Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään tyttöä, joka tykkäisi victorias secretin bodymisteistä ja voiteista?

Vierailija
14.01.2016 |

Moi kaikki,
sain joululahjaksi Victorias secretin pakkauksen, missä on bodymistejä ja voiteita. Koska olen huomannut reagoivani herkästi tuoksuihin, en voi niitä käyttää. Kuitenkin haluaisin laittaa hyvää tarkoittaneen lahjanantajan mukavan eleen kiertoon ja lahjoittaa sen jonnekkin eteenpäin. Harkitsin jo turvakotia ja hope-yhdistystä, mutta toisaalta olisi kiva kuulla minkälaiseen perheeseen se menisi (totta kai täällä voi valehdella, mutta oh well. Onko niin väliä) tai ilahduttaa jotakuta joka ei välttämättä halua/viitsi hakea julkisesti apua.
Erityisen mielelläni laittaisin paketin työssäkäyvälle mutta pienipalkkaiselle yksinhuoltajalle/perheelle. Tämä ei ihan oikeasti ole trolli :D Faceen en jaksa laittaa mihinkään, koska olen huomannut siellä menevän aika rohmuamistaktiikalla. Maksaisin postikulut koska haluan lahjoittaa anonyymisti. Jos joku on kiinnostunut, laita hieman tietoa itsestäsi/tytöstäsi niin laitan s-postini johon voit laittaa osoitteen,
Tätä ei varmaan täällä ikinä tehdä ja ymmärrän jos porukkaa kummastuttaa, mutta uskon, että tämä voisi oikeasti ilahduttaa jotakuta. En kyllä usko, että tämä onnistuu koska kukaan ei varmaan halua laittaa tietojaan edes s-postilla. Kokeilenpa kuitenkin. :) Rikotaan avn bad karma!

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä elellään kelan rahoilla, olen työkyvytön tällä hetkellä ja tyttärelle en oo ikävä kyllä päässyt ostamaan mitään ylimääräistä.. Oli joskus kesällä saanut lahjaksi yhden tuoksun ja tykännyt kovasti, taitaa olla aika lopussa jo. Piristäisi siis varmasti, kun saisi paketillisen uusia :)

Moikka, 

Voitko kysyä tytöltäsi, että varmasti nämä tuoksut natsaisivat? :) Kun tossa aikasemmin jo pari on perunut kun ovat oikeasti kysyneet ja sitten ei oo ollut ihan nappi (kiitos muuten siitä, kiva kun ihmiset ei oo ahneita ja on rehellisiä :) ). 

Ja muillekkin jos nyt ei sulle satu osumaan: Jos olet vähävaraisesta perheestä, tyttösi on alle 16 (ois vähän omituista laittaa lähes samanikäiselle, kun tuonikäisenä voi jo käydä töissä, kuten itse kävin. Ja muutenkin jotenkin outoa, haluaisin ehkä lahjoittaa vähän nuoremmalle prinsessalle)  niin voitko ensin

1. Kysyä siltä tytöltäsi onko nämä tuoksut hänen mieleensä

2. Laita sitten mulle s-posti jouluapuavarten@luukku.com 

ei tarvi tänne laittaa mitään jos spostilla on helpompi.

niin mä maksan postikulut ja laitan paketin tulemaan. Viim. maanantaina vien tän hopeen jos ei löydy ottajia, mikä on kanssa ihan fine. :)

Vierailija
42/80 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo vartalotuoksut on tarkoitettu seksuaaliseen kanssakäymiseen, tuoksuissa luonnollisia raaka-aineita kuten aloe veraa ja vihreää teetä, jotta miehet voivat nuolla ne naisen iholta ilman että myrkyttyvät. Ne niiden tuotteiden sensuellit ja vihjailevat nimetkin viittaa seksiin, kai te sen tajuatte vai oletteko lintsanneet englannin tunnit tai katsotte vain suomenkielisiä ohjelmia, joten kielitaito ei taivu?

Eli annatteko oikeasti ala-ikäisten käyttää niitä??!?!?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et välttämättä löydä"riittävän" vähävaraista perhettä, joka täyttää nämä vaatimukset..

Niin. Hieno kommentti sulta. Muistutat niiiiin paljon yhtä kaikkien elämän hirveäksi tekevää tuttavaani, että päätinpä vastata.

Tosiaan, ymmärrän, että sua ihan hirmuisesti surettaa, millä perusteilla laitan ilmaista tavaraa tuntemattomille. Asia selkeästi koskettaa sua syvästi ja siksi päätit kommentoida. Ajattelin sitten avata sulle tätä, että voit hengittää vapaammin tässä vääryyksien täyttämässä maailmassa, mitä niin ihailtavan aktiivisesti vartioit (tämähän ei selkeästi kosketa sua, päätit vaan jakaa vähän pahaa mieltä ja haukkua mun lahjoitustavan. Väärin lahjoitettu.)

Tuo kysymys siitä, eikö vain viitsisä ostaa koska on kallista selittyy aika hyvin sillä, että 99% suomalaisista ei elä tilanteessa, missä voitaisiin ostaa kaikkea ihan suht kai kädenlämpöisesti kivaa, joka nyt on vaan kallista. Niin, että varaa kyllä olisi jos minimaalisesti asiaa suunnittelee. Tälläisen perheen tytölle ei paketti välttämättä merkkaa oikeastaan lähes mitään. Sen sijaan olisi oikeasti kiva lahjoittaa sellaiselle tytölle, joka on esim. useasti saattanut toivoa juuri näitä tuoksuja ja on tottunut olemaan se, kuka ei pärjää muiden mukana näissä "trendeissä" eikä saa mitään oikeasti kivaa joka on "turhaa". Itse kun tiedän miltä tuo tuntuu. Se saattaa olla aika katkeraa pidemmän päälle. Siksi halusinkin kokeilla myös tätä reittiä, koska en koe, että facessa menee oikeasti niille ketä sitä tarvitsisi ja usein myös "liian tunnolliset" esim. yht jättää hopet jne. kääntämättä, koska omillaan on pärjättä. Ajattelin, että joku ehkä saisi täältä tytölleen kivan lahjan, joka olisi sitten sitä luksusta.

Joten niin, sulle tietty ton paketin lykkääminen vaikka minne kirurgin lapselle ei tietty merkkaa mitään, tietäen että hän voisi saada vaikka neljä samanlaista. Mutta mulle toi postimaksu tulee oikeasti todella kalliiksi, joten jos sun mielestä tän yhden asian ympärillä on liian iso sirkus ja vaadin omituisia, niin ehkä sun kannattaa poistua tästä ketjusta. 

En pääse loppupäivänä enää edes tsekkaamaan meilejä luultavasti, joten jos joku on vaan katsonut ketjua niin älkää ihmetelkö jos en vastaa  tänään. Huomenna ihan varmasti.

Hyvää viikonloppua sulle(kin). Koittaisitte joskus vaan sunkaltaset ihmiset ymmärtää, että teidän käytös hankaloittaa aika monen elämää. Esim. voisin hyvin arvella, ettet sä hirveästi lahjoita kenellekkään mitään, mutta omaat kyllä selkeät mielipiteet siitä miten muiden pitää lahjoittaa.

Vierailija
44/80 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo vartalotuoksut on tarkoitettu seksuaaliseen kanssakäymiseen, tuoksuissa luonnollisia raaka-aineita kuten aloe veraa ja vihreää teetä, jotta miehet voivat nuolla ne naisen iholta ilman että myrkyttyvät. Ne niiden tuotteiden sensuellit ja vihjailevat nimetkin viittaa seksiin, kai te sen tajuatte vai oletteko lintsanneet englannin tunnit tai katsotte vain suomenkielisiä ohjelmia, joten kielitaito ei taivu?

Eli annatteko oikeasti ala-ikäisten käyttää niitä??!?!?!

bish please. O.O Se terapia-aika. Nyt. Tänään. VARSINKIN jos sulla on lapsia, voi herranjumala.

Vierailija
45/80 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon hullu. t.ap

Vierailija
46/80 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, mä en ainakaan uskaltaisi antaa osoitettani tyypille, joka etsii alle 16-vuotiasta tyttöä. Jotenkin tuo ehdottomuus pisti tässä silmään.

Ensin ajattelin, että voi kun kiva, että joku vähävarainen tyttö saa noita ihania tuotteita. Mutta itse en ottaisi riskiä.

Vierailija
47/80 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän kuka tykkäis. Minä! Ai niin olenkin jo 22v :D

Vierailija
48/80 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana ap!!

no ei ole

Vierailija
49/80 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, mä en ainakaan uskaltaisi antaa osoitettani tyypille, joka etsii alle 16-vuotiasta tyttöä. Jotenkin tuo ehdottomuus pisti tässä silmään.

Ensin ajattelin, että voi kun kiva, että joku vähävarainen tyttö saa noita ihania tuotteita. Mutta itse en ottaisi riskiä.

Sit sä et varmaan laita osotettas hänelle.  miten ap kaivaa sen tytön esiin jos sille laitetaan vaikka perhe virtaset nimellä osoite? Itseäni on vituttanut rankasti kun jouluavussa kärkyttiin jo parikymppisille "lapsille" lahjoja. Jos ehdot, että on vähävaranen ja lapsi on sun mielestä pelottavaa niin voi voi. Ootkohan sä se sama mamma, joka hermostui kun mun mies istui leikkipuistossa "epäillyttävän kauan"? ;) Klassista avta kyllä.

Vierailija
50/80 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän kuka tykkäis. Minä! Ai niin olenkin jo 22v :D

Mene töihin. Sit voit ostaa.

Vierailija
51/80 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erona on varmaan se, että vaikka 12-vuotiaalla ei ole mitään mahdollisuutta saada jotain kivaa jos ei vanhemmat anna. 16-vuotias voi hyvin mennä kesätöihin tai ihan lukion ohessa töihin. Kyllö on ihme porukkaa.. Itse olen ollut 15-vuotiaasta töissä koulun ohella.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
52/80 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sit sä et varmaan laita osotettas hänelle.  miten ap kaivaa sen tytön esiin jos sille laitetaan vaikka perhe virtaset nimellä osoite? Itseäni on vituttanut rankasti kun jouluavussa kärkyttiin jo parikymppisille "lapsille" lahjoja. Jos ehdot, että on vähävaranen ja lapsi on sun mielestä pelottavaa niin voi voi. Ootkohan sä se sama mamma, joka hermostui kun mun mies istui leikkipuistossa "epäillyttävän kauan"? ;) Klassista avta kyllä.

Ei, en ole tuo mamma, mulla ei ole pieniä lapsia eikä miestä :)  Mutta pistäähän se epäilyttämään, jos tarjoaja etsii vierasta nuorta tyttöä, vaikka ei edes kavereille osta noin kalliita lahjoja. Ja nuo ei edes ole kallliita...

Ja ei, en ole omalle teinille vailla noita. Tytöllä on hemmetisti noita. Ja itseasiassa taitaa olla kaikki nuo kaikki tarjotut tuoksutkin.

Vierailija
53/80 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, en ole tuo mamma, mulla ei ole pieniä lapsia eikä miestä :)  Mutta pistäähän se epäilyttämään, jos tarjoaja etsii vierasta nuorta tyttöä, vaikka ei edes kavereille osta noin kalliita lahjoja. Ja nuo ei edes ole kallliita...

Ja ei, en ole omalle teinille vailla noita. Tytöllä on hemmetisti noita. Ja itseasiassa taitaa olla kaikki nuo kaikki tarjotut tuoksutkin.

Miten se ap etsii nuorta tyttöä? Eihän apn tarvitse tietää edes tytön nimeä. Mut hyvähän se on olla varuillaan, ärsyttää vaan ihme joukkohysteria millä kaikki vähänkin ystävällinen pitää väkisin kääntää pelottavaksi tai vaaralliseksi. Itse en laittaisi ihan vaan koska en kehtaisi myöntää palstailevani. Ehkä sun hemmoteltu pikkuprinsessa ei nää noita kalliina, joku toinen näkee. Ei ihme, että on sinun mielestäsi "ehdotonta" kun pitäisi varmaan mennä rikkaan perheen parikymppiselle ettei mammaa pelota.

Vierailija
54/80 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erona on varmaan se, että vaikka 12-vuotiaalla ei ole mitään mahdollisuutta saada jotain kivaa jos ei vanhemmat anna. 16-vuotias voi hyvin mennä kesätöihin tai ihan lukion ohessa töihin. Kyllö on ihme porukkaa.. Itse olen ollut 15-vuotiaasta töissä koulun ohella.

Vierailija kirjoitti:

Juu juu. Kun ei niitä töitä saa enää kuin suhteilla, niin turhaan leuhkit.

Mun lukiolainen on muuten toisella paikkakunnalla koulussa. On 18.30 kotona. Ei mahda töihin oikein ehtiä tuossa enää. Viikonloppuna on pakko levätä ja hoitaa sosiaalista kanssakäymistä jaksaakseen seuraavan viikon. Että tilanteet ovat yksilöllisiä. Mutta kesälomalla olisi hyvin aikaa, tosin suhteet työpaikan saamiseen puuttuu.

Vierailija
55/80 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun lukiolainen on muuten toisella paikkakunnalla koulussa. On 18.30 kotona. Ei mahda töihin oikein ehtiä tuossa enää. Viikonloppuna on pakko levätä ja hoitaa sosiaalista kanssakäymistä jaksaakseen seuraavan viikon. Että tilanteet ovat yksilöllisiä. Mutta kesälomalla olisi hyvin aikaa, tosin suhteet työpaikan saamiseen puuttuu.

Mikä ihme sun pointti on?

Vierailija
56/80 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se ap etsii nuorta tyttöä? Eihän apn tarvitse tietää edes tytön nimeä. Mut hyvähän se on olla varuillaan, ärsyttää vaan ihme joukkohysteria millä kaikki vähänkin ystävällinen pitää väkisin kääntää pelottavaksi tai vaaralliseksi. Itse en laittaisi ihan vaan koska en kehtaisi myöntää palstailevani. Ehkä sun hemmoteltu pikkuprinsessa ei nää noita kalliina, joku toinen näkee. Ei ihme, että on sinun mielestäsi "ehdotonta" kun pitäisi varmaan mennä rikkaan perheen parikymppiselle ettei mammaa pelota.

Miksi sinä mun tytärtä haukut? Minä se olin, joka sanoin, ettei nuo ole kalliita. Olen ne ostanut hänelle synttäri- ja joululahjaksi. 11,90 e/pullo+muutama euro postareita. Ja tilaan aina enemmän kerralla. Ei ole kallista mulle.

Ilmeisesti sulle kolahti sen takia, että olet kuitenkin laittanut jo e-mailia menemään.

Vierailija
57/80 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoittaja on nyt unohtanut jotain tärkeää.

Kunnioita itseäsi. Kunnioita muita.

Olen lahjoittanut paljon. En koskaan olisi voinut vaatia vastaanottajan ilmaisevan vähävaraisuutta.

Kunnioitin itseäni antajana. Ennen kaikkea kunnioitin lahjoituksen vastaanottajaa.

Tämä "kerjäämisketju" tekee pahaa.:(

Vierailija
58/80 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme sun pointti on?

Etkö todellakaan löydä sitä? 

No se, että ei ole niin yksinkertaista, että kun olet 15-vuotias, niin voit mennä töihin. Hemmetti kun niitä töitä ei suurimmallekaan osalle ole. Että minua ottaa aivoon tuollainen yksinkertaisuus. Niin mutkun minäkin, niin kyllä muutkin... Plääh.

Vierailija
59/80 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjoittaja on nyt unohtanut jotain tärkeää.

Kunnioita itseäsi. Kunnioita muita.

Olen lahjoittanut paljon. En koskaan olisi voinut vaatia vastaanottajan ilmaisevan vähävaraisuutta.

Kunnioitin itseäni antajana. Ennen kaikkea kunnioitin lahjoituksen vastaanottajaa.

Tämä "kerjäämisketju" tekee pahaa.:(

Tptta! Apn pitäisi mennä stockkalle, bongata eka turkismummo ja lempeästi painaa putelit käteen.

Ihan oikeasti mikä helvetti teitä vaivaa? MITEN toi liittyy sun elämääsi?

Vierailija
60/80 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauska ketju! :) olen superköyhä opiskelija ja rakastan vs:n tuoksuja (en ole raaskinut ostaa), mutta ymmärrän että haluat lahjoittaa nuorelle! :) hyvä ap :)