
Saatananpalvoja tarjosi mummolle juustohampparin.
"Saanks mä haukun sun hampparist, muori?"
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vaatetyyli mutta goottius on muutakin. Gootti voi olla ilman tummanpuhuvaa vaatetustakin koska goottius on tapa nähdä kauneutta niin sanotusti pimeydessä. Esim. monet pitävät öistä hautausmaata karmivana. Gootti näkee taas kauneutta siinä. Se on siis enemmän ajastusmaailma joka näkee makaaberissakin asiassa kauneutta.
Ja kyllä, olen gootti vaatteitani myöten. Rakastan näitä kaikkia korsetteja, "liehu"hihoja, pitsiä, pitkiä hameita ja mekkoja.
Antakaa olla, pliis. Ei me loukkaannuta tollasista uutisista...
T. Teinigootti