Onko kenelläkään tyttöä, joka tykkäisi victorias secretin bodymisteistä ja voiteista?
Moi kaikki,
sain joululahjaksi Victorias secretin pakkauksen, missä on bodymistejä ja voiteita. Koska olen huomannut reagoivani herkästi tuoksuihin, en voi niitä käyttää. Kuitenkin haluaisin laittaa hyvää tarkoittaneen lahjanantajan mukavan eleen kiertoon ja lahjoittaa sen jonnekkin eteenpäin. Harkitsin jo turvakotia ja hope-yhdistystä, mutta toisaalta olisi kiva kuulla minkälaiseen perheeseen se menisi (totta kai täällä voi valehdella, mutta oh well. Onko niin väliä) tai ilahduttaa jotakuta joka ei välttämättä halua/viitsi hakea julkisesti apua.
Erityisen mielelläni laittaisin paketin työssäkäyvälle mutta pienipalkkaiselle yksinhuoltajalle/perheelle. Tämä ei ihan oikeasti ole trolli :D Faceen en jaksa laittaa mihinkään, koska olen huomannut siellä menevän aika rohmuamistaktiikalla. Maksaisin postikulut koska haluan lahjoittaa anonyymisti. Jos joku on kiinnostunut, laita hieman tietoa itsestäsi/tytöstäsi niin laitan s-postini johon voit laittaa osoitteen,
Tätä ei varmaan täällä ikinä tehdä ja ymmärrän jos porukkaa kummastuttaa, mutta uskon, että tämä voisi oikeasti ilahduttaa jotakuta. En kyllä usko, että tämä onnistuu koska kukaan ei varmaan halua laittaa tietojaan edes s-postilla. Kokeilenpa kuitenkin. :) Rikotaan avn bad karma!
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erona on varmaan se, että vaikka 12-vuotiaalla ei ole mitään mahdollisuutta saada jotain kivaa jos ei vanhemmat anna. 16-vuotias voi hyvin mennä kesätöihin tai ihan lukion ohessa töihin. Kyllö on ihme porukkaa.. Itse olen ollut 15-vuotiaasta töissä koulun ohella.
Vierailija kirjoitti:
Huh, mä en ainakaan uskaltaisi antaa osoitettani tyypille, joka etsii alle 16-vuotiasta tyttöä. Jotenkin tuo ehdottomuus pisti tässä silmään.
Ensin ajattelin, että voi kun kiva, että joku vähävarainen tyttö saa noita ihania tuotteita. Mutta itse en ottaisi riskiä.
Juu juu. Kun ei niitä töitä saa enää kuin suhteilla, niin turhaan leuhkit.
Mun lukiolainen on muuten toisella paikkakunnalla koulussa. On 18.30 kotona. Ei mahda töihin oikein ehtiä tuossa enää. Viikonloppuna on pakko levätä ja hoitaa sosiaalista kanssakäymistä jaksaakseen seuraavan viikon. Että tilanteet ovat yksilöllisiä. Mutta kesälomalla olisi hyvin aikaa, tosin suhteet työpaikan saamiseen puuttuu.
Mikä ihme sun pointti on?
Etkö todellakaan löydä sitä?
No se, että ei ole niin yksinkertaista, että kun olet 15-vuotias, niin voit mennä töihin. Hemmetti kun niitä töitä ei suurimmallekaan osalle ole. Että minua ottaa aivoon tuollainen yksinkertaisuus. Niin mutkun minäkin, niin kyllä muutkin... Plääh.
Jaa, pitääkin kertoa mun pojille ettei töitä saa kuin suhteilla. :) Tuleekin kaikille kolmelle yllätyksenä. Nuorimalla 98 syntyneellä ollut jo viime kesästä paikka plakkarissa. En voi oikeasti ymmärtää, miksi sulle on ongelma se ettei ap halua lahjoittaa lähes aikuisille vaan haluaa ilahduttaa lasta. Selitä?
Se varmaa johtuu siitä, että olet aikuinen joka ei nää oikeudekseen rohmuta lapsilta. Kyllä pahaa tekee kun mamnat vetää herneet nenään kun halutaan ilahduttaa lasta eikä hänen 18 vuotiasta nicojennicaa. Kyllä voi todistaa tota ilmiötä facebookin roskalavoilla ja kirppiksillä, ahneudella ei ole mitään rajaa. Täälläkin vaaditaan hyväosaisen perheen lapselle. Tässä ois kerrakin jonkun oikeasti nöyrän sauma.
Vierailija kirjoitti:
hauska ketju! :) olen superköyhä opiskelija ja rakastan vs:n tuoksuja (en ole raaskinut ostaa), mutta ymmärrän että haluat lahjoittaa nuorelle! :) hyvä ap :)
Vierailija kirjoitti:
Lahjoittaja on nyt unohtanut jotain tärkeää.
Kunnioita itseäsi. Kunnioita muita.
Olen lahjoittanut paljon. En koskaan olisi voinut vaatia vastaanottajan ilmaisevan vähävaraisuutta.
Kunnioitin itseäni antajana. Ennen kaikkea kunnioitin lahjoituksen vastaanottajaa.
Tämä "kerjäämisketju" tekee pahaa.:(
Totta. Tuntuu todella pahalta lukea miten ihmiset puhuvat huonosta elämäntilanteestaan ja alentavat itsensä lahjoittajaan nähden saadakseen hajuvettä.
Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lahjoittanut paljon. En koskaan olisi voinut vaatia vastaanottajan ilmaisevan vähävaraisuutta.
Kunnioitin itseäni antajana. Ennen kaikkea kunnioitin lahjoituksen vastaanottajaa.
Totta. Tuntuu todella pahalta lukea miten ihmiset puhuvat huonosta elämäntilanteestaan ja alentavat itsensä lahjoittajaan nähden saadakseen hajuvettä.
Surullista.
Niin on se ihan hirveän surullista, että mieluiten ap laittaa vähävaraiseen perheeseen. Ihan hirveän surullista. Tästä surullisuudesta johtuen useat hyväntekeväisyyskohteet ovat rikkaille.
Myöskin koska ihmiset nyt vaan tykköävät lahjoittaa enemmän aikuisille kun lapsille, suurin osa esim. jouluapu, parhaat synttärit ikinä on suunnattu aikuisille.
Ihan hirvittävän surullista, että ihmiset alentaa itseään esim. jouluavussa ja leipäjonossa. Kuinka ne kehtaa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista.
Siis täh?? Onko sinulle oikeasti ongelma, että lahjan saisi lapsi joka ei usein niitä saa? Onko sinulle oikeasti ongelma, että vähäosaisen perheen lapsi saa jotain kivaa? Kuinka törkeö voi ihminen olla?
Totta kai vähävaraisen perheen lapsi on parempi lahjan vastaanottaja. Niillä rikkailla kun on varaa ostaa muutenkin niitä lahjoja. Sinun pointtisi on siis se, että apn pitäisi antaa hyväosaisille? Selitä miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista.
Siis täh?? Onko sinulle oikeasti ongelma, että lahjan saisi lapsi joka ei usein niitä saa? Onko sinulle oikeasti ongelma, että vähäosaisen perheen lapsi saa jotain kivaa? Kuinka törkeö voi ihminen olla?
Totta kai vähävaraisen perheen lapsi on parempi lahjan vastaanottaja. Niillä rikkailla kun on varaa ostaa muutenkin niitä lahjoja. Sinun pointtisi on siis se, että apn pitäisi antaa hyväosaisille? Selitä miksi?
Sinullw saattaa myös tulla yllätyksenä, että tämä on anonyymi palsta ja kuka tahansa Pertti 53 v voi laittaa aplle viestiä. Myöskin tänne kirjoittelu on aika kaukana itsensä alentamisesta kun kukaan ei tiedä kuka olet.
Kyllä ottaa te idiootit päähän. Täällä on tarjottu jo sitäkin vaihtoehtoa, että ap olisi pedofiili. Varmaan kaikki joulupuusta lähtien on sitten suunniteltu pedofiileille.
Mun lapsipuoli, miehen 14-v tytär edellisestä suhteesta ilahtuisi noista niin ettei mitään rajaa! Tytön äiti on yh, mt-potilas ja "ikuinen opiskelija", tyttö kulkee suunnilleen rääsyissä eikä saa mitään "kun ei ole rahaa!", meidän ostamat kamat ei kelpaa koska ovat kuulemma lahjontaa (siis tämä äiti heittää ne roskiin, tuntemattoman lahjaksi antama olisi ihan eri juttu). Emmekä siis ole mitään varakkaita itsekään.. Niin ap, jos vielä olet linjoilla, tämä tytärpuoleni olisi täyskymppi kohde tuolle lahjoituksellesi!
Tässä syy, miksi oon lopettanut hyväntekeväisyyden kokonaan. Teet niin tai näin, aina joku pahottaa mielensä.
Vierailija kirjoitti:
Mun lapsipuoli, miehen 14-v tytär edellisestä suhteesta ilahtuisi noista niin ettei mitään rajaa! Tytön äiti on yh, mt-potilas ja "ikuinen opiskelija", tyttö kulkee suunnilleen rääsyissä eikä saa mitään "kun ei ole rahaa!", meidän ostamat kamat ei kelpaa koska ovat kuulemma lahjontaa (siis tämä äiti heittää ne roskiin, tuntemattoman lahjaksi antama olisi ihan eri juttu). Emmekä siis ole mitään varakkaita itsekään.. Niin ap, jos vielä olet linjoilla, tämä tytärpuoleni olisi täyskymppi kohde tuolle lahjoituksellesi!
No mistä et tiedä, ettei noikin mene taas roskiin? Jos on noin paranoid niin tuskin mitään selityksiä tuntemattomasta lahjoittajasta uskoo. Ap on laittanut ohjeet aikaisemmilla sivuilla, että kysy tykkääkö tyttö edes tuotteista. Sähköposti löytyy sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, mä en ainakaan uskaltaisi antaa osoitettani tyypille, joka etsii alle 16-vuotiasta tyttöä. Jotenkin tuo ehdottomuus pisti tässä silmään.
Ensin ajattelin, että voi kun kiva, että joku vähävarainen tyttö saa noita ihania tuotteita. Mutta itse en ottaisi riskiä.
Sit sä et varmaan laita osotettas hänelle. miten ap kaivaa sen tytön esiin jos sille laitetaan vaikka perhe virtaset nimellä osoite? Itseäni on vituttanut rankasti kun jouluavussa kärkyttiin jo parikymppisille "lapsille" lahjoja. Jos ehdot, että on vähävaranen ja lapsi on sun mielestä pelottavaa niin voi voi. Ootkohan sä se sama mamma, joka hermostui kun mun mies istui leikkipuistossa "epäillyttävän kauan"? ;) Klassista avta kyllä.
Ei, en ole tuo mamma, mulla ei ole pieniä lapsia eikä miestä :) Mutta pistäähän se epäilyttämään, jos tarjoaja etsii vierasta nuorta tyttöä, vaikka ei edes kavereille osta noin kalliita lahjoja. Ja nuo ei edes ole kallliita...
Ja ei, en ole omalle teinille vailla noita. Tytöllä on hemmetisti noita. Ja itseasiassa taitaa olla kaikki nuo kaikki tarjotut tuoksutkin.
Miten se ap etsii nuorta tyttöä? Eihän apn tarvitse tietää edes tytön nimeä. Mut hyvähän se on olla varuillaan, ärsyttää vaan ihme joukkohysteria millä kaikki vähänkin ystävällinen pitää väkisin kääntää pelottavaksi tai vaaralliseksi. Itse en laittaisi ihan vaan koska en kehtaisi myöntää palstailevani. Ehkä sun hemmoteltu pikkuprinsessa ei nää noita kalliina, joku toinen näkee. Ei ihme, että on sinun mielestäsi "ehdotonta" kun pitäisi varmaan mennä rikkaan perheen parikymppiselle ettei mammaa pelota.
Miksi sinä mun tytärtä haukut? Minä se olin, joka sanoin, ettei nuo ole kalliita. Olen ne ostanut hänelle synttäri- ja joululahjaksi. 11,90 e/pullo+muutama euro postareita. Ja tilaan aina enemmän kerralla. Ei ole kallista mulle.
Ilmeisesti sulle kolahti sen takia, että olet kuitenkin laittanut jo e-mailia menemään.
Aika hurja elintaso, kun n. 70€ lahja ei ole kallis (11,90x6).
Onko tämä nyt aivan totta? Aikuiset eukot pahoittavat mielensä siitä, että joku haluaa lahjoittaa vähävaraisille LAPSILLE? Mitäs helvettiä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä nyt aivan totta? Aikuiset eukot pahoittavat mielensä siitä, että joku haluaa lahjoittaa vähävaraisille LAPSILLE? Mitäs helvettiä.
kyllä. Täällä ihan oikeasti ollaan suututtu siitä, että lahja menee vähävaraiselle lapselle. Ei vaan millään voi ymmärtää. Apn vaatimukset eli alle 16 ja vähävaraisesta perheestä on ollut ihan hirveän surullista ja merkki siitä, että ap on pedofiili joka jahtaa nuoria tyttöjä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä syy, miksi oon lopettanut hyväntekeväisyyden kokonaan. Teet niin tai näin, aina joku pahottaa mielensä.
Oon huomannut tän kun kerron ihmisille lahjoittavani aikaa/rahaa eläinten ja luonnon hyväksi. Lähes poikkeuksetta sellaset elämämkouluamikset suuttuvat, miksi hyysään piskejä jossain Romaniassa kun voisin lahjoittaa lastensairaalaan/lapsille ulkomailla/lapsille Suomessa. Oikeasti lähes aina :D Sitten kun kysyy, että mikä sun panos näiden lapsosten eteen on mennään hiljaisiksi. Naurattaa.
Ei kukaan ole niin köyhä, etteikö ole varaa ostaa kympin tuoksua tai voidetta :D (Ja kukaan ei kerralla tarvitse kuutta purkkia) Eri asia sitten, haluaako sen rahan mieluummin laittaa äidin röökiaskiin. Ihan voisi luulla, että täällä puhutaan jostain 80 euron merkkihajuvedestä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ole niin köyhä, etteikö ole varaa ostaa kympin tuoksua tai voidetta :D (Ja kukaan ei kerralla tarvitse kuutta purkkia) Eri asia sitten, haluaako sen rahan mieluummin laittaa äidin röökiaskiin. Ihan voisi luulla, että täällä puhutaan jostain 80 euron merkkihajuvedestä.
Aijaa. Mä oon foorumilla nähnyt, että maksaa n. 13 €. Mistit ja lotionit eri hintasia. Noita kuusi, niin toi apn paketti on luultavasti juuri sellanen 80€ paikkeilla mitä arvelit. Noita yleensä keräillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista.
Niin on se ihan hirveän surullista, että mieluiten ap laittaa vähävaraiseen perheeseen. Ihan hirveän surullista. Tästä surullisuudesta johtuen useat hyväntekeväisyyskohteet ovat rikkaille.
Myöskin koska ihmiset nyt vaan tykköävät lahjoittaa enemmän aikuisille kun lapsille, suurin osa esim. jouluapu, parhaat synttärit ikinä on suunnattu aikuisille.
Ihan hirvittävän surullista, että ihmiset alentaa itseään esim. jouluavussa ja leipäjonossa. Kuinka ne kehtaa??
Miten AP voi olla varma siitä, että hänen muutama hajuvesi päätyy varmasti "vähävaraisille"? Tarkistaa viime vuoden verotuksen? Käy kotikäynnillä kurkistelemassa?
Kerro?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista.
Ihan hirvittävän surullista, että ihmiset alentaa itseään esim. jouluavussa ja leipäjonossa. Kuinka ne kehtaa??Miten AP voi olla varma siitä, että hänen muutama hajuvesi päätyy varmasti "vähävaraisille"? Tarkistaa viime vuoden verotuksen? Käy kotikäynnillä kurkistelemassa?
Kerro?
Niinpä. Tulehan kertomaan.
mooi,
Halusin vaan päivittää, että en oo saanut yhtään sähköpostia. :) Vien huomenna hopeen, mutta jos joku vielä tänään innostuu niin voi laittaa viestiä! Eli jouluapuavarten@luukku.com
Arvelinkin, että ihmiset on aika varovaisia netissä, mut toisaalta ei tää niin kauheesti (oikeastaan yhtään) poikkea jouluavusta. Tai siis sen suhteen, että saa vaan tuntemattoman osoitteen.
t. Ap
Haloo? Eikö "Pure Seduction", "Passion Struck", "Secret Fantasies Exotic", "Temtation" jne kaltaiset nimet viittaisi ehkä hieman johonkin eri kohderyhmään kuin ne nuorten Escadan karkki-kausituoksut?