Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäni ei hyväksy suhdettani (iso ikäero)

Vierailija
15.01.2016 |

Olen siis 20 vuotias nainen ja ollut yhdessä poikaystäväni kanssa 3 vuotta.Aloimme seurustelemaan, kun olin 17 v ja mies 37v .Isäni ei hyväksynyt suhdettani alussa eikä ole vielä tähän päiväänkään sitä hyväksynyt.Äitini on yrittänyt vakuutella hänelle, että ei hän voi sille mitään, koska emme kumminkaan eroa mieheni kanssa isäni tahdosta.Olen kyllästynyt tähän tilanteeseen ja isäni kiukutteluun.Isäni on kummiskin jo 60 v. ja luulisi hänen ymmärtävän. Hän sanoo aina ettei hyväksy suhdetta koska "Siitä ei voi tietää mitään hyvää"
Olisi kiva käydä vanhemmillani kylässä mutta käymme mieheni kanssa siellä ainoastaan, kun isä on poissa.

En jaksa enää.

Onko teillä antaa vinkkejä miten saisin isän vakuuteltua, että mies ei käytä minua hyväksi yms ?

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OHO 

Vierailija
62/75 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Se vois olla sun isäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja miehelläni ikäeroa on myös 20 vuotta. Aloin seurustelemaan 21-vuotiaana hänen kanssaan. Täytän tänä vuonna 30, enkä ole vielä katkeroitunut. Päinvastoin, koko ajan olen onnellisempi että olen löytänyt miehen, jonka kanssa on helppo olla, arki ja kommunikaatio toimii ja luonteenlaatu sopii yksiin omani kanssa. Alussa tietysti kummasteltiin (ja varmasti tuomittiinkiin) ikäeroamme, yhdeksän vuoden jälkeen kukaan ei enää jaksa nähdä vaivaa. Pitää tietää mitä itse elämältään haluaa, pitää pää kaiken ulkopuolelta tulevan negatiivisuuden keskellä jos suhde on sen arvoinen. Aikaa se vaati, että omat vanhemmat täysin hyväksyivät suhteemme. Eikä meillä kiire ole ollut mihinkään tai todistella muille mitään.

Vierailija
64/75 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi. Se vois olla sun isäs.

Vihaan tätä juttua

Vierailija
65/75 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
66/75 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanoo miehen vanhemmat? Ihan vain mielenkiinnosta.. Itse sanoisin että kuuntele isääsi, miehen täytyy olla hyvin lapsellinen jos sinun ikäisen kanssa haluaa olla yhdessä. Tv. lähipiirissä sama juttu ja täysin vastaan olen myös heidän suhdettaan

Vierailija
67/75 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sanoo miehen vanhemmat? Ihan vain mielenkiinnosta.. Itse sanoisin että kuuntele isääsi, miehen täytyy olla hyvin lapsellinen jos sinun ikäisen kanssa haluaa olla yhdessä. Tv. lähipiirissä sama juttu ja täysin vastaan olen myös heidän suhdettaan

Miehellä vain toinen vanhempi kuvioissa ja hän hyväksyy suhteen.

-Ap

Vierailija
68/75 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on vapaus tehdä mitä huvittaa. Muut toki voivat olla mitä mieltä tahansa ja isälläkin on vapaus ampua tuollainen mies, jos haluaa ja päättää niin tehdä.

Ei tuo minusta ole ihan järkevää tai normaalia mutta eihän mikään yleensä olekaan kenenkään mielestä aina.

Joskus on mutta ei aina.

Eli jos asia häiritsisi minua kovasti niin katkaisisin välit isääni tai sitten sietäisin tilannetta. Tuo tilannehan tässä on ongelma ei mikään muu. Kukaan ei sadan vuoden päästä muistele vaikka sinä ap nussisit gorillaa ja isäsi ei hyväksyisi sitä. Eli tuli on vapaa.

Vierailija
69/75 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo

Vierailija
70/75 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi

Vierailija
71/75 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ap hyvä isä. 

Vierailija
72/75 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on ap hyvä isä. 

Tosi

Vierailija
73/75 |
16.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
74/75 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko jotain muslimeja kun isä päättää sun miehestäs?

Sairasta toimintaa ja kuulostaa ihan uskovaisten sekoilulta.

Vierailija
75/75 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko jotain muslimeja kun isä päättää sun miehestäs?

Sairasta toimintaa ja kuulostaa ihan uskovaisten sekoilulta.

Ihan ateisteja ollaan.

-Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän