Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen kiinnostus läheisyyteen lopahtaa kun tajuaa ettei se johda seksiin

Vierailija
14.01.2016 |

Pidän paljon halailusta, suutelemisesta ja sylikkäin olosta. Haluaisin myös nukahtaa lähekkäin ja niin että pidämme toisiamme hyvänä silitellen yms. Miehen käsitys läheisyydestä tuntuu kuitenkin olevan että se on pelkkää esileikkiä. Jos halailu ei johda seksiin mies suuttuu ja hyvänäpito loppuu siihen. Nukkumaan mennessäkin haluaisin läheisyyttä ilman rintojen tai pepun kourimista... Jos pyydän tätä mies lopettaa kaiken läheisyyden ja kääntää kylkeä. Miksei mies ymmärrä että läheisyyttä voi olla myös ilman seksuaalista taka-ajatusta?

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei nainen ymmärrä että läheisyys on sama kuin esileikki ja on aina lupaus seksistä?

Vierailija
2/90 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset sinä ymmärrä, että toiset kiihottuu läheisyydestä ja sille ei voi oikein mitään. Minä en ainakaan pysty olemaan kiihottumatta, jos mies tulee ja ottaa kainaloon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikset sinä ymmärrä, että toiset kiihottuu läheisyydestä ja sille ei voi oikein mitään. Minä en ainakaan pysty olemaan kiihottumatta, jos mies tulee ja ottaa kainaloon.

No pitääkö siitä suuttua jos toinen ei aina kiihotu vaan haluaa välillä vain sitä läheisyyttä ja rakkautta, ei seksiä? Kyllä parisuhteessa ollessa pitäisi sellaiseen pystyä.

Vierailija
4/90 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pitääkö siitä suuttua jos toinen ei aina kiihotu vaan haluaa välillä vain sitä läheisyyttä ja rakkautta, ei seksiä? Kyllä parisuhteessa ollessa pitäisi sellaiseen pystyä.

Ei pidä, eikä useimmilla niin käykään.

Vierailija
5/90 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain outoa on ihmisissä jotka ei kykene läheisyyteen ilman seksiä.

Vierailija
6/90 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kuinka usein sitä tapahtuu ja jos päästät tilanteen kovin pitkälle, että toinen ehtii kunnolla kiihottua niin kyllä se tuntuu pahalta jos toinen käskee lopettaa. Sehän on ihan kiusaamista. Sama kuin annat toiselle jotain herkkuruokaa ja annat vähän maistaa ja sit heität annoksen roskiin. :D Kuulostaa typerältä varmaan jos ei itse ole kovin seksuaalinen mut niin se on.

Vierailija
7/90 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies nimenomaan haluaa paljon hellyyttä ja läheisyyttä ilman seksiä. Musta se on ihanaa.

Vierailija
8/90 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei nainen ymmärrä että läheisyys on sama kuin esileikki ja on aina lupaus seksistä?

Ylläripylläri että av-miesvihaajien mielestä miehen pitäisi tässäkin tilanteessa siirtä oma tahto ja halu syrjään ja kivekset kuohittuna mukautua naisen oikkuihin.

Vierailija
9/90 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain outoa on ihmisissä jotka ei kykene läheisyyteen ilman seksiä.

Ei sen enempää kuin ihmisissä jotka haluavat läheisyyttä ilman seksiä.

Vierailija
10/90 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylläripylläri että av-miesvihaajien mielestä miehen pitäisi tässäkin tilanteessa siirtä oma tahto ja halu syrjään ja kivekset kuohittuna mukautua naisen oikkuihin.

En tajua, miten joku voi kiihottua jos mä en kiihotu. Seurailis, mitä mä teen, niin ei pety.

Vierailija
11/90 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kiihottavaa se siis voi olla, jos mä en kiihotu?

10

Vierailija
12/90 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua, miten joku voi kiihottua jos mä en kiihotu. Seurailis, mitä mä teen, niin ei pety.

Minäminäminäminäminä.

Vierailija
13/90 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäminäminäminäminä.

Miten niin minäminäminä? Sen kun kiihotut sitten, vaikken mä kiihotukaan. Mä vain ajattelin sua, että se ei kannata. Sinäsinäsinäsinähän se tässä koko ajan on.

Vierailija
14/90 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minäpä väännän sulle rautalangasta; koska seksuaalinen ihminen voi kiihottua ihan pelkästään halaamisesta, kun tuntee toisen kehon siinä lähellä. Se on ihan fyysinen reaktio jota ei voi estää.

Vierailija
15/90 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tekö ette pysty esimerkiksi istumaan miehen kainalossa sohvalla, jos lapset ovat paikalla, kun ei voi panematta olla toisen lähellä? :O

Vierailija
16/90 |
14.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tekö ette pysty esimerkiksi istumaan miehen kainalossa sohvalla, jos lapset ovat paikalla, kun ei voi panematta olla toisen lähellä? :O

No eihän tuo ole yhtään sama asia. Tottakai siihen tilanteeseen liittyy myös onko seksin harrastaminen mahdollista. Mutta kuka esim.suutelee kiihkeästi lasten läsnäollessa? Silloin voi pussata mut ei se oo ihan samanlaista kuin kahden kesken.

Vierailija
17/90 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin tekee mieli halia ja helliä ja kosketella käsillä alueita mistä ei kiihotu ja nukahtaa viereen.

Vierailija
18/90 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa elettiin niin, että halailtiin milloin missäkin, ruokaa laitettiin halaillen, telkkaria katseltiin sylikkäin, halattiin kaupassa, halattiin suihkussa, jne. Seksiä harrastettiin kuitenkin vain pari kertaa viikossa, exä ei enempää halunnut. Sitten häiden jälkeen alkoi "päänsäryt" ja seksiä oli 1 - 2 krt kuukaudessa max ja kauhea valitus siitä, että hän haluaa vain läheisyyttä, ei seksiä. Koki sitten kuitenkin kaiken läheisyyden painostuksena seksiin.

Olisi pitänyt kuunnella järjen ääntä, kun se ennen avioliittoa valitteli jo exän pikkuisen liian harvoin heräävistä haluista, avioliittohan vain tuhosi ne loputkin. Olisi avioerokin tullut vältettyä.

Vierailija
19/90 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinun mielestäsi jos istut homon viereen, ja homo kokee sen kiihottavana, hänellä on oikeus raiskata sinut, koska miesviha? :D

Vierailija
20/90 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exän kanssa elettiin niin, että halailtiin milloin missäkin, ruokaa laitettiin halaillen, telkkaria katseltiin sylikkäin, halattiin kaupassa, halattiin suihkussa, jne. Seksiä harrastettiin kuitenkin vain pari kertaa viikossa, exä ei enempää halunnut. Sitten häiden jälkeen alkoi "päänsäryt" ja seksiä oli 1 - 2 krt kuukaudessa max ja kauhea valitus siitä, että hän haluaa vain läheisyyttä, ei seksiä. Koki sitten kuitenkin kaiken läheisyyden painostuksena seksiin.

Olisi pitänyt kuunnella järjen ääntä, kun se ennen avioliittoa valitteli jo exän pikkuisen liian harvoin heräävistä haluista, avioliittohan vain tuhosi ne loputkin. Olisi avioerokin tullut vältettyä.

Se hääkakku, se hääkakku....