Superdieetillä olevat!
Oletteko laihtuneet tällä viikolla yhtään? Multa on tullut alas 0,8. Vatsa oli kipeä ja turvoksissa eiliseen saakka, nyt se on laskenut.
Onko sun helppo noudattaa ruokavaliota? Itsellä ne kaurahiutaleet on pahin juttu, vaikka laitankin ne nykyään blenderiin muiden aamupala aineiden kanssa.
Kommentit (49)
Kertokaapa viisaammat vastaus tähän kysymykseen:
Jutta lähettää teille sähköpostilla lapun jossa käsketään syömään riisiä ja kanaa + porkkanaa, sekä lisäämään liikuntaa ja olemaan ilman alkoholia 6 viikkoa. Te maksatte Jutalle siitä sähköpostista 50-60 euroa.
Jos te itse teette lapun jossa käsketään syömään riisiä ja kanaa + porkkanaa, sekä lisäämään liikuntaa ja olemaan ilman alkoholia 6 viikkoa. Lappu ei maksa mitään.
Kysymys kuuluu, Miksi maksatte Jutalle?
ps. riisin ja kanan syömisessäkin on omat varjopuolensa, mutta sitä Jutta ei kerro teille, kun ei taida itsekään sitä tietää
En mä ainakaan syö riisiä. Enkä ole mikään Juttaintoilija. Ekaa kertaa liityin Fitfarmiin, koska liikakiloja on liikaa enkä saanut laihdutettua vain päättämällä etten syö sitä ja tätä ja että syön terveellisesti. Liikunta ei ole 1 1/2 vuoden aikana tiputtanut kiloakaan.
Se kun on maksanut ruokavaliosta, pakottaa noudattamaan sitä ettei mene rahat hukkaan. ;-)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Se kun on maksanut ruokavaliosta, pakottaa noudattamaan sitä ettei mene rahat hukkaan. ;-)
Ap
Mä kiersin tämän ongelman myymällä Simple dieettini äidilleni :D Ei hänkään jaksanut sitä viikkoa kauempaa noudattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkaa varovaisia. Noiden usein väärin laadittujen dieettien ansiosta monella on alkanut kilpirauhasvaivat ym.
Mä taas ajattelin ettei tästä dieetistä voi olla kuin hyötyä. Syödään usein, mutta terveellisesti.
Ap
Tosiaan syödään usein, mutta terveelliseksi en sanoisi.
Mikä ei ole terveellistä tässä ruokavaliossa?
Liikaa proteiinia ja liian vähän rasvaa
Lisäksi aivan turhakkeita nämä patukat ja proteiinijuomat, pelkkää lisäainetta.
Patukat on turhaa, mutta laadukas proteiinijauhe ei ole jos treenaat kovaa. Toki jos olet ostanut sitä marketin sontaa niin ei ihme. Jos teillä on tukkoinen olo, ette juo tarpeeksi vettä ja treenaa tarpeeksi kovaa.
Tätä olen ihmetellyt kirjoitti:
Kertokaapa viisaammat vastaus tähän kysymykseen:
Jutta lähettää teille sähköpostilla lapun jossa käsketään syömään riisiä ja kanaa + porkkanaa, sekä lisäämään liikuntaa ja olemaan ilman alkoholia 6 viikkoa. Te maksatte Jutalle siitä sähköpostista 50-60 euroa.
Jos te itse teette lapun jossa käsketään syömään riisiä ja kanaa + porkkanaa, sekä lisäämään liikuntaa ja olemaan ilman alkoholia 6 viikkoa. Lappu ei maksa mitään.
Kysymys kuuluu, Miksi maksatte Jutalle?
ps. riisin ja kanan syömisessäkin on omat varjopuolensa, mutta sitä Jutta ei kerro teille, kun ei taida itsekään sitä tietää
Hyvä kysymys. Samaa olen itsekin ihmetellyt.
Teillä kusee nää dietit kun ei ole yhtään itsehillintää ja kuria. Ilman noita kahta ei ole mitään. Menkää nyt juoksemaan 3km lenkki ja jättäkää se kävely eläkeläisille, voitte kävellä koko loppuelämänne, mutta hyvään kuntoon ette sillä pääse. Tarvitaan kunnon ruokavalio ja rääkki treeniä.
T: Brutus
Vierailija kirjoitti:
Teillä kusee nää dietit kun ei ole yhtään itsehillintää ja kuria. Ilman noita kahta ei ole mitään. Menkää nyt juoksemaan 3km lenkki ja jättäkää se kävely eläkeläisille, voitte kävellä koko loppuelämänne, mutta hyvään kuntoon ette sillä pääse. Tarvitaan kunnon ruokavalio ja rääkki treeniä.
T: Brutus
No jaa. Minä olen onnistuneesti laihduttanut 82 kilosta 56 kiloon ilman yhtään liikuntaa, eikä nyt kauheasti ole itsehillintää eikä itsekuriakaan tarvittu, koska en ole mitään tiukkoja dieettejä tai valmiita tiukkoja ohjeita noudattanut.
Teilläkin jos ois päässä jotain pystyisitte itse väsäämän ruokavalion ilmaiseksi, kuka hemmetti maksaa näistä asioista, kun kaikki tieto on saatavissa googlesta jos jaksaa käyttää yhden illan lukemiseen, mutta tässä tarvitaan just sitä kuria. On helpompi avata se seiska siinä pierulta haisevassa nahkasohvassa karkkipussi mahanpäällä.
Vierailija kirjoitti:
Teilläkin jos ois päässä jotain pystyisitte itse väsäämän ruokavalion ilmaiseksi, kuka hemmetti maksaa näistä asioista, kun kaikki tieto on saatavissa googlesta jos jaksaa käyttää yhden illan lukemiseen, mutta tässä tarvitaan just sitä kuria. On helpompi avata se seiska siinä pierulta haisevassa nahkasohvassa karkkipussi mahanpäällä.
Kylläpä sulle ottaa koville, että jollain on rahaa maksaa ruokaohjeista! Miksi edes avasit koko kirjoitusta, kun tiedät FitFarmin olevan pelkkää humpuukia ja tyhmien huijaamista? Ja vielä suutuspäissäsi kiroilet ja haukut vieraita ihmisiä!
Mitä väliä sillä sulle on, jos joku maksaa Jutalle ruokaohjeista (ja vaikka ne on täysin toimimattomia) ja on tyytyväinen, kun onnistuu laihduttamaan niiden avulla? Sun mielestä on kamalaa, kun joku parantaa elämän laatuaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä sulle ottaa koville, että jollain on rahaa maksaa ruokaohjeista! Miksi edes avasit koko kirjoitusta, kun tiedät FitFarmin olevan pelkkää humpuukia ja tyhmien huijaamista? Ja vielä suutuspäissäsi kiroilet ja haukut vieraita ihmisiä!
Mitä väliä sillä sulle on, jos joku maksaa Jutalle ruokaohjeista (ja vaikka ne on täysin toimimattomia) ja on tyytyväinen, kun onnistuu laihduttamaan niiden avulla? Sun mielestä on kamalaa, kun joku parantaa elämän laatuaan?
Nää asiat on liian yksinkertaisia, että kenenkään pitäisi niistä maksaa. Lähinnä säälittää. Voin laittaa tähän mun tilinumeron ni laita sinne 50€ ni lähetän sun s postiin ruokaohjeita, ok?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä sulle on, jos joku maksaa Jutalle ruokaohjeista (ja vaikka ne on täysin toimimattomia) ja on tyytyväinen, kun onnistuu laihduttamaan niiden avulla? Sun mielestä on kamalaa, kun joku parantaa elämän laatuaan?Nää asiat on liian yksinkertaisia, että kenenkään pitäisi niistä maksaa. Lähinnä säälittää. Voin laittaa tähän mun tilinumeron ni laita sinne 50€ ni lähetän sun s postiin ruokaohjeita, ok?
Kuinka monta ihmistä sä olet auttanut laihtumaan? Oletko itse edes siinä kunnossa, että voisit myydä ruokaohjeita? Löytyykö vatsalihaksia? Kuinka pitkän lenkin juokset ja mihin aikaan?
Jutta on jo itsessään hyvä mainos. Saati sitten ne kaikki ihmiset, jotka ovat laihtuneet.
Olisi mielenkiintoista tietää kuinka moni tyhmä on hänen dieettinsä ostanut.
Mä en ymmärrä miksi tänne pitää tulla kommentoimaan, että kaikki ohjelman ostaneet ovat tyhmiä ja että itse tekisi paljon paremman ruokaohjelman? Miksi edes avaatte koko avauksen, saati sitten kommentoitte, jos itse asia ei kiinnosta yhtään eikä teillä ole mitään muuta kirjoitettavaa kuin negatiivinen mollaaminen?
En mä avaa tekstiä, jos jo otsikosta selviää ettei se kiinnosta mua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä sulle on, jos joku maksaa Jutalle ruokaohjeista (ja vaikka ne on täysin toimimattomia) ja on tyytyväinen, kun onnistuu laihduttamaan niiden avulla? Sun mielestä on kamalaa, kun joku parantaa elämän laatuaan?Nää asiat on liian yksinkertaisia, että kenenkään pitäisi niistä maksaa. Lähinnä säälittää. Voin laittaa tähän mun tilinumeron ni laita sinne 50€ ni lähetän sun s postiin ruokaohjeita, ok?
Kuinka monta ihmistä sä olet auttanut laihtumaan? Oletko itse edes siinä kunnossa, että voisit myydä ruokaohjeita? Löytyykö vatsalihaksia? Kuinka pitkän lenkin juokset ja mihin aikaan?
Jutta on jo itsessään hyvä mainos. Saati sitten ne kaikki ihmiset, jotka ovat laihtuneet.
Olisi mielenkiintoista tietää kuinka moni tyhmä on hänen dieettinsä ostanut.
Olen yrittänyt auttaa montaa, monesta ei ole ollut minun kunto ohjelmaan, jolla pääsee jo biitsi kuntoon 3kk siis kuntoon missä sulla on hoikka lihaksikas keho. Tällä hetkellä näkyy vain ylimmät vatsalihakset, olen off season talvisin, kesällä näkyy kaikki vatsalihakset. En juokse talvisin sillä kerään massaa, kesällä juoksen joka toinen päivä 3km, mutta täysiä. On ihan eri asia hölkätä kuin juossa täysiä. Ruoka-asiat olen itseoppinut ja pyrin täydentämään tietoania lähes päivittäin. Tässä treenamisessa syöminen ja treeni on toissijainen juttu, tärkeinasia on mentaliteetti.
2 viikkoa ja -6kg :) Oikein tyytyväinen olen.
Olin itse tuolla dietillä n. 1,5 v sitten ja laihduin sen aikana 7 kg ja sen jälkeen vielä pari kiloa, joka olikin tavoitteeni.
En kyllä kokenut ruokavaliota epäterveelliseksi, tosin en syönyt yhtään proteinipatukkaa, en yhtään FitFarm lisäravinnetta tai palautusjuomaa - en oikeastaan mitään muuta ravinnon lisäksi kuin kalaöljykapseleita, joita syön muutenkin ja monivitamiinia.
Aamupalat olivat itselleni se karvain osa, se valkuainen/rahka/raejuusto alkoi tulla korvistakin ja aamiainen oli ällöttävän runsas (pssst. sooloilin ja sovelsin sen maistuvammaksi), mutta mitä kauhean epäterveellistä on lounaassa, jossa on 100 g kanaa/kalkkunaa/kalaa, 250 g vihanneksia ja 30 g raejuustoa + 15 g oliiviöljyä, jonka itse yleensä käytin paistamiseen.
Päivällinen oli samalla kaavalla, mutta treenipäivänä siihen tuli lisäksi riisiä/pastaa/perunaa (lepopäivinä ne korvattiin parsakaalilla tai kukkakaalilla).
Välipalana oli rahkaa ja marjoja, iltapalana rahkaa ja mehukeittoa (rahkan voi vaihtaa myös raejuustoon tai valkuaiseen).
Treenit kävivät aluksi todella kunnon päälle, vaikken aloittaessanikaan ollut mikään sohvaperuna, vaan ihan salillakin olin käynyt ja aerobinen kunto oli ihan hyvä (juoksin säännöllisesti jo silloin).
Parasta jutussa kuitenkin oli se yhteisö, keskustelukaverit ja sen tuoma vertaistuki, varsinkin kun itse asuin ulkomailla. Lisäksi kysymys-palsta oli todella hyvä niin treeniin kuin ruoklavalioon liittyvissä asioissa. Yllättävän paljon kaikenlaista pystyikin vaihtamaan ja soveltamaan. Itse esim. en tosiaan syönyt mitään green tea -kapseleita. Join vihreää teetä ja paljon, se kun oli vähän maan tapa.
Kyllä mä 50 € siitä silloin maksoin, 3 erilaista treeniohjelmaa, jotka muuttuivat dietin kuluessa ja ruoka-ohjeet, jotka nyt ehkä oli se vähäisin osa tuota dieettiä. Itse ainakin löysin kahvakuulan noiden viikkojen aikana ja sain salitreeniinkiin uusia juttuja ja varsinkin se hemmetin kotijumppa oli kyllä kidutuskammio vailla vertaa kun sen kunnolla teki. Edelleen on mulla käytössä.
Mutta kukin maksaa siitä mistä tykkää. Itse en laittaisi rahaa ripsiin, kynsiin tai merkkilaukkuihin, mutta joku toinen laittaa ja vielä 100 kertaisen määrän. Mulle 50 € todella hyvään oloon ei ollut kauhea satsaus ja tarvitsin siinä tilanteessa sen potkun persauksille.
Edelleen mun lounaat ja päivälliset koostuu aikalailla noista rakennusaineista, vaikka syön myös paristi viikossa ihan täysin kasvisruokaa.
Tsemppiä vaan kaikille diettaajille, ruokavalio mun mielestä jotenkin "helpottui" dietin edetessä, mulla on printit vaan ekojen viikkojen ruoista. Ne kaurahiutaleet mm. muistaakseni jää pois :)
36 korjaa: 4 erilaista treeniohjelmaa - kaksi salille, yksi kahvakuula (voi tehdä hyvin kotona) ja yksi ns. kotijumppa.
Kaikki rahat pois kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkaa varovaisia. Noiden usein väärin laadittujen dieettien ansiosta monella on alkanut kilpirauhasvaivat ym.
Mä taas ajattelin ettei tästä dieetistä voi olla kuin hyötyä. Syödään usein, mutta terveellisesti.
Ap
Tosiaan syödään usein, mutta terveelliseksi en sanoisi.
Mikä ei ole terveellistä tässä ruokavaliossa?
Liikaa proteiinia ja liian vähän rasvaa
Lisäksi aivan turhakkeita nämä patukat ja proteiinijuomat, pelkkää lisäainetta.
Ja yllättäen käsketään tietysti syömään Fitfarmin patukoita ja jauheita?
Ei käsketä syömään yhtäkään patukkaa. Palkkarit ym. ei nekään tarvi olla FF.n omia
Yllättävää miten paljon aggressiota toisten dieettaaminen voi joissain ihmisissä aiheuttaa! :D
Mulle tuollainen läyhääminen on aivan sama, teen niinkuin maalaisjärkeni mua ohjeistaa ja tässä tapauksessa en keksinyt yhtään huonoa asiaa ko. superdieetistä.
Parempi ravinto ja liikuntaa. Maksaa hei viiskymppiä, mitä viiskymppiä oikeasti on? Yksi ravintola-annos+ jälkkäri juomineen, yksi baari-ilta, yhdet kengät tai paita. Onko nyt ihan holtiton summa, oikeasti? :D
Ymmärtäisin aggression, jos kyseessä olisi jotenkin haitallinen asia, mutta sehän on jokaiselle kansalaiselle hyvä asia jos ihmiset on terveempiä ja hoikempia.
Vai harmittako se että joku osasi tuotteistaa sen taidon, joka sinullakin on ja nyt tekee sillä rahaa? Hei, ei kaikki osaa olla yrittäjiä, sun pitää keksiä joku uusi ja oma juttu! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista tietää kuinka moni tyhmä on hänen dieettinsä ostanut.Olen yrittänyt auttaa montaa, monesta ei ole ollut minun kunto ohjelmaan, jolla pääsee jo biitsi kuntoon 3kk siis kuntoon missä sulla on hoikka lihaksikas keho. Tällä hetkellä näkyy vain ylimmät vatsalihakset, olen off season talvisin, kesällä näkyy kaikki vatsalihakset. En juokse talvisin sillä kerään massaa, kesällä juoksen joka toinen päivä 3km, mutta täysiä. On ihan eri asia hölkätä kuin juossa täysiä. Ruoka-asiat olen itseoppinut ja pyrin täydentämään tietoania lähes päivittäin. Tässä treenamisessa syöminen ja treeni on toissijainen juttu, tärkeinasia on mentaliteetti.
No mut hei, siitä vaan firma pystyyn ja rahaa tahkoamaan! Osaat homman ilmiselvästi täydellisesti. Kyllä tänä fitness -aikakutena sullekin varmasti riittää noin kovilla meriiteillä asiakkaita. Sulla on väärä kohderyhmä jos keskityt tuon perus superdieetin noudattajiin. Tuskin heille kauhean monelle on terveellistä juosta 3 km täysiä. Vink, vink: siellä on sellaisia 20-25 kg ylipainoisia mukana.
On tää niin hauskaa. Läskit haukutaan maanrakoon ja kun joku yrittää ja onnistuukin, niin väärin sammutettu, olisit tehny mun ohjeilla, vaan maksoit siitä. Olisit käyttänyt googlea, typerys. Mikään ei ole hyvä.
T:Toinen superdieetillä laihtunut ja "uuden liikunnallisen elämän" aloittanut.
Ruokien suhteetkin olisi hyvä olla kunnossa, enkä niitä patukoita kyllä mieltäisi mitenkään terveelliseksi. Rasvaton rahka on huonoa juuri siksi, ettei siinä ole rasvaa.