Mitä mieltä uudesta sairaalasarjasta, Ihon alla?
Tuli ikävä Sykettä. Mutta muuten kai ihan ok, paitsi että toista jaksoa en enää kattonu :D
Kommentit (51)
Minusta siinä ainoa hyvä asia on Taneli Mäkelä,lempparinäyttelijöitäni aina Talvisodasta lähtien.
En tykännyt. Näyttelijät hyviä.käsikirjoitus falski, taustamusiikki liian kovalla.
Vierailija kirjoitti:
Minä kelasin ensimmäisen jakson lopusta useampaan otteeseen sen kohdan, kun se täti kertoi sen tarinan, mutta en silti tajunnut, mikä oli homman juju. Leeve sanoi jotain, joka olisi ehkä selventänyt, mikä oli ongelma, mutta en saanut hänen puheestaan selvää siinä kohdassa. Miten se tarina liittyi Leeven esittämään hahmoon? Paitsi että isänsä oli siinä jutussa mukana.
Ei voinut seurata sarjaa, kun ei saa näyttelijöiden epäselvästä mutinasta mitään selvää. Ja taustamusiikki vahvistui sitä mukaa kun kuiskivat hiljempaa. Ellei näihin ole varaa tehdä tekstitystä, niin voi olla tekemättä koko sarjaa.... Muuten olisin katsonut Taneli Mäkelän takia..
Minä tykkään sarjasta, on uudenlainen ja panee ajattelemaan, että milloinhan noita juttuja alkaa oikeasti tapahtumaan.
Toi Leeve on niin ei kiinnostava, puheesta ei saa mitään selvään ja juoni on vaan tylsä. Katoin kolme ekaa jaksoa toiveikkaana, josko olisi juoni parantunut, mutta ei.
Sarjamaratoni suoritettu. Katsoin koko sarjan urakalla ja pidin valtavasti. Aina kun jakso loppui, tuli nälkä alottaa uusi jakso. Erilainen ja mielenkiintoinen sarja. Voi kun saisikin toisen tuotantokauden. Niin vähän kun on hyviä kotimaisia sarjoja, elokuvista puhumattakaan.
Juonesta olisi voinut saada enemmänkin, itseäni jäi häiritsemään kökkö näyttelijätyö ja se, ettei sairaalamaailmaan oltu perehdetty , vaan jäi taas aivan epärealistiseksi.
Oon nyt kahlannut läpi jaksoon 10/12 (ruudussa). Ihan katsottava sarja ollut.
En tykännyt